Auteur Topic: [kandidaat] Igor  (gelezen 158416 keer)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #600 Gepost op: 16-11-2009, 20:57:22 »
Ik hoop t niet Swifty ik vind er geen .... aan.
(krekwakzej wtf is da???)
Precies wat ik zei  :-X

Ik maak ervan:
"Net wat ik zei"
maar ik kan verkeerd zijn...

Zijn liedjes vind ik een ramp alla Herald of free enterprise, maar hij kan wel dansen en sfeer brengen!
::ok::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #601 Gepost op: 16-11-2009, 21:12:18 »
Zijn liedjes vind ik een ramp alla Herald of free enterprise, maar hij kan wel dansen en sfeer brengen!
::ok::


Idd, het plaatje klopt dan ook toen Jeroen een opmerking maakte dat hij op zijn tenen liep in de groep...

Beste wel grappig dat hij op het eiland zo'n relaxte uitstraling had (behalve het moment tegen dennis en kurt) en op die feestjes als een hyperactieve  ::hyper::  staat rond te stuiteren met z'n (dwars)fluit in aanslag  ::wenkbrauw::

Offline Blesses

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blesses for you 2
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #602 Gepost op: 17-11-2009, 00:04:08 »
Hij kan er wat van he.

best grappig.  net het filmpje op you tube gezien toverbal. wist niet dat hij dat allemaal kon.????   ::rofl::
Blesses too you 2

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #603 Gepost op: 17-11-2009, 00:41:39 »
Wtf is dit?

Nou ja, het zal wel. Zolang ik het maar niet in any way goed hoef te vinden, gaat ie maar lekker z'n gang.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #604 Gepost op: 17-11-2009, 10:12:05 »
Ik vraag me wel af wie dat allemaal betaald? Of laat ik het andersom stellen: wat is nou eigenlijk de bron van inkomsten van Igor? Lijkt me niet dat je van ondersteboven aan een trapeze hangend dwarsfluit spelend rijk wordt?

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #605 Gepost op: 17-11-2009, 10:25:36 »
als je cursussen geeft kun je er wel je brood mee verdienen. En hij doet geloof ik ook 'modellen' werk. Laatst stond hij geloof ik in de consumentengids.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #606 Gepost op: 17-11-2009, 11:11:52 »
Ik vraag me wel af wie dat allemaal betaald? Of laat ik het andersom stellen: wat is nou eigenlijk de bron van inkomsten van Igor? Lijkt me niet dat je van ondersteboven aan een trapeze hangend dwarsfluit spelend rijk wordt?

Haha, dit is precies wat ik me ook afvroeg! Ik hoop vooral dat ie niet al te veel subsidies krijgt...

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #607 Gepost op: 17-11-2009, 11:14:02 »
Ik vraag me wel af wie dat allemaal betaald? Of laat ik het andersom stellen: wat is nou eigenlijk de bron van inkomsten van Igor? Lijkt me niet dat je van ondersteboven aan een trapeze hangend dwarsfluit spelend rijk wordt?

Van "kunstzinnige" beroepen word je nu eenmaal niet rijk. :\'(
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #608 Gepost op: 17-11-2009, 18:03:39 »
Haha, dit is precies wat ik me ook afvroeg! Ik hoop vooral dat ie niet al te veel subsidies krijgt...

Ik heb hem gaandeweg wat leren appreciëren. ::jaja::
Maar met hem in een team: ::ohno::
He's a lone wolf... :)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline patjesomers

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #609 Gepost op: 20-11-2009, 00:07:07 »
Hij was echt mijn favoriet

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #610 Gepost op: 20-11-2009, 00:08:50 »
En daarom 'kick' je zijn topic nog maar eens omhoog?  ::)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #611 Gepost op: 13-02-2010, 21:32:22 »
Afgelopen donderdag was ik op een bijeenkomst waar korte filmpjes, documentaires en clips van studenten van een filmcursus van de Universiteit Utrecht werden vertoond.
In een van de clips speelde Igor de hoofdrol. Hij rende paranoide door Utrecht, terwijl hij achtervolgd werd door zichzelf. Best grappig en kunstig gedaan. Op een gegeven moment zag hij drie mensen aan een bar zitten, keek hij nog een keer, en zag hij zichzelf daar ineens drie keer zitten.

In het publiek fluisterde een aantal mensen, waaronder ik, direct: 'he, die van Expeditie Robinson!' ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.