Auteur Topic: [kandidaat] Marcel  (gelezen 186599 keer)

Offline Marcelleke

  • winnaar ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #460 Gepost op: 5-12-2009, 16:51:14 »
Hola, ben trug van duiken, butterflyrog gezien , mooi, dag kan weer niet stuk, vanavond party mmmmm, iedereen welkom om te duiken met mij! ciaooo xx

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #461 Gepost op: 5-12-2009, 16:52:25 »
wat ging er door je hoofd toen je het vuur in de korf gooide?

Damn ik heb 6 keer moeten proberen???  ;D >:D

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #462 Gepost op: 5-12-2009, 16:53:47 »
Die Marcel onze levensgenieter, zo hoort het leven te zijn he Marcel. ;)

Offline Marcelleke

  • winnaar ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #463 Gepost op: 5-12-2009, 16:55:02 »
De adreline kick was van enorm hoog gehalte, lang niet meegemaakt maar is fantastische sensatiegevoel. Het was nog spannender als ik dacht nu ik het teruggezien heb op tv.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #464 Gepost op: 5-12-2009, 16:58:08 »
Het was nog spannender als ik dacht nu ik het teruggezien heb op tv.

Dat is montagé hé om het voor te kijker nog spannender te maken en degene op het puntje van de stoel te laten zitten.... :D

Offline Marcelleke

  • winnaar ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #465 Gepost op: 5-12-2009, 16:59:43 »
6 keer inderdaad, wel al 2 keer raak voorheen maar geen vuur, net als Jeroen. T gaat erom dat ge uw kalmte hier niet verliest en vooral uw ademhaling regelt wat ons voordien aanbevolen was.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #466 Gepost op: 5-12-2009, 17:01:38 »
6 keer inderdaad, wel al 2 keer raak voorheen maar geen vuur, net als Jeroen. T gaat erom dat ge uw kalmte hier niet verliest en vooral uw ademhaling regelt wat ons voordien aanbevolen was.

Geen tips of bepaalde techniek gekregen om die dingen te gooien?

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #467 Gepost op: 5-12-2009, 17:01:48 »
In de 6e keer was die raak ja, ::rofl:: wat vond je van Jenssen Marcel leuk programma hé lekker gek die Hollanders hé. ;) ::tandpastasmiley::

Offline Marcelleke

  • winnaar ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #468 Gepost op: 5-12-2009, 17:06:32 »
Na de expeditie een maand geen schoenen kunnen dragen , ook niet gedoken ,was fysiek te zwak, voeten zijn helemaal genezen , paar littekens zullen blijven als herinnering, kleine teen doet soms pijn ,was dus waarschijnlijk wel gebroken, elleboog helemaal genezen. 12 pillen per dag gedurende 10 dagen genomen in expeditie.

Offline Marcelleke

  • winnaar ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #469 Gepost op: 5-12-2009, 17:10:18 »
Ik was inderdaad voorheen al een fan van Jensen en ja ik vond het leuk, spijtig genoeg negatieve reactie gehad van iemand van wie ik het niet verwachtte, maar zo zijn de mensen nu eenmaal blijkbaar, beseffen NOG NIET dat het een spel was.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #470 Gepost op: 5-12-2009, 17:12:31 »
Ik was inderdaad voorheen al een fan van Jensen en ja ik vond het leuk, spijtig genoeg negatieve reactie gehad van iemand van wie ik het niet verwachtte, maar zo zijn de mensen nu eenmaal blijkbaar, beseffen NOG NIET dat het een spel was.

Dat moet je met een korreltje zout nemen en het was inderdaad een spel maar je bent toch niet over lijken gegaan snap niet waarom sommige kandidaten dan zo moeilijk doen, en Esmeralda & Dennis waren closé en ik vond het wel leuk dat Jeroen er langer in bleef hij was ook een echte Robinson en Rita een geweldige overwinnaar.

Offline Marcelleke

  • winnaar ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #471 Gepost op: 5-12-2009, 17:13:35 »
Je kon natuurlijk ook proberen die fakkel bovenhands te gooien maar leek me niet zo slim, de voornaamste tip voor mij was de ademhaling regelen en concentreren, was verder weg als je denkt ,zie je niet goed op tv.

Offline Marcelleke

  • winnaar ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #472 Gepost op: 5-12-2009, 17:16:27 »
Volledig mee eens wat Jeroen en Rita betreft, waren fantastische kandidaten. xx

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #473 Gepost op: 5-12-2009, 17:19:34 »
ivm die extra stem van jeroen... indien hij die had gespreid onder 3 personen en jou er ook bij nam en je zou mee op duel moeten gaan, en het duel zou verliezen ging je stem voor de eindzege naar rita of marina?

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #474 Gepost op: 5-12-2009, 17:22:32 »
Heb je nog contact met Marina en komen er nog kandidaten vakantie vieren in Gran Canaria? ;D :)

Offline Marcelleke

  • winnaar ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #475 Gepost op: 5-12-2009, 17:25:38 »
Dan ging mijn stem naar Marina omdat Rita toch verschillende malen tegen mij gestemd had, het had er heel anders uitgezien voor Marina dan. Ik heb geen problemen met Rita en kan daar goed mee leven dat Jeroen haar grote held was.

Offline Marcelleke

  • winnaar ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #476 Gepost op: 5-12-2009, 17:31:15 »
Ik heb contact met de mensen die contact willen en ieder van hun is welkom, alleen de positief denkende mensen natuurlijk! De pers is op sensatie belust natuurlijk. sommige mensen begrijpen dat ook al niet.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #477 Gepost op: 5-12-2009, 17:44:31 »
De pers is op sensatie belust natuurlijk. sommige mensen begrijpen dat ook al niet.

De meeste mensen hier, incl. mezelf, reageren op het gene we te zien krijgen.

Zoals je al eens rond gelezen heb was je niet mijn favoriete kandidaat en heb er ook geen problemen mee om dat hier ook tegen jou te richten als personage van het spel.

Toch vraag ik me af op welk stuk we de "echte" Marcel hebben gezien (uitgeput op de kist, tijdens de samensmelitngsBBQ in dronken toestand,...?) aangezien je bij Jenssen vertelde dat je altijd met het spel bezig was...

Offline Marcelleke

  • winnaar ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #478 Gepost op: 5-12-2009, 17:54:00 »
Je hebt helemaal niet de echte Marcel gezien, er zitten er een paar op het forum die connectie hadden met expeditieleden of ze zijn het zelf, is echt wel te doorzichtig.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #479 Gepost op: 5-12-2009, 17:58:03 »
Je hebt helemaal niet de echte Marcel gezien, er zitten er een paar op het forum die connectie hadden met expeditieleden of ze zijn het zelf, is echt wel te doorzichtig.

Mijn vraag ging dan ook meer naar de inbreng van jezelf, Evi zei ooit eens in een interview(bij Jenssen) dat het praktisch onmogelijk is om heel de expeditie een masker op te zetten of een rol te spelen... 

Heb jij dan het tegendeel hiermee bewezen?  Ben je nooit uit je rol gevallen?
« Laatst bewerkt op: 5-12-2009, 19:14:53 door reaver »