Auteur Topic: [kandidaat] Marcel  (gelezen 186614 keer)

Offline CubaLibre

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #440 Gepost op: 4-12-2009, 11:38:28 »
Narya,

het is een trol. Niet op reageren, lekker laten. Dan is de lol er ook gauw vanaf.

OT: Marcel heeft het tactisch gespeeld en komt er mee weg, dan ben je een knappe. Gefeliciteerd!

Offline ikbenbecker

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #441 Gepost op: 4-12-2009, 13:05:45 »
Marcel ik vind het echt te gek dat jij gewonnen hebt. Wat jij daar hebt neergezet was zoals het hoorde. Gewoon een spel spelen. Hoe jij het tij hebt weten te keren was grandioos! Niet zozeer om Jeroen te helpen (wat wel een leuke bijkomstigheid was) maar gewoon omdat je er zelf in wilde blijven. Leuk leuk leuk dat jij gewonnen heb al gunde ik het Jeroen ook!

en Expediteur--> wat je zegt ben je zelf ::tandpastasmiley::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #442 Gepost op: 4-12-2009, 13:06:43 »
Wat ben jij toch een vervelend figuur, zeg. Altijd alleen maar zien wat jij wilt zien, dat vervolgens enórm uitvergroten en huppakee, je hebt je weer eens belachelijk gemaakt (en in het verkeerde topic). Hoe vaak heb je Marcel in de laatste proef horen zeggen dat ie dacht dat ie alwéér op het nippertje ging verliezen? Ja, ook best vaak, hè? Maar nee, daar zeg je dan weer niks van. Zet die oogkleppen nou eens een keer af, man! Echt, ik vind het jammer dat ER er weer op zit voor dit jaar, maar ik ben wel blij dat ik nu voorlopig van jouw commentaren af ben!

Ach joh, dat bewijst maar weer hoe kleinzielig Dennis of zijn maatje is....
Want dat het Dennis of een goeie vriend van hem is, lijkt me duidelijk. Het is Dennis te voor en te na en de rest is allemaal niet Robinsonwaardig en had er op dag 1 al uitgemoeten.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #443 Gepost op: 4-12-2009, 13:13:06 »
Gaat ie dan ook vragen om een contractje (dat hij de helft eist) te tekenen voor een stem voor de 50.000 euro   ;D  ;D

 :P he Reaver,
dat was all in the game hé, we gaan nou toch niet weer zeuren!!!!
verder was het pure afleiding en het werkte, net als de "afspraak" van Marcel!!!
doeg rinck

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #444 Gepost op: 4-12-2009, 16:39:06 »
:P he Reaver,
dat was all in the game hé, we gaan nou toch niet weer zeuren!!!!
verder was het pure afleiding en het werkte, net als de "afspraak" van Marcel!!!
doeg rinck


 ::hand::   ;) ::ok::

Offline cb en rv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #445 Gepost op: 4-12-2009, 23:13:10 »
Gefeliciteerd!!! Hartstikke leuk hoe je het gespeeld hebt. Had het Jeroen ook gegund maar dit was ook een hele leuke wending!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #446 Gepost op: 5-12-2009, 00:22:41 »
Ik blijf die "ex-mijnwerker" wel grappig vinden, vooral als je weet dat de allerlaatste nog-niet-ontslagen mijnwerkers in 1992 hun helm aan de haak hebben gehangen, dat is dus 17 (!) jaar geleden! De mijnen in Waterschei, Winterslag en Eisden waren in 1987 dicht en de westelijke mijnen in Beringen en Zolder volgden dus in 1992.
Wanneer ik me nog eens inschrijf ga ik eens een dag goud zoeken in de Schelde of de Maas, of misschien in de Lesse, daar maak ik nog nét wat meer kans, en dan zet ik in mijn brief "ex-goudzoeker".
YES! ;D Dat gaat het 'em doen!! Scooreueuh!
::rofl::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Marcelleke

  • winnaar ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #447 Gepost op: 5-12-2009, 01:24:15 »
 ::love::Hola forumleden, sorry dat ik zo laat reageer maar gisteren laat geworden... Prachtig dit forum , doe zo verder. Bedankt voor jullie steun. Marcel.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #448 Gepost op: 5-12-2009, 01:28:46 »
::love::Hola forumleden, sorry dat ik zo laat reageer maar gisteren laat geworden... Prachtig dit forum , doe zo verder. Bedankt voor jullie steun. Marcel.
Op een of andere manier geloof ik niet dat dit de Marcel is.
Hoe dat kan? Ik mis iets!!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #449 Gepost op: 5-12-2009, 01:33:55 »
Op een of andere manier geloof ik niet dat dit de Marcel is.
Hoe dat kan? Ik mis iets!!

