Auteur Topic: [kandidaat] Igor  (gelezen 158421 keer)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #20 Gepost op: 12-09-2009, 10:52:03 »
Ja,hij heeft nu een beetje de rol van het jonge broertje dat ook mag meespelen, en waar ze dan over zuchten en die natuurlijk ook z'n spullen kwijt raakt,maar die ze ook wel grappig vinden. Maar als het erom gaat wordt hij er keihard uitgestemd, vermoed ik.
::jaja:: ik hoop het eerlijk gezegd ook
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #21 Gepost op: 12-09-2009, 11:00:21 »
Het zal er vooral van af hangen hoe hij bij de dame's zal gaan liggen of hij er al dan niet snel wordt uitgestemd!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #22 Gepost op: 12-09-2009, 13:16:46 »
Hij heeft natuurlijk zijn looks mee en ik denk dat zijn vrijgevochten karakter ook wat van de dames wel zal aanspreken. Bovendien zijn zijn "etenzoek-capacitieten" natuurlijk ook een pré, al is het wel irritant dat hij daardoor de eigenlijke opdracht totaal uit het oog verliest. Lijkt me typisch iemand waar je óf een grafhekel aan hebt, óf je vind hem geweldig. Ik zelf zou denk ik al snel tot de eerste categorie behoren als ik met hem daar zou zitten.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #23 Gepost op: 12-09-2009, 13:26:01 »
Het feit dat hij voedsel kan vinden in de jungle is in opzichte anders tegenover een eiland,  Ben benieuwd of hij ook zo'n voedselprovider is uit de zee. ff afwachten dus...


Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #24 Gepost op: 13-09-2009, 17:53:35 »
Lijkt me een sympathieke gozer. Goed van hem dat hij geen bord voor z'n kop heeft mbt z'n eigen zwakke punten, maar ik vermoed toch dat diezelfde zwakke punten hem vroeg of laat de kop gaan kosten.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #25 Gepost op: 13-09-2009, 17:56:41 »
Lijkt me een sympathieke gozer. Goed van hem dat hij geen bord voor z'n kop heeft mbt z'n eigen zwakke punten, maar ik vermoed toch dat diezelfde zwakke punten hem vroeg of laat de kop gaan kosten.

Ja, hij erkent zijn zwakke punt (het samenwerken) maar zegt vervolgens ook er niks aan te kunnen doen of zelfs maar te willen doen. Dat vind ik nou niet echt sterk.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #26 Gepost op: 13-09-2009, 18:05:52 »
Dat is niet helemaal waar, hij zei alleen dat je niet anderhalve maand lang een heel andere persoonlijkheid kunt zijn. Dat wil niet zeggen dat hij niet z'n best gaat doen om compromissen te sluiten. Volgens mij zei hij eerder ook tegen Marcel dat die samenwerking juist een uitdaging voor hem is. Je moet het niet zo zwart-wit stellen.

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #27 Gepost op: 17-09-2009, 22:05:14 »
Dat is niet helemaal waar, hij zei alleen dat je niet anderhalve maand lang een heel andere persoonlijkheid kunt zijn. Dat wil niet zeggen dat hij niet z'n best gaat doen om compromissen te sluiten. Volgens mij zei hij eerder ook tegen Marcel dat die samenwerking juist een uitdaging voor hem is. Je moet het niet zo zwart-wit stellen.

Samenwerken is het niet alleen, ook samen verblijven, praten en gewoon een groep of team vormen dat is samenwerken. Hij had een mooi slaapplekkie, maar onbewust ga je je dan toch uit de groep plaatsen en dat bevorderdt niet de samenwerking. Igor praat graag over wat hij wil, maar doet er in mijn ogen zelf niet veel aan om die samenwerking te bevorderen. Hij vertrouwd er denk ik te veel op dat de anderen hem aan zijn handje nemen, terwijl er meer van hem uit moet komen om de juiste samenwerking binnen de groep te krijgen.
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #28 Gepost op: 17-09-2009, 22:08:57 »
Zijn aanpak naar aanleiding van het gesprek van de overige mannen over zijn individualistische gedrag was erg inspirerend. In tegenstelling tot Carine is Igor zich ervan bewust dat hij de keus heeft zijn gedrag te veranderen en dat het positieve gevolgen kan hebben (het kan geen kwaad om eens een andere benadering uit te proberen), hij liet duidelijk blijken bereid te zijn zich aan te passen en verbetering na te streven. Het was mijns inziens een mooi en oprecht moment.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #29 Gepost op: 17-09-2009, 22:12:39 »
Zijn aanpak naar aanleiding van het gesprek van de overige mannen over zijn individualistische gedrag was erg inspirerend. In tegenstelling tot Carine is Igor zich ervan bewust dat hij de keus heeft zijn gedrag te veranderen en dat het positieve gevolgen kan hebben (het kan geen kwaad om eens een andere benadering uit te proberen), hij liet duidelijk blijken bereid te zijn zich aan te passen en verbetering na te streven. Het was mijns inziens een mooi en oprecht moment.

