Auteur Topic: [kandidaat] Marcel  (gelezen 185600 keer)

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #140 Gepost op: 9-10-2009, 16:56:47 »
Ik blijf um wel aardig vinden maar wat heeft hij eigenlijk gepresteerd?

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #141 Gepost op: 9-10-2009, 17:05:55 »
is zich strategisch aan het opstellen, bekijkt het helemaal af en is  bijna neutraal ( als het hem uitkomt)
inderdaad hij heeft nog niet veel gepresteerd dan bij iedereen proberen het lieverdje te zijn , ik hou daar zo niet van (zijn geen echte mensen)

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #142 Gepost op: 9-10-2009, 18:03:52 »
ik vind hem juist een heel echt mens met al zijn zwakheden. mensen zonder onvolkomenheden of rare gedragingen in andermans ogen bestaan niet en zijn geen echte mensen maar robots.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #143 Gepost op: 9-10-2009, 18:11:09 »
is zich strategisch aan het opstellen, bekijkt het helemaal af en is  bijna neutraal ( als het hem uitkomt)
inderdaad hij heeft nog niet veel gepresteerd dan bij iedereen proberen het lieverdje te zijn , ik hou daar zo niet van (zijn geen echte mensen)
raar dat je zegt dat hij niet zoveel gepresteerd heeft,
de kennis die hij heeft over vis is erg onhandig en ja, hij zit op een eiland waar men zat voedsel heeft, dan zie je nou eenmaal weinig over voedselvangst ::jaja::

Vind hem juist een mooie pesoonlijkheid, gewoon rustig en ieder respecteren, hij heeft niet al gelijk een oordeel klaar, ja misschien wordt hij dan het lieverdje bij iedereen ;D
hij is gewoon zichzelf, en als een mens tot de ontdekking komt dat het goed zit met hem begint eem mens altijd strategisch te denken
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #144 Gepost op: 9-10-2009, 19:40:49 »
zat voedsel, daarom dat hij altijd lacht  ::rofl:: ::rofl::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #145 Gepost op: 9-10-2009, 23:56:03 »
is zich strategisch aan het opstellen, bekijkt het helemaal af en is  bijna neutraal ( als het hem uitkomt)
inderdaad hij heeft nog niet veel gepresteerd dan bij iedereen proberen het lieverdje te zijn , ik hou daar zo niet van (zijn geen echte mensen)

Hoogmoed komt voor de val. De vrouwelijke kandidaten stappen een voor een uit zichzelf op en Igor is tot favoriet doelwit van kamp Noord verkozen. Marcel heeft zijn sterke positie min of meer cadeau gekregen en zijn trots is dan ook misplaatst.

Dit is zo iemand waar ik van denk: die wil ik wel eens van zijn echte kant zien.

Helemaal mee eens!!
::jaja::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #146 Gepost op: 10-10-2009, 07:48:50 »
Ondertussen heeft Marcel wel al zijn charmers in de stijd gegooid en alle vouwen trappen er in want die lopen weg met 'm!  ::tandpastasmiley::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #147 Gepost op: 10-10-2009, 09:13:11 »
Ondertussen heeft Marcel wel al zijn charmers in de stijd gegooid en alle vouwen trappen er in want die lopen weg met 'm!  ::tandpastasmiley::

Om hem dan genadeloos te dumpen >:D
::jaja::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #148 Gepost op: 12-10-2009, 00:02:57 »
Vind hem juist een mooie pesoonlijkheid, gewoon rustig en ieder respecteren, hij heeft niet al gelijk een oordeel klaar, ja misschien wordt hij dan het lieverdje bij iedereen ;D
hij is gewoon zichzelf, en als een mens tot de ontdekking komt dat het goed zit met hem begint eem mens altijd strategisch te denken


Zijn oordeel over Igor deelt hij toch met iedereen, zelfs op de eilandraad.  Maar niet rechtstreeks tegen Igor zelf...

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #149 Gepost op: 12-10-2009, 10:25:37 »

Zijn oordeel over Igor deelt hij toch met iedereen, zelfs op de eilandraad.  Maar niet rechtstreeks tegen Igor zelf...

Hij heeft zelf nog niet zo veel laten zien.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #150 Gepost op: 15-10-2009, 21:23:42 »
Oh nee hè, daar krijgen we het 'verdienen' gezeik weer.  :-X
Nog even niks.

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #151 Gepost op: 15-10-2009, 21:50:08 »

Zijn oordeel over Igor deelt hij toch met iedereen, zelfs op de eilandraad.  Maar niet rechtstreeks tegen Igor zelf...

Ik denk dat de plaat die Igor voor zijn kop heeft daar gewoon te dik voor is, en dus is het vergeefse moeite en dat ziet Marcel in. Hij laveerd overal handig doorheen en is bij bijna iedereen van zijn kamp geliefd, dus tactisch gezien is hij slim bezig.
En ja hij is sluw, maar dit moet toch ook gezegd worden, wel vaak bezig en dat kan niet van een ieder gezegd worden.
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #152 Gepost op: 15-10-2009, 23:10:01 »
Nee, Marcel behoort bepaald niet tot mijn favorieten. Ik houd niet zo van dat gelijkmoedige, dat ben ik zelf ook niet. ::tandpastasmiley::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #153 Gepost op: 16-10-2009, 00:32:46 »
Hoezo heeft hij zelf niks gepresteerd? Je ziet hem toch elke week een hoop bijdragen in het kamp?

Hij moet wel uitkijken dat hij niet te zeker van zijn zaak gaat worden. Daar ging het vorig jaar bij Hans ook mis...  ::)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #154 Gepost op: 16-10-2009, 00:36:35 »
En toch vind ik hem sneaky ::jaja::

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #155 Gepost op: 16-10-2009, 00:41:12 »
En toch vind ik hem sneaky ::jaja::


dat vind ik ook steeds, maar toch kan ik niet echt harde bewijzen vinden. Meer steeds het vermoeden.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #156 Gepost op: 16-10-2009, 00:44:41 »
Hoezo heeft hij zelf niks gepresteerd? Je ziet hem toch elke week een hoop bijdragen in het kamp?

Ik zie hem ook vaak niksen en als een soort van decoratie ergens bijstaan of achter de rug praten.

De rol als vis-schoonmaak-instructeur werpt wel z'n vruchten af... dan doen de anderen het vuile werkje  ;D

Offline muizje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #157 Gepost op: 16-10-2009, 00:56:19 »
Ik mag hem niet.
Hij is een beetje van achter de ellebogen.

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #158 Gepost op: 16-10-2009, 08:55:26 »
Ik mag hem niet.
Hij is een beetje van achter de ellebogen.

Hij heeft een duidelijk beeld van de mensen en geeft deze ook weer voor de camera.
Vraag me af in hoeverre hij dit ook face to face zegt tegen die personen.
Zijn er maar weinig die de discussie aangaan en eerlijk zijn, maarja het blijft een spel!

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #159 Gepost op: 16-10-2009, 19:57:38 »
Hij was een favoriet van mij in t begin, maar dat is nu op de een of andere manier niet meer zo. Ik zou het geen ramp vinden als zijn vuurtje niet gaat branden volgende week.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!