Auteur Topic: [kandidaat] Marcel  (gelezen 186590 keer)

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #420 Gepost op: 3-12-2009, 23:31:25 »
Ik zou Rinck eigenlijk wel eens in Expeditie Robinson willen zien. Het is Marina ook gelukt om na Terra Incognita tot Expeditie Robinson te worden toegelaten, dus Rinck is zeker niet kansloos.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #421 Gepost op: 3-12-2009, 23:39:58 »
Ik zou Rinck eigenlijk wel eens in Expeditie Robinson willen zien. Het is Marina ook gelukt om na Terra Incognita tot Expeditie Robinson te worden toegelaten, dus Rinck is zeker niet kansloos.

Gaat ie dan ook vragen om een contractje (dat hij de helft eist) te tekenen voor een stem voor de 50.000 euro   ;D  ;D

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #422 Gepost op: 3-12-2009, 23:41:37 »
Hahahhaaaa!!! lol! Goeie Marcèèèl! Gewoon zot, toch gefeliciteerd!! ::feest::
Ik had ook het gevoel dat iedereen hem telkens meenam om op het einde te dumpen... Niet dus! ;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Otherfool

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #423 Gepost op: 3-12-2009, 23:51:35 »
Chapeau Marcel!

Mijn favorietenrol switchte gaandeweg het programma van Kurt naar Jeroen, met Rita immer als 2e keus, maar Marcel heeft het spel gespeeld zoals het hoort en overtuigend (toch wel verrassend!) gewonnen.

Prima gedaan en een waardig winnaar!

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #424 Gepost op: 3-12-2009, 23:52:18 »
Gaat ie dan ook vragen om een contractje (dat hij de helft eist) te tekenen voor een stem voor de 50.000 euro   ;D  ;D

Hoe onconventioneler hoe beter :P
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #425 Gepost op: 3-12-2009, 23:56:44 »
Hoe onconventioneler hoe beter :P

Hij zal toch weten wat hij met die pen kan doen als hij de verkeerde tegenkomt  ;)

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #426 Gepost op: 4-12-2009, 00:01:25 »
Terechte winnaar, petje af!

Ook ik ben blij (en dat ondanks dat Jeroen mijn favoriet was) dat er eindelijk (weer) eens een tactische speler wint. Iemand die ER ziet zoals het is: een spel.

Maar ik vond dat je het op alle fronten uitstekend hebt gedaan, niet alleen wat betreft je tactiek.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #427 Gepost op: 4-12-2009, 00:07:35 »
Toch een leuke winnaar vooral bij Jensen was hij leuk.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #428 Gepost op: 4-12-2009, 00:08:16 »
Toch een leuke winnaar vooral bij Jensen was hij leuk.


is dat stukje ergens online te bekijken?


Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #430 Gepost op: 4-12-2009, 00:25:00 »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #431 Gepost op: 4-12-2009, 00:26:07 »
Gefeliciteerd!!  ;D Je hebt het verdiend!! Maar ik had het liever Rita gegund, meer omdat ik je niet zo interessant vind denk ik!  ::)
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #432 Gepost op: 4-12-2009, 02:05:07 »
http://www.rtl.nl/components/shows/jensen/miMedia/217273/217277.public.29617530.Jensen_s17_a4.xml

Marcel... tja, ik ben benieuwd wat die oude rukker rakker gaat presteren deze avond!
;D

ghaha oude rakker rukker dus hé ;) lol
 ::rofl::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Edwald88

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #433 Gepost op: 4-12-2009, 07:57:49 »
Toch een leuke winnaar vooral bij Jensen was hij leuk.


Inderdaad, hij is een leuke winnaar....meer niet.
Door het spel heen vond ik Jeroen de beste kandidaat.
Hij heeft het in alle fronten zeer goed gedaan.

 

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #434 Gepost op: 4-12-2009, 08:24:40 »
Leuke en terechte winnaar  ::bravo:: ::bravo:: ::ok:: Maar ik vind het toch wat lullig voor Marcel  ::jaja:: Stel dat men later aan Marcel vraagt wat hij zo allemaal in z'n leven heeft meegemaakt.Dan Marcel;Wel ik heb ooit eens deelgenomen aan een spel dat heette "Expeditie Robinson Woman only en ik heb toen gewonnen.  ??? ???  ;D

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #435 Gepost op: 4-12-2009, 08:25:54 »
Stel dat men later aan Marcel vraagt wat hij zo allemaal in z'n leven heeft meegemaakt.Dan Marcel;Wel ik heb ooit eens deelgenomen aan een spel dat heette "Expeditie Robinson Woman only en ik heb toen gewonnen.  ??? ???  ;D

::rofl::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #436 Gepost op: 4-12-2009, 09:35:34 »
Inderdaad, hij is een leuke winnaar....meer niet.
Door het spel heen vond ik Jeroen de beste kandidaat.
Hij heeft het in alle fronten zeer goed gedaan.

 

Jeroen had wel erg veel medelijden met zichzelf en zette zich continue in the underdog positie:
- Ach arme ik, ga ik eruit door zo'n spelletje
- Ach ik, heb een grote achterstand
- Ach ik gooi ik die toren er niet in

Jeroen => Get ALIFE!

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #437 Gepost op: 4-12-2009, 09:46:31 »
Leuke en terechte winnaar  ::bravo:: ::bravo:: ::ok:: Maar ik vind het toch wat lullig voor Marcel  ::jaja:: Stel dat men later aan Marcel vraagt wat hij zo allemaal in z'n leven heeft meegemaakt.Dan Marcel;Wel ik heb ooit eens deelgenomen aan een spel dat heette "Expeditie Robinson Woman only en ik heb toen gewonnen.  ??? ???  ;D
HI
Inderdaad knap gespeeld ,fantastische eindproef,blijven doorgaan en erin geloven ,dat heeft onze Belg toch zeer goed gedaan
TOP Marcel
nu weet ik dat je boven de 50 nog niet afgeschreven bent   ::ok:: ::zwaai::
dieren zijn je echte vrienden

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #438 Gepost op: 4-12-2009, 11:00:12 »
Jeroen had wel erg veel medelijden met zichzelf en zette zich continue in the underdog positie:
- Ach arme ik, ga ik eruit door zo'n spelletje
- Ach ik, heb een grote achterstand
- Ach ik gooi ik die toren er niet in

Jeroen => Get ALIFE!

Wat ben jij toch een vervelend figuur, zeg. Altijd alleen maar zien wat jij wilt zien, dat vervolgens enórm uitvergroten en huppakee, je hebt je weer eens belachelijk gemaakt (en in het verkeerde topic). Hoe vaak heb je Marcel in de laatste proef horen zeggen dat ie dacht dat ie alwéér op het nippertje ging verliezen? Ja, ook best vaak, hè? Maar nee, daar zeg je dan weer niks van. Zet die oogkleppen nou eens een keer af, man! Echt, ik vind het jammer dat ER er weer op zit voor dit jaar, maar ik ben wel blij dat ik nu voorlopig van jouw commentaren af ben!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #439 Gepost op: 4-12-2009, 11:04:00 »
Gefeliciteerd Marcel! Ook al was ik voorledig gegaan voor Jeroen, je bent een verdiende winnaar! Op alle punten niet de echte top, maar meer dan Robinsonwaardig... In een ding was je echter wel de topper: in taktiek!
(alleen nog een tip: laat alsjeblieft die baard staan, want zo zonder baard als bij Jensen, dat ziet er niet uit...)
Ich bin ein Bärliner!