Auteur Topic: [kandidaat] Marcel  (gelezen 185641 keer)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #200 Gepost op: 29-10-2009, 21:42:40 »
Er is niemand die het spel niet snapt! Zulke domoren zijn ze nou ook weer niet.

Maar een aantal speelt het niet, dus dom zijn ze dan weer wel.  :-X


I.i.g. leuk dat er iemand is die zegt wat te doen. :)
Nog even niks.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #201 Gepost op: 29-10-2009, 21:45:29 »
Ik denk ook dat Marcel een steeds betere kans maakt om heel ver te komen. Hij snapt het spel volgens mij in ieder geval beter dan de rest van de mensen die nog over zijn.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #202 Gepost op: 29-10-2009, 22:03:56 »
De eerste die Dennis doorziet, en dat terwijl ze echte maatjes leken  ::ok::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #203 Gepost op: 29-10-2009, 22:06:08 »
Zijn analyses van het spel waren deze aflevering redelijk sterk. Op de eilandraad ging hij helaas de mist in door openlijk de nadruk te leggen op zijn tactische spel. Dat is niet echt verstandig aangezien kandidaten daar tot op heden genadeloos voor werden afgestraft. Hij had de suggestieve vraag van Evi beter kunnen beantwoorden met een opmerking als "er is altijd iemand ouder dan alle anderen, in dit geval ben ik dat". En vervolgens natuurlijk hopen dat Evi daar genoegen mee neemt.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #204 Gepost op: 29-10-2009, 23:05:14 »
Wat ik vooral leuk vind is te zien hoe hij er steeds mee wegkomt! Door wat te slijmen, stoelen te maken enzo verdient hij dus blijkbaar zoveel credit dat ze het pikken dat hij lekker aan het lamballen is...Maar nu het om individuele stemmen gaat zal Marcel ook wel aan de beurt komen gok ik ;)

Van mij mag hij ook weg en dat per zo snel mogelijk.  ::jaja::

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #205 Gepost op: 29-10-2009, 23:11:53 »
Van mij mag hij ook weg en dat per zo snel mogelijk.  ::jaja::

Ik heb niet gezegd dat hij van mij weg mag, hij mag van mij zelfs blijven omdat ik vind dat hij het slim speelt. Al was zijn laatste opmerking tijdens de eilandraad niet echt slim!!
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #206 Gepost op: 29-10-2009, 23:20:55 »
Evi: Dus je bent toch slimmer als je eruit ziet?
Whaaaaaaaaaaaa

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #207 Gepost op: 29-10-2009, 23:22:32 »
Ik heb niet gezegd dat hij van mij weg mag, hij mag van mij zelfs blijven omdat ik vind dat hij het slim speelt. Al was zijn laatste opmerking tijdens de eilandraad niet echt slim!!

Sorry ik heb je verkeerd begrepen, misschien was hier de wens de vader van de gedachte? ;D

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #208 Gepost op: 29-10-2009, 23:32:03 »
Sorry ik heb je verkeerd begrepen, misschien was hier de wens de vader van de gedachte? ;D

 ;)

Ik begrijp wel wat je bedoelt maar het is zo leuk om naar te kijken
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #209 Gepost op: 29-10-2009, 23:34:28 »
Ik spoel de video door als ie aan't praten is  >:D

Offline CubaLibre

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #210 Gepost op: 29-10-2009, 23:38:13 »
Hah, Marcel was caught by surprise. Hoe die "mijn tactiek" uit zijn mond kwam was een mooi moment van zwakte en zal denk ik niet licht worden vergeten. Viel mij in ieder geval erg op.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #211 Gepost op: 29-10-2009, 23:45:07 »
Ik spoel de video door als ie aan't praten is  >:D
Die neiging heb ik bij Esmeral  ::rofl::

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #212 Gepost op: 29-10-2009, 23:48:02 »
Hah, Marcel was caught by surprise. Hoe die "mijn tactiek" uit zijn mond kwam was een mooi moment van zwakte en zal denk ik niet licht worden vergeten. Viel mij in ieder geval erg op.

Hij is al met zoveel weggekomen, dit zal hem ook niet deren...helaas ::ohno::

Offline CubaLibre

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #213 Gepost op: 29-10-2009, 23:49:34 »
Hij zal ook nooit "mijn" winnaar worden, maar het is wel duidelijk dat hij weet aan welke touwtjes hij moet trekken..