Dat is zonder meer waar en het siert hem ook dat hij zo open is, alleen zal hij zelf ook giga aan de bak moeten om te laten zien dat hij echt wil samenwerken en er niet te veel op moeten vertrouwen dat hij genoeg hulp "van buiten af" gaat krijgen.
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #30 Gepost op: 17-09-2009, 22:19:27 »
Dat is zonder meer waar en het siert hem ook dat hij zo open is, alleen zal hij zelf ook giga aan de bak moeten om te laten zien dat hij echt wil samenwerken en er niet te veel op moeten vertrouwen dat hij genoeg hulp "van buiten af" gaat krijgen.

Ik vrees dan ook dat hij het nog moeilijk gaat krijgen. Het sociale aspect is zo'n belangrijke factor binnen het spel en Igor zal op dat vlak veel meer inspanning moeten leveren dan de meeste andere kandidaten.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Indri-indri

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #31 Gepost op: 17-09-2009, 22:29:10 »
Igor is leuk! Ik hou wel van einzelgangers :)
Eenheidsworsten hebben we wel genoeg.

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #32 Gepost op: 17-09-2009, 23:48:18 »
Ja, hij erkent zijn zwakke punt (het samenwerken) maar zegt vervolgens ook er niks aan te kunnen doen of zelfs maar te willen doen. Dat vind ik nou niet echt sterk.
vind ik ook, hij is de sterkste van allemaal en doet ook zijn eigen ding , de andere zien hem als een groot gevaar, dat alleen slapen kan toch geen kwaad, hij heeft dat slim aangepakt is vroeg gaan slapen om de dag erna sterk te kunnen zijn, de andere zijn wat gaan roddelen rond het kampvuur
IGOR is mijn faforiet

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #33 Gepost op: 18-09-2009, 00:03:00 »
Igor zal imo snel door de mand vallen. ::jaja::
Hij is er eigenlijk al mee bezig...
:)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #34 Gepost op: 18-09-2009, 00:05:41 »
Igor snapt echt geen ene fluit van een groepsproces. Hij zet zichzelf tekens buiten de groep.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #35 Gepost op: 18-09-2009, 00:05:58 »
Hij staat al met in 1 voet in het vliegtuig door die actie om alleen te gaan slapen... volgens mij de eerste man die eruit zal gaan.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #36 Gepost op: 18-09-2009, 00:13:04 »
Denk ik ook. Te zwak, te zeurderig, te kwetsbaar, teveel in the picture willen staan met dat obsessive-compulsive voedselzoeken, maar ondertussen zichzelf buiten de groep zetten... Niet goed bezig imo.
:)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #37 Gepost op: 18-09-2009, 01:18:42 »
Beetje vreemd, maar wel interessant.
Zijn keuzes zijn niet altijd slim, maar misschien weet hij zich nog op tijd aan te passen.
Ik denk ook wel dat hij met een aantal dames goed overweg zal kunnen,
dus ik schrijf hem nog niet helemaal af!
There's no show like a reality show ;)

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #38 Gepost op: 18-09-2009, 01:27:36 »
Eens met Goyathlay en Frans: hij zal er hard aan moeten trekken, maar hij toont in ieder geval (ook al blijft het vooralsnog bij woorden) de wil om eraan te werken. En ook mij viel de tegenstelling met een Carine op. Igor zoekt de reden dat hij erbuiten valt bij zichzelf, terwijl Carine het bij alle anderen zoekt (en zelfs vindt dat ze er alles aan gedaan heeft om goed in de groep te passen, hilarisch). Jammer dat we nog minimaal één aflevering aan dat mens vastzitten.

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #39 Gepost op: 18-09-2009, 07:33:11 »
IK heb nog niets gezien waaruit blijkt dat hij inderdaad een Team wil vormen.
Hij praat veel maar zegt zo weinig!