Auteur Topic: [kandidaat] Marcel  (gelezen 186753 keer)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #380 Gepost op: 27-11-2009, 12:49:14 »
Als je mensen en verantwoordelijkheid ontloopt omdat je hen een loer hebt gedraaid (ook al is het maar voor het spel) ben je in mijn ogen een cojonesloze speler, grote mond achter iedereen hun rug maar bij spannende momenten te laf om confrontatie aan te gaan.

Hij probeerde wel met Dennis te praten op gegeven moment, maar toen liep Dennis weg. Je kunt het van twee kanten bekijken: Dennis en Esmeralda kunnen ook naar hem toe gaan.
Nog even niks.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #381 Gepost op: 27-11-2009, 13:20:58 »
Als je mensen en verantwoordelijkheid ontloopt omdat je hen een loer hebt gedraaid (ook al is het maar voor het spel) ben je in mijn ogen een cojonesloze speler, grote mond achter iedereen hun rug maar bij spannende momenten te laf om confrontatie aan te gaan.
Ho ho, weten we dat zeker? Ik hoorde Marcel zeggen dat hij 's morgens gewoon goedemorgen had gezegd, van Esmeralda toen een kortaf antwoord had gekregen en van Dennis nada niks.

Pas later lijkt Dennis over het strand te zijn gaan struinen om verhaal te halen. Daar ging Marcel toen op in (op aanraden van Jeroen), maar toen hoefde het 'al niet meer' van Dennis. Logisch, die was net daarvoor compleet vastgeluld door Jeroen, dus snapte intussen waarschijnlijk dat hij weinig constructiefs had in te brengen, op een vaag onderbuikgevoel na (getverdemme, nou ben ik een keer de klos) en wat onder de gordel gemikte opmerkingen over Marcel's sociale leven.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #382 Gepost op: 27-11-2009, 15:26:49 »
Ik denk dat hij de proef van volgende week wint en uiteindelijk ook wint, hij is gewoon slim geweest en gespeeld. ::jaja::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #383 Gepost op: 27-11-2009, 16:31:14 »
Ho ho, weten we dat zeker? Ik hoorde Marcel zeggen dat hij 's morgens gewoon goedemorgen had gezegd, van Esmeralda toen een kortaf antwoord had gekregen en van Dennis nada niks.

Het goeiemorgenverhaaltje is iets wat Marcel verteld heeft dus dat heeft men ook niet laten zien.  Dus dat weten we ook niet zeker.  En zo kan je alles in vraag stellen...

indien zijn verhaal klopt, heeft Marcel heeft enigszins nog even de elementaire beleefdheid gehad om goedemorgen te zeggen.  Dennis zou niets gezegd hebben. Ten gevolge van die reactie is hij er ook niet verder op door gegaan, en is vanaf dat moment telkens uit het gezichtsveld van Dennis en Esmeralda gebleven. 

Bij het vertrek van de naar het duel was Marcel nergens te bespeuren... lijkt me wederom  een mooi voorbeeld in het kader van confrontatie uit de weg gaan... 

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #384 Gepost op: 27-11-2009, 16:42:23 »
Het goeiemorgenverhaaltje is iets wat Marcel verteld heeft dus dat heeft men ook niet laten zien.  Dus dat weten we ook niet zeker.  En zo kan je alles in vraag stellen...

indien zijn verhaal klopt, heeft Marcel heeft enigszins nog even de elementaire beleefdheid gehad om goedemorgen te zeggen.  Dennis zou niets gezegd hebben. Ten gevolge van die reactie is hij er ook niet verder op door gegaan, en is vanaf dat moment telkens uit het gezichtsveld van Dennis en Esmeralda gebleven. 

Bij het vertrek van de naar het duel was Marcel nergens te bespeuren... lijkt me wederom  een mooi voorbeeld in het kader van confrontatie uit de weg gaan... 

Ik ben het met je eens dat Marcel en Marina daar hadden moeten staan op het strand. No matter what.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #385 Gepost op: 28-11-2009, 11:54:39 »
De gezichten van zowel Dennis als Esmeralda straalden de eerste ochtend na de eilandraad zoveel haat en gekrenkte trots uit dat ik me kan voorstellen dat Marcel er even geen trek in had. Aan de andere kant zou hij vanuit strategisch perspectief beter moeten weten omdat Dennis en Esmeralda mogelijk twee jurystemmen hebben weg te geven in de finale.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #386 Gepost op: 28-11-2009, 14:39:20 »
Tuurlijk klopt dat, maar gezien het contact in de voorgaande weken lijkt mij dat hij die stemmen toch wel niet zou krijgen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #387 Gepost op: 29-11-2009, 23:59:55 »
Als je mensen en verantwoordelijkheid ontloopt omdat je hen een loer hebt gedraaid (ook al is het maar voor het spel) ben je in mijn ogen een cojonesloze speler, grote mond achter iedereen hun rug maar bij spannende momenten te laf om confrontatie aan te gaan.



Helemaal mee eens ::ok::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #388 Gepost op: 30-11-2009, 22:57:35 »
-1 voor Marcel; hij heeft het beruchte R-woord uitgesproken  ::niet-ok::  >:D

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #389 Gepost op: 30-11-2009, 23:07:59 »
-1 voor Marcel; hij heeft het beruchte R-woord uitgesproken  ::niet-ok::  >:D

Sorry dat ik je weer kwoot, ik begrijp dit even niet? :-[

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #390 Gepost op: 30-11-2009, 23:12:01 »
Sorry dat ik je weer kwoot, ik begrijp dit even niet? :-[

Sommigen op het forum (incluis mezelf) krijgen het op hun systeem van het woord 'Robinsonw***dig' 
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #391 Gepost op: 30-11-2009, 23:15:52 »
Het kwartje valt soms laat, bedankt Reaver.  ::bravo::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #392 Gepost op: 30-11-2009, 23:39:37 »
Het kwartje valt soms laat, bedankt Reaver.  ::bravo::

Het was dus eigenlijk een briefje  ;)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #393 Gepost op: 3-12-2009, 21:25:18 »
Zelf verdiend, niets aan gestolen.........

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #394 Gepost op: 3-12-2009, 21:27:08 »
Zelf verdiend, niets aan gestolen.........
IDD
marcel ::bravo::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #395 Gepost op: 3-12-2009, 21:36:00 »
Beetje déjavu...


Als laatste aankomen, voorsprong krijgen door vuur kunnen maken omdat de anderen het niet kunnen, nog wel beetje prutsen met gooien...  Hij heeft de proef gewonnen maar zeker niet gedomineerd...
 
« Laatst bewerkt op: 3-12-2009, 21:44:26 door reaver »

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #396 Gepost op: 3-12-2009, 21:39:49 »
Nou iedereen kwam wel eens ergens als laatste aan  ;)

Ben blij dat Marcel heeft gewonnen! Nu nog even de poet pakken  :P Maar dat zal Rita wel doen...


Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #397 Gepost op: 3-12-2009, 21:57:45 »
nee, toch marcel......

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #398 Gepost op: 3-12-2009, 22:00:10 »
 ::bravo:: ::ok:: ::feest:: ::confettie:: ::cheerleader::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #399 Gepost op: 3-12-2009, 22:00:38 »
MARCEL!!! Het is je zo van harte gegund!!  ::bravo::

Eigenlijk 1 van de weinigen die het spel speelde, en het is gewoon een toffe kerel  ::joehoe::

Oh ja, en Esmeralda is een zure verliezer, zo 1 die met het verhaal aan komt zetten van "Kan je daar mee leven blabla"  ::niet-ok::