Auteur Topic: [kandidaat] Igor  (gelezen 158399 keer)

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #40 Gepost op: 18-09-2009, 08:44:43 »
Ik vind hem eigenlijk wel een goeie gozer. En hij stelde zich in elk geval kwetsbaar op toen hij toegaf erg eigengereid te zijn. Groepsprocessen daar gelaten, Igor is in elk geval lekker zichzelf en doet zich tot op heden blijkbaar niet anders voor om er bij te horen. Misschien in ER niet meest slimme tactiek, maar ik vind m daarom juist wel een leuke vent. We zullen zien wat de toekomst brengt. 
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #41 Gepost op: 18-09-2009, 10:34:11 »
ik denk dat de anderen niet van plan zijn om igor's therapeut te spelen. ik zou er in ieder geval voor passen om te doen wat hij van de andere mannen vraagt. wel een sympathieke gast hoor, maar men gaat toch niet naar een eiland om in een zelfhulpgroep terecht te komen? dat gaat hem toch echt de kop kosten.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #42 Gepost op: 18-09-2009, 11:24:35 »
Hij zal zich echt heel snel anders moeten gaan opstellen; of hij zou verbonden met een aantal vrouwen moeten aangaan, anders vrees ik dat hij er inderdaad wel eens als eerste heer uit zou kunnen liggen. Of dat voor het programma goed is, weet ik natuurlijk niet...
Ich bin ein Bärliner!

Online hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #43 Gepost op: 21-09-2009, 12:58:48 »
Hij zal zich echt heel snel anders moeten gaan opstellen; of hij zou verbonden met een aantal vrouwen moeten aangaan, anders vrees ik dat hij er inderdaad wel eens als eerste heer uit zou kunnen liggen. Of dat voor het programma goed is, weet ik natuurlijk niet...
Volgens mij heeft hij zich opgegeven voor het verkeerde programma. Ik had direct de indruk: "Die is de Mol". Slipper verliezen, op zijn gemakkie vruchten plukken etc. Leek op moedwillig de expeditie vertragen.

Dus Igor is de Mol ! ::jaja::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #44 Gepost op: 21-09-2009, 13:16:36 »
Igor is idd vast en zeker de mol! ::jaja::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #45 Gepost op: 21-09-2009, 14:35:05 »
Haha zou de mol zo duidelijk iets vertragen? ::rofl::

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #46 Gepost op: 21-09-2009, 17:32:59 »
Haha zou de mol zo duidelijk iets vertragen? ::rofl::

Ben het er helemaal mee eens, wat een vage gozer! :-X

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #47 Gepost op: 21-09-2009, 17:49:31 »
het gaat toch juist om de wat aparte figuren, die net NIET doen, wat je in een groep als vanzelfsprekend zou verwachten?

Vergeet ook niet dat ze intussen die vier DAGEN uit hebben gesmeerd over 4 AFLEVERINGEN. In dat ''kader'' valt apart gedrag natuurlijk extra op. Als ze de beelden van hun sleeptocht achter elkaar hadden gemonteerd tot 1 aflevering, dan zou dit aparte gedrag mogelijk niet eens opvallen. Immers: ze hebben hun opdracht naar behoren vervuld, en wat valt er dan te mekkeren?***


***ik speel hier advocaat van de duivel, dus dat mekkeren slaat niet op de forummers hier......

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #48 Gepost op: 21-09-2009, 21:49:48 »
Volgens mij heeft hij zich opgegeven voor het verkeerde programma. Ik had direct de indruk: "Die is de Mol". Slipper verliezen, op zijn gemakkie vruchten plukken etc. Leek op moedwillig de expeditie vertragen.

Dus Igor is de Mol ! ::jaja::
::rofl:: Inderdaad ja! ::rofl::
Als er straks ook nog een rugzak uit de kist blijkt te ontbreken, kunnen we er helemaal niet meer omheen!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #49 Gepost op: 22-09-2009, 13:50:55 »
::rofl:: Inderdaad ja! ::rofl::
Als er straks ook nog een rugzak uit de kist blijkt te ontbreken, kunnen we er helemaal niet meer omheen!

Zou de productie ook de rugzak van Lianne eruit nemen? Of zouden de 2 expedities niet gezamenlijk lopen naar de uitzendingen toe?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #50 Gepost op: 22-09-2009, 16:27:34 »
Volgens mij moeten de mannen er nu toch wel bijna zijn: ze zitten op dag vier en ze hadden vier dagen om er te komen.
Dus zodra ze aankomen in het dorp, zal de productie waarschijnlijk direct de tas van Lianne eruit kunnen halen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #51 Gepost op: 23-09-2009, 13:57:30 »
Volgens mij moeten de mannen er nu toch wel bijna zijn: ze zitten op dag vier en ze hadden vier dagen om er te komen.
Dus zodra ze aankomen in het dorp, zal de productie waarschijnlijk direct de tas van Lianne eruit kunnen halen.
Dat klopt, ze hadden inderdaad 4 dagen om in het dorp te komen. Maar volgens mij kunnen ze pas zo'n beetje op dag 2 zijn vertrokken, aangezien er slechts 15 rugzakken in de kist zitten. Dat betekent dat de tas van Bea, de eerste afvaller, er dus al uit is. Dan kunnen ze toch niet op dag 4 in het dorp aankomen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #52 Gepost op: 24-09-2009, 21:21:50 »
Die Igor die kán gewoon niet samenwerken met anderen. Al zou hij het willen, hij kan het gewoonweg niet.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #53 Gepost op: 24-09-2009, 21:31:45 »
ik ben het helemaal eens met je, maar ik moet wel de heel tijd om hem glimlachen. Vind hem om één of andere reden sympathiek.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #54 Gepost op: 24-09-2009, 21:44:21 »
Om met Hemione van Harry Potter te spreken: de emotionele reikwijdte van een theelepeltje
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #55 Gepost op: 24-09-2009, 21:47:35 »
Okee, het is definitief. Hij is de mol.

Hoe kríjgt hij het voor elkaar alweer iets kwijt te raken? En hoe kan het dat hij het niet terug kan vinden? Zoekt hij eigenlijk wel?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #56 Gepost op: 24-09-2009, 21:48:16 »
Igor toch..

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #57 Gepost op: 24-09-2009, 21:49:03 »
Was hij nou ook zeewier kwijtgeraakt tijdens zijn privé-expeditie? Ben benieuwd wat hij met zeewier wilde bereiken in de jungle. :P
Nog even niks.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #58 Gepost op: 24-09-2009, 21:50:08 »
En vergeet de pot vol krabben niet! ::)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #59 Gepost op: 24-09-2009, 21:51:15 »
Was hij nou ook zeewier kwijtgeraakt tijdens zijn privé-expeditie? Ben benieuwd wat hij met zeewier wilde bereiken in de jungle. :P

Ik ben zo wie zo benieuwd wat hij steeds weer denkt te bereiken, in ieder geval "ruimt" hij wel lekker op.
Elke stap dietie maakt verliest ie wat.  ::rofl::
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle