Auteur Topic: [kandidaat] Igor  (gelezen 158405 keer)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #300 Gepost op: 23-10-2009, 00:58:10 »
Ja om alleen in de jungle rond te dwalen en parangs en andere waardevolle dingen te verliezen? >:D
ghaha :P

Het is mogelijk dat dat zo is, maar dat geeft hem nog niet het recht om een groter deel te pakken.
::ohno::

1 parang en 1 potje, dus niet overdrijven he  ::hypocriet::

Een recht in dit spel is iets wat je blindelings gaat aanvaarden of voor jezelf opeist.  Als je dat recht dan ook werkelijk opeist en je bent bewust van de consequenties dan weet je best waar je mee bezig bent, voor de ene kan dit voor de andere niet...

Ik vind het best  ::ok::, het zorgt voor stof om over te praten.  ;D

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #301 Gepost op: 23-10-2009, 01:22:46 »
Recht of krom :P toch helpt dit gedrag hem imo niet echt vooruit...

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #302 Gepost op: 23-10-2009, 03:11:55 »
Raar dat er zoveel mensen voor Igor zijn. Volgens mij komt dat puur en alleen omdat hij het hele kamp tegen zich heeft... Feit blijft dat Igor op veel fronten gewoon keihard faalt deze expeditie.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #303 Gepost op: 23-10-2009, 08:20:52 »
Raar dat er zoveel mensen voor Igor zijn. Volgens mij komt dat puur en alleen omdat hij het hele kamp tegen zich heeft... Feit blijft dat Igor op veel fronten gewoon keihard faalt deze expeditie.

maar hij maakte het wel spannend, eindelijk een verrassende eilandraad  ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #304 Gepost op: 23-10-2009, 08:49:22 »
Raar dat er zoveel mensen voor Igor zijn.

Ik denk dat het iets te maken heeft met beschermend gedrag of zo, of omdat hij de onderhond is, of omdat hij
zegt en doet wat hij voelt zonder daarbij met iémand rekening te houden, of een combinatie van de vorige.
::wenkbrauw::
Beetje rebel without a cause, slaat altijd wel aan, wie weet, het zal misschien ook aan zijn ouders liggen héhé! :P
Hij heeft er inderdaad nog niet veel van gebakken, draagt maar zeer weinig bij tot de groep, maar ik zie hem wel graag bezig.
;D

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #305 Gepost op: 23-10-2009, 09:40:53 »
Raar dat er zoveel mensen voor Igor zijn. Volgens mij komt dat puur en alleen omdat hij het hele kamp tegen zich heeft... Feit blijft dat Igor op veel fronten gewoon keihard faalt deze expeditie.

Ligt ook erg aan de maniertjes van het groepje wat er conitnu op reageerd. Dan accepteer zijn kokosnoten helemaal niet en laat hem die lekker allemaal zelf opeten. En gisteren vond ik vooral Dennis(niet zo erg als eerst maar toch) en Kurd erg irritant bezig, ik had me niet zo in kunnen houden als Igor, dus daar geef ik hem alle respect voor ::ok::. En bij de eetproef was hij heel erg goed bezig waarmee hij ook mijn respect verdiende ::ok:: En inderdaad de underdog, blijft toch emo tv ::hypocriet::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #306 Gepost op: 23-10-2009, 09:47:38 »
Mijn favoriet zal hij zeker nooit worden, maar hij heeft de rest van het kamp mooi een hak gezet door de proef te winnen! En meer dan verdiend. Je zag trouwens bij het daaropvolgende applaus wel dat de meesten het niet meenden en baalde als een stekker... Ook netjes hoe hij zich inhield tegen de (wat mij betrefd achterlijke) verbale reactie van hoofdzakelijk Kurt. Ik weet niet of ik me had kunnen inhouden...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #307 Gepost op: 23-10-2009, 10:22:35 »
Mijn favoriet zal hij zeker nooit worden, maar hij heeft de rest van het kamp mooi een hak gezet door de proef te winnen! En meer dan verdiend. Je zag trouwens bij het daaropvolgende applaus wel dat de meesten het niet meenden en baalde als een stekker... Ook netjes hoe hij zich inhield tegen de (wat mij betrefd achterlijke) verbale reactie van hoofdzakelijk Kurt. Ik weet niet of ik me had kunnen inhouden...