Het kan het kan maar er mist een essentieel onderdeel in zijn titel: "erkend insider".
::vergroot:: >:D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #450 Gepost op: 5-12-2009, 01:37:49 »
ja nou ik weet niet of je dat jezelf kan geven hij heeft pas één bericht geschreven. Nee ik mis iets anders. Iets wat ik typisch Marcel vind. Maar even voor de duidelijkheid, als hij t wel is van harte welkom en dat zou ik super leuk vinden.

Offline Marcelleke

  • winnaar ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #451 Gepost op: 5-12-2009, 09:51:38 »
 ::tandpastasmiley::Hola, jazeker ben ik het the one and only Marcello, indien vragen ...shoot! nu ga ik duiken in de Atlantic, my friend!  ciaooooo beste leden! xx

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #452 Gepost op: 5-12-2009, 09:57:32 »
Welkom op het forum Marcel, en gefeliciteerd met je welverdiende, glansrijke overwinning!  ::bravo:: ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #453 Gepost op: 5-12-2009, 10:02:45 »
We hadden toch ook die Engelstalige vriend van Marcel hier, dus zal Marcel wel van de site afweten. :)
Nog even niks.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #454 Gepost op: 5-12-2009, 10:13:54 »
Het kan het kan maar er mist een essentieel onderdeel in zijn titel: "erkend insider".
::vergroot:: >:D

Voordat iemand dat krijgt, moet ie al een paar posts hebben gedaan, en moeten wij er van overtuigd zijn dat ie het is  ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #455 Gepost op: 5-12-2009, 10:15:46 »
::tandpastasmiley::Hola, jazeker ben ik het the one and only Marcello, indien vragen ...shoot! nu ga ik duiken in de Atlantic, my friend!  ciaooooo beste leden! xx

Welkom Marcel, en van harte gefeliciteerd!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Je zag er goed uit bij Jensen  ::ok:: Nog last gehad na de Expeditie, van lichamelijke klachten?

Was je zelf trouwens verrast toen je zag met wat voor overmacht aan stemmen je hebt gewonnen? Heb jij van de kandidaten nog de motivaties gehoord, waarom ze op je stemden?

Erg leuk dat je hier komt kijken  ::ok::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #456 Gepost op: 5-12-2009, 12:15:38 »

Wanneer ik me nog eens inschrijf ga ik eens een dag goud zoeken in de Schelde of de Maas, of misschien in de Lesse, daar maak ik nog nét wat meer kans, en dan zet ik in mijn brief "ex-goudzoeker".

Haha, en dat er dan elke keer als jij in beeld bent "ex-goudzoeker" staat, dat zou wel geniaal zijn, ja!  ::rofl::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #457 Gepost op: 5-12-2009, 13:54:35 »

Wanneer ik me nog eens inschrijf zet ik in mijn brief "ex-goudzoeker".
YES! ;D Dat gaat het 'em doen!! Scooreueuh!
::rofl::


Goed plan  ::ok::

Zo kan ik ook al een paar spectaculaire ex-dingen opzetten  ::trots::  ;D

Offline Kokosnoot007

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #458 Gepost op: 5-12-2009, 15:45:48 »
Ach joh, dat bewijst maar weer hoe kleinzielig Dennis of zijn maatje is....
Want dat het Dennis of een goeie vriend van hem is, lijkt me duidelijk. Het is Dennis te voor en te na en de rest is allemaal niet Robinsonwaardig en had er op dag 1 al uitgemoeten.

Dat denk ik ook, ookals je al zijn opmerkingen bij Esmeralda ziet...

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #459 Gepost op: 5-12-2009, 16:49:57 »
Welkom Marcel de enigeechte leuk dat je op het Forum bent gekomen, wat ging er door je hoofd toen je die spectaculaire proef moest afleggen en toen je het vuur in de korf gooide? Groetjes, Nîcky