Auteur Topic: [kandidaat] Igor  (gelezen 158445 keer)

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #260 Gepost op: 20-10-2009, 02:06:25 »
Misschien is dat al de reden waarom iemand dwars zit.  Telkens jezelf verantwoorden is ook niet leuk meer en zeker niet wanneer het steeds dezelfde zijn... Ieder heeft een zekere motivatie om mee te doen en ik kan goed inbeelden dat jezelf telkens verantwoorden hier niet bij hoort en zeker niet als diegene je op de puntjes willen wijzen ook wat op hun kerfstok hebben staan.
Als dat de reden is.. vind ik dat wel heel puberlijk gedrag eigenlijk..
Natuurlijk kom je daar niet voor, om door andere mensen afgezeken te worden, maar je moet niet vergeten dat je in een groep zit en dat Expeditie Robinson een groepsspel is.. en als je motivatie niet echt groepsvriendelijk is, zit je niet bij het juiste programma, volgens mij!
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #261 Gepost op: 20-10-2009, 14:06:04 »
Als dat de reden is.. vind ik dat wel heel puberlijk gedrag eigenlijk..
Natuurlijk kom je daar niet voor, om door andere mensen afgezeken te worden, maar je moet niet vergeten dat je in een groep zit en dat Expeditie Robinson een groepsspel is.. en als je motivatie niet echt groepsvriendelijk is, zit je niet bij het juiste programma, volgens mij!

Heeft niets met puberaal gedrag te maken. Je zou ervan schrikken hoeveel oudere mensen zich niet willen verantwoorden (tegenover collega's, familieleden en zelfs hun eigen kinderen).


ER/survivor is juist een individualistisch spel waar men in een groep moet samenwerken maar dat wil niet zeggen dat je als een hersenloos kuddedier alles moet pikken.  Je verzamelt voedsel met de bedoeling dat je daar zelf kan van eten, niet om een ander ermee plezier te doen.  Igor had op zijn expeditie meer voedsel verzameld dan die 3 die erna gingen.  De "alles voor de groep" en "Iedereen eet even veel" mentaliteit is goed voor mensen die toekomen met een yoghurt maaltijd en de makkelijke taken op zich nemen...

ER is een SPEL-programma en ieder heeft zijn tactieken om zo ver mogelijk te willen komen.  Lukt die tactiek, des te beter.  Gok je verkeerd dan heb je pech. maar om te zeggen of personen die zich niet constant willen verantwoorden of niet alles voor de groep overhebben, al dan niet bij het juiste programma zitten ???
ER is geen scoutskamp waar men elke avond vrolijk liedjes rond het kampvuur zit te zingen.  ::ohno::


Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #262 Gepost op: 21-10-2009, 00:28:34 »

ER is geen scoutskamp waar men elke avond vrolijk liedjes rond het kampvuur zit te zingen.  ::ohno::


 ::ok::

Daarom begrijp ik ook niet waarom ze de opgevers steeds hun zin geven door ze gezamelijk weg te stemmen..Ik zou dat niet doen, die geven zelf wel op, stem beter een concurrent weg!!

On-topic: Ik kan toch wel genieten van Igor, zijn positie is wankel maar het is wel een van de smaakmakers van dit seizoen!
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #263 Gepost op: 21-10-2009, 12:20:55 »
Daarom begrijp ik ook niet waarom ze de opgevers steeds hun zin geven door ze gezamelijk weg te stemmen..Ik zou dat niet doen, die geven zelf wel op, stem beter een concurrent weg!!

Idd maar het risico is dat ze zich dan herpakken en dat gezien worden als "sterk", dus ik zou ze lekker zelf hun voedsel laten zoeken en klaarmaken, doen ze dit niet dan verzwakken ze en moeten ze opgeven. >:D  Misschien was dat ook wel de tactiek van Igor om er een schepje bij te doen om Esther van het eiland te katapulteren.  ::rofl::

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #264 Gepost op: 22-10-2009, 21:18:55 »
Sorrie hoor, ik wil hem graag verdedigen omdat hij tenminste anders is en niet zo'n slijmbalerig groepsfiguur, maar hoe dom kan je zijn!!!
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #265 Gepost op: 22-10-2009, 21:20:54 »
Sorrie hoor, ik wil hem graag verdedigen omdat hij tenminste anders is en niet zo'n slijmbalerig groepsfiguur, maar hoe dom kan je zijn!!!

