Auteur Topic: Grappige momenten  (gelezen 28978 keer)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Grappige momenten
« Gepost op: 3-09-2009, 20:40:24 »
Ik was het bijna vergeten  :o
Grappige momenten tijdens ER dus.Misschien eindelijk dit seizoen een Chinees op z'n fiets die in beeld komt?

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Grappige momenten
« Reactie #1 Gepost op: 3-09-2009, 20:59:45 »
ik vind deze finalist hilarisch, de oudste die al gelijk de finale heeft gehaald door een redelijk fysieke opdracht ::rofl::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Achaeus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #2 Gepost op: 3-09-2009, 22:03:58 »
Carina die samengevat verteld: 'mijn lijst is puur op objectieve redeneringen gebaseerd en ik laat mijn gevoel hierbij geen rol spelen'

whaha yeah right xD. En stug blijven volhouden dat ze zoveel werk verricht :o Bij de laatste proef zag je d'r de hele tijd langs de paal lopen en af en toe met een handje vasthouden. Jaaah die gaat me nog wel irriteren ::)

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Grappige momenten
« Reactie #3 Gepost op: 3-09-2009, 22:24:45 »
briljante scene: eddy plaatst een bord op het strand "verboden te zonnen" ::tandpastasmiley::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Grappige momenten
« Reactie #4 Gepost op: 3-09-2009, 22:36:45 »
- Vrijgezel?
- Ja, dat ook.

 ::rofl::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #5 Gepost op: 10-09-2009, 20:52:39 »
- Gij hebt twee kijkcijferkanonnen...

:)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #6 Gepost op: 11-09-2009, 00:10:28 »
"Die kist, dat wordt nog onze kist!"

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #7 Gepost op: 11-09-2009, 12:31:32 »
Die filosoof: "Ik ben gestopt met nadenken."

 ::rofl::

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #8 Gepost op: 11-09-2009, 20:07:42 »
Die vrouwen die bamboestokken aan het aan elkaar zetten zijn en ondertussen vaststellen dat ze mannen niet echt nodig hebben. Ondertussen stort de stellage in elkaar...

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Grappige momenten
« Reactie #9 Gepost op: 12-09-2009, 10:36:07 »
Ik vind het wel grappig dat de heren eigenlijk de eerste twee dagen hebben vergooid met het lopen door de jungle en dat ze er ineens achter komen dat je ook best wel een flot zou kunnen bouwen! Hadden ze dat meteen gedaan, dan zouden ze er waarschijnlijk al zijn... ::rofl::
Ich bin ein Bärliner!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Grappige momenten
« Reactie #10 Gepost op: 12-09-2009, 10:37:54 »
Ik vind het wel grappig dat de heren eigenlijk de eerste twee dagen hebben vergooid met het lopen door de jungle en dat ze er ineens achter komen dat je ook best wel een flot zou kunnen bouwen! Hadden ze dat meteen gedaan, dan zouden ze er waarschijnlijk al zijn... ::rofl::
achja, ze hadden ook eerst de rivier moeten vinden ;D
iig een plek aan de rivier waar ze ruimte hadden om een vlot te gaan bouwen
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Grappige momenten
« Reactie #11 Gepost op: 12-09-2009, 10:39:51 »
Ach ja...  ::oink::, maar ze hebben meer dan genoeg de rivier gezien! Gelukkig zijn ze na twee dagen wel op het idee gekomen om een flot te gaan bouwen, een heel seizoen met als enigste man Eddy zou wel erg saai worden...  ::regenboog::
Ich bin ein Bärliner!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Grappige momenten
« Reactie #12 Gepost op: 12-09-2009, 10:46:37 »
Ach ja...  ::oink::, maar ze hebben meer dan genoeg de rivier gezien! Gelukkig zijn ze na twee dagen wel op het idee gekomen om een flot te gaan bouwen, een heel seizoen met als enigste man Eddy zou wel erg saai worden...  ::regenboog::
ja, en Bea was er ook al uit gestemd :-X
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Grappige momenten
« Reactie #13 Gepost op: 12-09-2009, 10:50:05 »
 ::hypocriet::
Ich bin ein Bärliner!

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #14 Gepost op: 18-09-2009, 17:54:39 »
Lianne (geloof ik) tijdens dat thuisfilmpje: "Ik leef echt heel basic." Ondertussen worden beelden getoond van mams die haar een schaal met koekjes en thee brengt voor tijdens het studeren.  ::rofl::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #15 Gepost op: 18-09-2009, 18:42:27 »
Lianne (geloof ik) tijdens dat thuisfilmpje: "Ik leef echt heel basic." Ondertussen worden beelden getoond van mams die haar een schaal met koekjes en thee brengt voor tijdens het studeren.  ::rofl::

En dat ze wel een jaar op een eiland kan wonen en erna samen met Birgit zit te freaken in de biechtstoel om een stel mieren  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 18-09-2009, 18:49:08 door reaver »

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #16 Gepost op: 18-09-2009, 19:14:24 »
Haha ja dat was echt supergrappig. "Ik kan wel een jaar in mijn eentje op een eiland blijven" om vervolgens keihard te gaan gillen vanwege een spin.  ::rofl::

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #17 Gepost op: 18-09-2009, 19:30:05 »
Lianne (geloof ik) tijdens dat thuisfilmpje: "Ik leef echt heel basic." Ondertussen worden beelden getoond van mams die haar een schaal met koekjes en thee brengt voor tijdens het studeren.  ::rofl::


::rofl:: ::rofl:: Het voorstukje met commentaar van de vrouwen op de entree van de mannen ::rofl:: ::rofl::

Plus de reacties van de vrouwen op het samengaan van de eilanden ::rofl:: ::rofl:: Echt al het harde werk van vrouwen uit eerdere expedities om als gelijke van mannen te worden gezien in 3 afleveringen te niet gedaan :P

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #18 Gepost op: 24-09-2009, 23:09:49 »
De vrouwen die op het moment dat de andere vrouwen arriveren staan te trappelen van ongeduld om erachter te komen wie er ongesteld is. Vrouwen...vreemde wezens :P
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #19 Gepost op: 24-09-2009, 23:26:47 »
Het moment waar de mannen komen aanlopen en Marina even haar wenkbrauw omhoogtrekt zoals Magnum dat doet bij de mooie billen van een meisje. hahah meteen daarop het commentaar van iemand anders die meent dat deze mannen niet van vrouwen houden. ::vergroot::(mijn idee ook)