Auteur Topic: [kandidaat] Marcel  (gelezen 185682 keer)

Offline Kurt ER2009

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #540 Gepost op: 10-12-2009, 09:35:51 »
Van een samensmelting gesproken! ! ::rofl::

Offline Hans (ER 2008)

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #541 Gepost op: 10-12-2009, 10:35:51 »
Thanks Hans, alles kids hoop ik?
Met mij is alles prima. Ik heb opnieuw genoten van de uitzendingen. Twee varanen is beter dan eentje. Volgend jaar misschien wel drie?

Offline Marcelleke

  • winnaar ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #542 Gepost op: 10-12-2009, 18:32:49 »
Eigenlijk hadden we er 3 Hans , maar eentje is toch nog kunnen ontsnappen , dus die telt niet mee he. Simone, ik geloof dat jij ook duikt, kben net terug, was weer interessant, belgische dokter en spaanse dokter voor advanced. Belgische dokter moet wel eens op consult bij spaanse dokter , hij zoog fles van 15 liter leeg in 20 minuten op 18 meter.Maar spaanse dokter heeft vrouwelijke neigingen... als da maar goed komt!

Offline Simone Kat

  • Kandidaat ER 2009
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #543 Gepost op: 10-12-2009, 20:14:05 »
Eigenlijk hadden we er 3 Hans , maar eentje is toch nog kunnen ontsnappen , dus die telt niet mee he. Simone, ik geloof dat jij ook duikt, kben net terug, was weer interessant, belgische dokter en spaanse dokter voor advanced. Belgische dokter moet wel eens op consult bij spaanse dokter , hij zoog fles van 15 liter leeg in 20 minuten op 18 meter.Maar spaanse dokter heeft vrouwelijke neigingen... als da maar goed komt!

Das een behoorlijke zuiger dan ::oink::...jammer voor jouw dat het heren zijn, hahaha...
 :-*

Offline Marcelleke

  • winnaar ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #544 Gepost op: 11-12-2009, 12:28:48 »
Zeg dat wel ...jammer dat het mannen waren, gelukkig duiken er ook vrouwen he!ik duik graag onder water en boven water, spijtig dat we geen duikbril hadden daarginds...

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #545 Gepost op: 11-12-2009, 15:45:06 »
Duik je graag boven water?  ??? ::)

15 liter in 20 minuten op 18 meter is echt een extreem hoog verbruik! :o Was hij soms aan het 'panikeren'?  ;D

Is het water nog een beetje warm, daar op Gran Canaria?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Marcelleke

  • winnaar ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #546 Gepost op: 17-12-2009, 11:36:31 »
Het water is nog steeds niet te koud , watertemperatuur 22,6 graden gisteren, gaat nu wel langzaam naar beneden tot 18 graden wat voor mij al betrekkelijk koud is hoor, kmoet mij dringend een nieuw pak en bcd kopen, misschien kerstcadeau?

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #547 Gepost op: 17-12-2009, 11:48:50 »
18 graden vind ik ook al koud :-\\
Mijn laatste duik in Nederland gaf 12 graden op de computer aan, nooit en nooit meer!! Brrrr.....

Kerstkado van jezelf voor jezelf? Jij kunt nu toch makkelijk een nieuwe bcd en een lekker warm pak kopen Marcel of heb je je prijzengeld in een (nieuwe) kroeg gestoken?
Of een eigen duikschool....kom ik wel werken ;D
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #548 Gepost op: 18-12-2009, 11:26:07 »
Goh, dan kun je daar eigenlijk het hele jaar door wel aangenaam blijven duiken, op Gran Canaria.