dit was niet handig idd, met die kokosmelk  ::ohno::

ben benieuwd straks met de proef, voor mijn pool moet Simone winnen, maar voor het spel zou het wel leuk zijn als Igor immuniteit wint  ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #266 Gepost op: 22-10-2009, 21:22:20 »
Heel dom met die kokosnoot,
dat geef ik toe.
Maar weer Dennis die er over begint te zeiken,
ik irriteer me meer aan hem dan aan Igor!
There's no show like a reality show ;)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #267 Gepost op: 22-10-2009, 21:23:09 »
Heel dom met die kokosnoot,
dat geef ik toe.
Maar weer Dennis die er over begint te zeiken,
ik irriteer me meer aan hem dan aan Igor!

ook dat is waar  ::jaja::  ik vind Dennis nogal een intrigant, en dat keert zich nog wel eens tegen hem, helaas te laat voor Igor ben ik bang...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #268 Gepost op: 22-10-2009, 21:24:15 »
Heel dom met die kokosnoot,
dat geef ik toe.
Maar weer Dennis die er over begint te zeiken,
ik irriteer me meer aan hem dan aan Igor!
Ja, dat viel mij ook op. Met zo'n zuigende stem. En weer in de volle groep, hè. Hem niet even apart nemen.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #269 Gepost op: 22-10-2009, 21:42:41 »
Wel apart dat Igor niet op Dennis heeft gestemd. Hij vind Dennis dus niet de ergste aanvaller van hem.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #270 Gepost op: 22-10-2009, 21:49:33 »
Die eetproef wat echt zoooo gaaf!!!! Dacht al meteen: dat is er eentje voor Igor!! En jawel!!
was nog even bang dat Simone met de eer ging strijken, maar gelukkig won Igor! En dan die hersenen nog opeten van marjolein  ::rofl::
Jammer dat Dennis hem steeds weer moet hebben. Het is ook niet echt handig van Igor om dan toch weer alles voor zichzelf te pakken....Maar hij blijft gewoon de leukste en ik hoop dat hij wint  ::ok::

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #271 Gepost op: 22-10-2009, 21:51:18 »
Hahaha geweldige actie!
Eerst iedereen tegen je in het harnas jagen,
en dan de imuniteitsproef winnen zodat er nog een heel verrassende stemming komt.
Ik begin het echt geweldig te vinden,
hij maakt goede t.v.!
There's no show like a reality show ;)

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #272 Gepost op: 22-10-2009, 21:52:41 »
wat heb ik genoten van zijn acties. maar ik kan me ook wel voorstellen dat hij het bloed onder je nagels uit kan halen ;D
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #273 Gepost op: 22-10-2009, 21:53:01 »
Geweldig dat Igor de winst binnenhaalde en daarmee de rest deed beseffen dat er een spel gaande is, ik heb een nieuwe favoriet!
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #274 Gepost op: 22-10-2009, 21:54:22 »
Prachtig! Ik hoopte meteen al dat Igor het m zou flikken. En ja hoor, als er een proef is, dan presteert Igor. Igor is echt een enorme dwarse, zelfovertuigde vent, maar ik vind m echt amusant! Ik ben voor Igor!
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #275 Gepost op: 22-10-2009, 21:57:55 »
ik ook! en hij is volgens mij supergemotiveerd om de anderen een poepje te laten ruiken; is al goed voor zichzelf aan het zorgen om lichamelijk sterk te blijven. ::rofl::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #276 Gepost op: 22-10-2009, 22:00:31 »
Hij is zeker niet mijn favoriet, maar ik heb respect voor de wijze hoe hij de eetproef deed.
Uitstekend gemotiveerd en razendsnel op het doel (winnen) af.
Kan nog voor veel reuring gaan zorgen, maar ach beste Igor, verlies je een keer dan zal het zeer moeilijk voor je worden om verder te gaan.
Maar goed je zorgt voor veel TV spektakel en daar doen we het toch ook een beetje voor. ::tandpastasmiley::
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #277 Gepost op: 22-10-2009, 22:00:34 »
Geweldig, hij heeft de spanning helemaal teruggebracht, geniaal!  ::bravo::



Eet smakelijk, zegt ie bij het vertrek  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #278 Gepost op: 22-10-2009, 22:01:17 »
beste Igor, verlies je een keer dan zal het zeer moeilijk voor je worden om verder te gaan.

Nee, nu met dat duel erachteraan, heeft hij nog meer kans om te mogen blijven  ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #279 Gepost op: 22-10-2009, 22:01:25 »
Stiekum hoopte ik dat hij de eliminatie proef won zodat er een Simone of een Dennis of een Esmeralda als eerste mag vetrekken helaas pakte het voor Jeroen uit, hoop echt dat hij volg week wint van die Simone.