Auteur Topic: [kandidaat] Marcel  (gelezen 186790 keer)

Offline Marcelleke

  • winnaar ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #480 Gepost op: 5-12-2009, 18:20:44 »
Rollenspel, vind ik wel leuk ja...op alle gebied.

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #481 Gepost op: 5-12-2009, 19:52:44 »
Na de expeditie een maand geen schoenen kunnen dragen , ook niet gedoken ,was fysiek te zwak, voeten zijn helemaal genezen , paar littekens zullen blijven als herinnering, kleine teen doet soms pijn ,was dus waarschijnlijk wel gebroken, elleboog helemaal genezen. 12 pillen per dag gedurende 10 dagen genomen in expeditie.

En is je kater weer helemaal over? ::tandpastasmiley::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #482 Gepost op: 5-12-2009, 21:05:13 »
Marcel, Proficiat ::bravo::

Ik ben blij dat er weer een tacticus gewonnen heeft al hebben Marina en Rita ook een knappe prestatie neergezet (maar op een ander vlak)

Je schrijft dat je een maand niet hebt kunnen duiken, heb je de schade weer ingehaald inmiddels?? ;)
Had je daar niet graag een paar duikjes willen maken?
En nog ekker even off-topic maar ik ben ook zo verslaafd aan duiken: wat is de mooiste duikstek die je gezien hebt?
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Marcelleke

  • winnaar ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #483 Gepost op: 5-12-2009, 22:36:49 »
Dat was het enigste moment waar ik mij te ver laten gaan had, gevolg ganse dag zware kater plus nog nazinderingen de 2 volgende dagen! oeioei effe met vuur gespeeld! maar wel leuk vind ik achteraf gezien.

Offline Marcelleke

  • winnaar ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #484 Gepost op: 5-12-2009, 22:40:21 »
Het was inderdaad hard voor mij dat ik nog niet eens een duikbril had, op een bepaald moment sta ik te vissen en vlak voor mijn voeten tussen het koraal zit een rog, mooi toch? Ik ben begonnen met duiken in Egypte, waar ik nu woon zijn vooral de grotere dieren mooi, spijtig genoeg niet zoveel kleur. Egypte was voor mij tot nu toe het beste, hopelijk verandert dit weldra.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #485 Gepost op: 5-12-2009, 22:40:27 »
Mijn vraag ging dan ook meer naar de inbreng van jezelf, Evi zei ooit eens in een interview(bij Jenssen) dat het praktisch onmogelijk is om heel de expeditie een masker op te zetten of een rol te spelen... 
Heb jij dan het tegendeel hiermee bewezen?  Ben je nooit uit je rol gevallen?

Evi heeft gelijk. Dat lijkt me moeilijk.
« Laatst bewerkt op: 5-12-2009, 22:43:07 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Marcelleke

  • winnaar ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #486 Gepost op: 5-12-2009, 22:42:33 »
Heeft Evi dit gezegd? Zo zie je maar dat ook zij zich kan vergissen.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #487 Gepost op: 5-12-2009, 22:43:42 »
Heeft Evi dit gezegd? Zo zie je maar dat ook zij zich kan vergissen.

::rofl::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #488 Gepost op: 5-12-2009, 22:59:28 »
Heeft Evi dit gezegd? Zo zie je maar dat ook zij zich kan vergissen.

Of de uitzonderingen zijn gewend om constant rolletjes te spelen die langer dan 2 maanden duren...  ;)
« Laatst bewerkt op: 5-12-2009, 23:02:21 door reaver »

Offline sander123

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #489 Gepost op: 5-12-2009, 23:22:10 »
wow tof marcel dat je hier gewoon reageert op een fan forum, ik vind het echt knap dat jij hebt gewonnen die finaleronde tussen jeroen en dennis was verschrikkelijk spannend, sommige momenten waren niet zo goed voor mijn hart  ::tandpastasmiley:: 



het moet toch wel effe slikken geweest zijn toen je die twee anderen bezig zag met vuur maken, terwijl jij nog probleme had 15 blokken op elkaar te krijgen?  ::tandpastasmiley::

Offline Marcelleke

  • winnaar ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #490 Gepost op: 5-12-2009, 23:47:07 »
was inderdaad effe slikken , en nu ga ik vertrekken om mijn rol te spelen, hopelijk lange nacht.....

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #491 Gepost op: 6-12-2009, 00:01:36 »
was inderdaad effe slikken , en nu ga ik vertrekken om mijn rol te spelen, hopelijk lange nacht.....

Niet te schatten  ;D  ::proostbier::

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #492 Gepost op: 6-12-2009, 00:51:09 »
Heeft Evi dit gezegd? Zo zie je maar dat ook zij zich kan vergissen.

MMMM marcel jij was erbij, hebben wij iets gemist bij de proef tussen jeroen en rita ???, over het algemeen waren we hiervan mening dat rita te vroeg op het blok sloeg(dat de kaars nog brandde dus...)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #493 Gepost op: 6-12-2009, 01:29:29 »
MMMM marcel jij was erbij, hebben wij iets gemist bij de proef tussen jeroen en rita ???, over het algemeen waren we hiervan mening dat rita te vroeg op het blok sloeg(dat de kaars nog brandde dus...)

Komaan Marcel, jij bent altijd rechtuit geweest, zijn er meerdere opnames van het kaarsmoment geweest of niet?
::vergroot::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Marcelleke

  • winnaar ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #494 Gepost op: 6-12-2009, 14:17:29 »
Back alive! Er is slechts 1 opname geweest van het spel met de kaars, een kaars gaat niet plotseling uit, maar ze flakkerde niet meer terug op, tja waar eindigt deze discussie he.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #495 Gepost op: 6-12-2009, 14:39:29 »
Hee Marcel,
Simone zei in haar topic dat er dingen heel anders in beeld zijn gezet,
Kan jij hier mee inkomen en misschien enkele voorbeelden geven?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #496 Gepost op: 6-12-2009, 14:44:47 »
Ik denk dat Marcel er wel voorbeelden van heeft. Zelf viel me het meeste op dat er bij de uitspraak van Marcel over de belofte aan Esmeralda iets essentieels was weggelaten, waar ie bij de finale-eilandraad op in ging richting Esmeralda.Denk niet dat ie de bedoeling heeft gehad om daarmee de ultieme stem van Esmeralda te winnen, maar het viel me gewoon op.

Offline Marcelleke

  • winnaar ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #497 Gepost op: 6-12-2009, 15:26:11 »
Natuurlijk heeft Simone gelijk, de programmamakers knippen en plakken he, der wordt de ganse dag gefilmd en sommige dingen worden niet gefilmd, er is maar 1 cameraploeg aanwezig he, ook voor mij zijn er dingen die ik graag gezien en gehoord had maar we kunnen niet alles hebben he , kvind dat het goed in mekaar geknipt en geplakt was, is echt een massa werk aan voorafgegaan, chapeau voor deze mensen.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #498 Gepost op: 6-12-2009, 15:34:02 »
Bedankt voor je antwoord!!

Maar kan je ook een voorbeeld geven van dit en zus hebben jullie zo gezien maar dat was eigelijk dit en dat?

En hoe vaak was de cameraploeg aanwezig op het eiland? En was er een andere sfeer als deze weg was?

« Laatst bewerkt op: 6-12-2009, 16:22:05 door Emiel.B. »

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #499 Gepost op: 6-12-2009, 16:11:42 »
Dat was een mooie en spannende finale, Marcel! ::bravo:: Gefeliciteerd met de winst, leuk dat je gewonnen hebt ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.