Auteur Topic: [kandidaat] Marcel  (gelezen 186574 keer)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #320 Gepost op: 19-11-2009, 21:53:14 »
Mooi dat iemand eindelijk eens hard speelt. Knap dat hij het voor gedaan kreeg ondanks de pipo's in dat spel. :P
Nog even niks.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #321 Gepost op: 19-11-2009, 21:53:31 »
That's right! Go Marcel  ::rofl::

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #322 Gepost op: 19-11-2009, 21:56:07 »
Marcel en Marina, Suske en Wiske

Marcel en Marina zaten wel met z'n 2en een kokosnoot te eten, zonder de rest van de groep.....dat Dennis het maar niet ziet.... ::vergroot::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #323 Gepost op: 19-11-2009, 21:56:42 »
Geweldig zoals Marcel het aanpakt! ::rofl:: Prachtig! ::bravo::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #324 Gepost op: 19-11-2009, 22:06:07 »
Geweldig zoals Marcel het aanpakt! ::rofl:: Prachtig! ::bravo::
idd ::rofl::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Noffeltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #325 Gepost op: 19-11-2009, 22:06:44 »
Marcel, top gedaan! Wat heb ik gelachen.....heerlijk:-)
Je wordt zelf niet wit als je een ander zwart maakt!

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #326 Gepost op: 19-11-2009, 22:08:23 »
Toch geinig om te zien hoeveel macht iemand kan hebben.... goed gedaan ::ok::, alleen nu duidelijk is hoe hij werkt, moet hij zelf gaan oppassen denk ik...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #327 Gepost op: 19-11-2009, 22:09:24 »
Nice move maar zal hem indien hij finalist de kop kosten  ::jaja::

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #328 Gepost op: 19-11-2009, 22:17:49 »
"Als je met mensen praat, kun je ze sturen"

Hij is een groter psycholoog dan ik ooit gedacht had... als hij met mensen praat zorgt hij dat de mensen ook daadwerkelijk een voordeel krijgen en er dan niet om malen dat het voor MArcel ook heel voordelig is... (behalve bij Esmeralda dan natuurlijk)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #329 Gepost op: 19-11-2009, 22:29:21 »
Sluwe, sluwe vos ::jaja:: Respect voor hoe hij het spel speelt  ::ok:: Maakt taktiek toch weer een mooi onderdeel van het spel ::hypocriet::

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #330 Gepost op: 19-11-2009, 22:30:41 »
Toch geinig om te zien hoeveel macht iemand kan hebben.... goed gedaan ::ok::, alleen nu duidelijk is hoe hij werkt, moet hij zelf gaan oppassen denk ik...

Ja, zo´n trucje werkt maar één keer natuurlijk. ::jaja::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #331 Gepost op: 19-11-2009, 22:44:37 »
Nu iedereen Marcel de hemel weer in prijst, hij deed het alleen om zijn eigen hachje te redden en niet die van Jeroen. Wél een uberslimme zet van hem! Maar DE robinson? Nee, zeker niet als je zo'n parcoutje 6 minuten inschat.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #332 Gepost op: 19-11-2009, 22:49:04 »
Alsof het verkeerd inschatten van de duur van zo'n parcours ook maar iets afdoet aan je kwaliteiten als kandidaat van ER... ::) (ik probeer het woord "Robinsonwaardigheid" te vermijden...  ;D)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #333 Gepost op: 19-11-2009, 22:50:23 »
(ik probeer het woord "Robinsonwaardigheid" te vermijden...  ;D)
::ok:: ::ok:: ::ok::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #334 Gepost op: 19-11-2009, 22:57:17 »
Alsof het verkeerd inschatten van de duur van zo'n parcours ook maar iets afdoet aan je kwaliteiten als kandidaat van ER... ::) (ik probeer het woord "Robinsonwaardigheid" te vermijden...  ;D)
ik weet het is een slecht voorbeeld, maar hoop nu niet dat het weer hetzelfde liedje is als met die hiukwan vorig jaar, dat die hier de hele hemel in wordt geprijst zoals vorig jaar door 1x zo'n zet.

Het was een slimme zet, petje af... Maar naast Jeroen vind ik hem geen robinson..


Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #335 Gepost op: 19-11-2009, 23:13:12 »
Zo zie je maar Hans dat je niet een achterbakse arrogante kwal hoeft te zijn zoals jij was vorig jaar om toch het spel te kunnen spelen. Hulde voor Marcel die als enige het spel echt goed weet te spelen dit jaar. Hij weet precies wat hij tegen wie moet zeggen om iedereen te laten stemmen zoals hij het wil.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #336 Gepost op: 19-11-2009, 23:53:02 »
Marcel en Marina zaten wel met z'n 2en een kokosnoot te eten, zonder de rest van de groep.....dat Dennis het maar niet ziet.... ::vergroot::
Dat viel mij ook op.
De rest sterft van de honger en zij zitten daar doodleuk een kokos te eten.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #337 Gepost op: 19-11-2009, 23:56:04 »
Dat viel mij ook op.
De rest sterft van de honger en zij zitten daar doodleuk een kokos te eten.


Sterft van de honger  ::rofl:: Er is meer dan genoeg kokos hoor.. als het nou vis was, of een broodje hamburger speciaal...  :P

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #338 Gepost op: 20-11-2009, 00:00:28 »
Bij wijze van spreken dan. Igor mocht niet dus zij ook niet vind ik.

Offline fugazi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #339 Gepost op: 20-11-2009, 00:45:07 »
ik weet het is een slecht voorbeeld, maar hoop nu niet dat het weer hetzelfde liedje is als met die hiukwan vorig jaar, dat die hier de hele hemel in wordt geprijst zoals vorig jaar door 1x zo'n zet.

Het was een slimme zet, petje af... Maar naast Jeroen vind ik hem geen robinson..



Ik vind dat je Marcel nu ietwat tekort doet. Hij is wel degene die al gedurende het hele spel als enige in de gaten heeft hoe de verhoudingen werkelijk liggen in het spel. c.q. het "manipuleren/stemmingsmakerij" in de groep door Dennis en Esmeralda. Hij is ook nog de oudste in de groep, dus zou mensenkennis zijn wapen moeten zijn in tegenstelling tot het fysieke, en dat gebruikt ie tenminste ook.