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #214 Gepost op: 30-10-2009, 00:28:15 »
Ik denk dat de enige reden dat die clown erin wordt gehouden is omdat de REST het slim speelt. Niet hij.
::jaja::
Hij denkt dat hij goed bezig is, maar ze nemen hem enkel en alleen mee omdat hij een ideaal slacht-offer is voor in de finale. Stel je voor: een finale met Marina, Jeroen, Igor en Dennis. Of Marina, Esmeralda, Marcel en Igor, whatever, kies maar wie je wil, maar van het moment dat je de naam MARCEL hoort als één van je concurrenten voor de overwinning is de buit al half binnen. Dàt is volgens mij de reden dat Marcel er nog inzit, en tot op heden nog niet veel tegenwind heeft gekregen.
Hij is lui, niet sterk, traag, gewoon een ticket voor een easy victory.
En dan nog die Marina als tegenspeelster. Lachen gewoon. Die geraakt nog geen ladder op!
Marcel is verwaarloosbaar, (soms een beetje grappig zelfs), pasmunt, kanonnenvlees, een tramspoor richting overwinning, een fietspad richting finale.
De finale spelen tegen Marcel en Marina?? hahaha ::rofl:: HIERRRR met die euro's en de overwinning! ;D Feestueueh!!!!
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #215 Gepost op: 30-10-2009, 00:47:07 »
Ik zit nog te wachten op dat deel waar Marina hard roept: Marcel blijft bij mij!
Of is dat al geweest en heb ik dat gemist?

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #216 Gepost op: 30-10-2009, 07:51:46 »
Hij zal ook nooit "mijn" winnaar worden, maar het is wel duidelijk dat hij weet aan welke touwtjes hij moet trekken..

Wat een gluiperd puchh

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #217 Gepost op: 30-10-2009, 09:38:23 »
Hij denkt dat hij goed bezig is, maar ze nemen hem enkel en alleen mee omdat hij een ideaal slacht-offer is voor in de finale.

Mwa, ik betwijfel of de kandidaten nu wel zo tactisch denken. Het lijkt er toch op dat Marcel goed in de groep ligt. Of wij hem sympathiek vinden overkomen of niet, binnen de groep lijkt hij een soort sfeermaker te zijn, die door iedereen gewaardeerd wordt. Er is in ieder geval niemand die een hekel aan hem heeft.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline CubaLibre

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #218 Gepost op: 30-10-2009, 12:06:11 »
Ik denk dat de enige reden dat die clown erin wordt gehouden is omdat de REST het slim speelt. Niet hij.
::jaja::
Hij denkt dat hij goed bezig is, maar ze nemen hem enkel en alleen mee omdat hij een ideaal slacht-offer is voor in de finale. Stel je voor: een finale met Marina, Jeroen, Igor en Dennis. Of Marina, Esmeralda, Marcel en Igor, whatever, kies maar wie je wil, maar van het moment dat je de naam MARCEL hoort als één van je concurrenten voor de overwinning is de buit al half binnen. Dàt is volgens mij de reden dat Marcel er nog inzit, en tot op heden nog niet veel tegenwind heeft gekregen.
Hij is lui, niet sterk, traag, gewoon een ticket voor een easy victory.
En dan nog die Marina als tegenspeelster. Lachen gewoon. Die geraakt nog geen ladder op!
Marcel is verwaarloosbaar, (soms een beetje grappig zelfs), pasmunt, kanonnenvlees, een tramspoor richting overwinning, een fietspad richting finale.
De finale spelen tegen Marcel en Marina?? hahaha ::rofl:: HIERRRR met die euro's en de overwinning! ;D Feestueueh!!!!

Ik denk niet dat er zo gedacht wordt, maar je hebt natuurlijk wel gelijk. Marina en Marcel zijn niet de meest atletische figuren (en ik betwijfel of ze sterk zijn in puzzels, maar je weet maar nooit).

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Marcel
« Reactie #219 Gepost op: 30-10-2009, 12:23:16 »
Mwa, ik betwijfel of de kandidaten nu wel zo tactisch denken. Het lijkt er toch op dat Marcel goed in de groep ligt. Of wij hem sympathiek vinden overkomen of niet, binnen de groep lijkt hij een soort sfeermaker te zijn, die door iedereen gewaardeerd wordt. Er is in ieder geval niemand die een hekel aan hem heeft.

Ja ik denk wel dat hij grappig is, ik heb me zelf Toch al súf gelachen met hem! ::rofl::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!