Wat een psycho, eng gewoon !

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #308 Gepost op: 23-10-2009, 12:34:43 »
Wat een psycho, eng gewoon !

 ???


Een beetje meer respect mag ook wel, je kunt best je negatieve mening over anderen laten horen in iets nettere woorden  ;)

en in mijn ogen verdient Igor wel respect, gezien de manier waarop hij immuniteit won, en hoe hij zei: ik heb van de kokosmelk genoten, en ik weet de consequenties, maar toch heb ik het gedaan.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #309 Gepost op: 23-10-2009, 12:36:44 »
???

 ik heb van de kokosmelk genoten, en ik weet de consequenties, maar toch heb ik het gedaan.
vind ik ook wel klasse van hem, ja, hij heeft gewoon gekozen voor het moment met alle consequenties van dien.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #310 Gepost op: 23-10-2009, 12:37:24 »
Ik vind dat juist extra dom.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #311 Gepost op: 23-10-2009, 12:41:32 »
Ik vind dat juist extra dom.

niet slim nee  ;D maar wel eerlijk, hij draait er tegenwoordig niet meer omheen  ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline muizje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #312 Gepost op: 23-10-2009, 12:44:12 »
nou ja dom.
Hij weet toch al dat de groep hem uitkotst en dat hij weggestemd zou worden.
Ongelofelijk dat de mensen die hem niet kennen (simone, rita) zo snel een mening over hem hebben.
Vond het geweldig dat hij de proef won, en daarna ook nog een sneer naar de groep (sorry jongens, better luck next time). Ook nog even wat extra hersenen opeten  ::rofl::
Hij provoceert en lokt reacties uit en dat mag ik wel.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #313 Gepost op: 23-10-2009, 12:44:49 »
niet slim nee ;D

Hoe noemen ze dit weeral? ??? Een eufemisme? ::jaja:: Jaaa dat was het! ::tandpastasmiley::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #314 Gepost op: 23-10-2009, 12:47:05 »
Hoe noemen ze dit weeral? ??? Een eufemisme? ::jaja:: Jaaa dat was het! ::tandpastasmiley::

als je daar voor kiest heeft dat m.i. niets met dom of niet slim te maken.
Hij zou pas dom zijn als hij ook nog verbaasd zou zijn dat hij aangevallen wordt.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #315 Gepost op: 23-10-2009, 12:49:09 »
als je daar voor kiest heeft dat m.i. niets met dom of niet slim te maken.
Hij zou pas dom zijn als hij ook nog verbaasd zou zijn dat hij aangevallen wordt.

Dan is het dus een gebrek/handicap/storing? (schrappen wat niet past)
???
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #316 Gepost op: 23-10-2009, 12:52:46 »
Dan is het dus een gebrek/handicap/storing? (schrappen wat niet past)
???

lijkt me meer gewoon een keuze. Hij vind zo'n moment belangrijker dan nog een week met Dennis etc op het eiland te zitten.
Nou ja, mag van je mij best een handicap noemen, want hij zal niet veel gezelschapspelletjes winnen in zijn leven, vermoed ik. ::tandpastasmiley::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #317 Gepost op: 23-10-2009, 13:08:28 »
Dan is het dus een gebrek/handicap/storing? (schrappen wat niet past)
???


Uiteindleijk ag je het met deze instelling niet redden op het eiland maar ook niet in het dagelijkse leven! ::niet-ok::

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #318 Gepost op: 23-10-2009, 14:46:49 »
Uiteindleijk ag je het met deze instelling niet redden op het eiland maar ook niet in het dagelijkse leven! ::niet-ok::
volgens jouw maatstaven, bedoel je zeker.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #319 Gepost op: 23-10-2009, 15:23:04 »
Uiteindleijk ag je het met deze instelling niet redden op het eiland maar ook niet in het dagelijkse leven! ::niet-ok::

Ik heb juist de indruk dat ie best tevreden is met het leven dat hij leeft en gelukkig is met wat hij heeft.