Maar inderdaad, trakteer jezelf gewoon op een luxe nieuwe duikuitrusting! ::jaja:: Maar geen drysuit natuurlijk.  ::ohno::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Marcelleke

  • winnaar ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #549 Gepost op: 19-12-2009, 22:07:48 »
 ::love:: Vandaag met Bert, een nederlander van 72 gedoken. Deze man heeft 3000 duiken gelogd, ik voel enorm respect voor deze fanatiekeling met mijn 1200 stuks. Hij had een dure camera bij en ik ga eindelijk van mezelf een aantal prachtige fotos onder water krijgen. Bert heeft de hele wereld rondgereisd , van Australie tot de Galapagos eilanden en Micro Indonesie, echt om jaloers op te worden hoor. Mijn innerlijk gevoel om een beetje te gaan ronddolen wordt hierdoor sterker en sterker. Wie weet hak ik de knoop een keertje door! Vanavond dikke party, ik heb bezoek van jeugd , 1 jong koppel, zoon van mijn zus met liefje een een jonge snaak van 18 die ik als mijn zoon beschouw, kga ze effe laten kennis maken met het echte nachtleven hier, surprise! Ze zijn over 18, ik kan ze gelukkig overal mee binnen krijgen. Wordt heavy nigth , i feel it in my bones.... Lets enjoy the partyyyyy! Adiosssssssss!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #550 Gepost op: 19-12-2009, 22:16:37 »
Zuip ze onder de tafel, Marcel.......... ::rofl:: ::rofl:: ::joehoe:: ::joehoe::

Offline Marcelleke

  • winnaar ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #551 Gepost op: 20-12-2009, 19:44:24 »
The day after! Twas weer heavy enne.....interesant!

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #552 Gepost op: 21-12-2009, 12:47:18 »
The day after! Twas weer heavy enne.....interesant!

Ga je nou ook de hele dag op het strand liggen slapen? ;D
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #553 Gepost op: 21-12-2009, 13:18:33 »
Verlofbriefje gehaald? ::pinokkio::

Offline Marcelleke

  • winnaar ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #554 Gepost op: 22-12-2009, 00:11:58 »
kwilde eigenlijk een snipperdag maar tis nie gelukt, toch gedoken enne is eigenlijk nog goed meegevallen, tweer is iets minder de laatste dagen, af en toe regen maar gelukkig toch nog warm. Kzal veel moeten duiken de volgende 2 weken, hopelijk januari beetje kalmer.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #555 Gepost op: 22-12-2009, 19:15:30 »
Vooral onder water zal het nogal nat zijn, nietwaar. Of hebt ge zo'n schoon pakske aan tijdens het duiken?


Ja, ik weet het. Voor de hand liggende vraag.

Offline Marcelleke

  • winnaar ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #556 Gepost op: 22-12-2009, 23:10:34 »
Der staat al een paar dagen een kerstboom op 20 meter diepte met alles erop en eraan , behalve de lichtjes natuurlijk! Mijn pak is er eentje met gelapte knieen, heb ik pas zelf gedaan, als man alleen moet je een beetje alles kunnen he. Morgen eindelijk nog eens dagje vrij!  ::zwaai::Prettige kerstdagen voor alle forumleden.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #557 Gepost op: 22-12-2009, 23:17:34 »
fijne kerstdagen marcel ::bravo::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #558 Gepost op: 23-12-2009, 19:13:47 »
Gij gaat den Geiligen heest ontmoeten, daar op Gran Canaria?

Fijne dagen, ook voor jou.

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #559 Gepost op: 28-12-2009, 19:02:24 »
Der staat al een paar dagen een kerstboom op 20 meter diepte met alles erop en eraan , behalve de lichtjes natuurlijk! Mijn pak is er eentje met gelapte knieen, heb ik pas zelf gedaan, als man alleen moet je een beetje alles kunnen he. Morgen eindelijk nog eens dagje vrij!  ::zwaai::Prettige kerstdagen voor alle forumleden.
bedankt Marcel
een rustige zalige kerst
en een spetterend gezond liefdevol avontuurlijk 2010 ::hug::
dieren zijn je echte vrienden