Auteur Topic: [kandidaat] Igor  (gelezen 158423 keer)

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #320 Gepost op: 23-10-2009, 16:03:21 »
???


Een beetje meer respect mag ook wel, je kunt best je negatieve mening over anderen laten horen in iets nettere woorden  ;)

en in mijn ogen verdient Igor wel respect, gezien de manier waarop hij immuniteit won, en hoe hij zei: ik heb van de kokosmelk genoten, en ik weet de consequenties, maar toch heb ik het gedaan.

Ik kan hier mee inkomen en hij maakt het spannend en dat is te zien.
Ik ben  eigenlijk wel benieuwd naar de groep als Igor weg is, want dan wordt er waarschijnlijk door een ander spanning gecreëerd.


Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #321 Gepost op: 23-10-2009, 16:30:04 »
Hét ogenschijnlijke hoogtepunt van deze expeditie tot nu toe. Igor die deze proef wint en de rest die er bij staat te kijken.

Zelden zo gelachen ::tandpastasmiley:: Go Igor!

Offline Sarita

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #322 Gepost op: 23-10-2009, 17:50:30 »
Ik was wel blij dat Igor de proef won. Ik vind het echt irritant dat ze allemaal zo controlerend zijn op dat eiland. Je kan niet eens even rustig in je eentje ergens heen. En dan ook die manier waarop ze allemaal zo afkeurend deden. Vooral die Kurt dat sloeg helemaal nergens op.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #323 Gepost op: 23-10-2009, 17:58:27 »
Wat een malloot, die Igor. Hij kan op deze manier best tot de finale komen, als hij telkens óf immuniteit wint, óf de proef tussen de twee weggestemden. Maar voor de eindoverwinning is hij kansloos.

Wat stelde hij zich toch weer dom asociaal op. ::niet-ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #324 Gepost op: 23-10-2009, 20:15:52 »
Uhhhh, ff een beetje oftopic, iemand de consumentengids van november 2009 thuis liggen,pagina 27 rechtsboven, is dat niet Igor?

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #325 Gepost op: 23-10-2009, 21:04:29 »
1 parang en 1 potje, dus niet overdrijven he  ::hypocriet::

En z'n sandaal  ::rofl::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #326 Gepost op: 23-10-2009, 21:52:06 »
En z'n sandaal  ::rofl::

Dus hij heeft er nog 1 over om spinnen dood te meppen.  ;D

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #327 Gepost op: 23-10-2009, 22:02:56 »
Uhhhh, ff een beetje oftopic, iemand de consumentengids van november 2009 thuis liggen,pagina 27 rechtsboven, is dat niet Igor?

Ja het is Igor idd ;D
Zou hij model zijn of per ongeluk gefotografeerd?

Offline akula

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #328 Gepost op: 23-10-2009, 22:08:40 »
Ik weet niet of Igor het zelf al weet maar volgens mij heet hij een autismespectrumstoornis (ASS), misschien Asperger-sydnroom.
Waarom ? Omdat ik mezelf in hem herken, zijn redeneringen begrijp, en zie hoe hij sociaal gehandicapt is, net als ik.
Had iemand dit ook al in gedachten ? Of dachten jullie dat hij gewoon een ordinaire egoïst is, zoals hij afgeschilderd wordt?

Akula de aspie

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #329 Gepost op: 23-10-2009, 22:11:09 »
Ik weet niet of Igor het zelf al weet maar volgens mij heet hij een autismespectrumstoornis (ASS), misschien Asperger-sydnroom.
Waarom ? Omdat ik mezelf in hem herken, zijn redeneringen begrijp, en zie hoe hij sociaal gehandicapt is, net als ik.
Had iemand dit ook al in gedachten ? Of dachten jullie dat hij gewoon een ordinaire egoïst is, zoals hij afgeschilderd wordt?

Akula de aspie

Ik had na één aflevering al het gevoel dat hij een vorm van autisme heeft ja. Mijn moeder werkt met autistische mensen en ik herken de verhalen ook wel in Igor. Ik zou er in ieder geval totaal niet van opkijken.

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #330 Gepost op: 23-10-2009, 22:12:03 »
Ja het is Igor idd ;D
Zou hij model zijn of per ongeluk gefotografeerd?

Na enig zoekwerk schijnt hij te werken bij Fawaka Creations

Offline ikbenbecker

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #331 Gepost op: 23-10-2009, 22:18:13 »
Joh Sarita was je zo blij dat hij de proef won. Waarom eigenlijk. Wat wil deze persoon eigenlijk bereiken met het meedoen van deze Robinson. Volgens mij had hij voordat hij ging meedoen al het plan om zich voor te doen als einselganger. Want dat ben ik dus iedereen neemt me maar zoals ik ben. Ach je doet maar maar ik vind er niets aan om naar hem te kijken. Ik vind het niet strak, cool of bijzonder. Mensen willen bij een groep horen zo ook Igor, want dat is gewoon een feit. Zonder een groep zijn we minder gelukkig enzz. Igor hoort tot de groep creative mensen. In deze groep zitten er geen kunstenaars dus..kont tegen te krib, je verheven voelen. Niemand snapt me toch...Jammer dat hij meedoet want het is niet tof om naar te kijken.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #332 Gepost op: 23-10-2009, 22:21:21 »
Joh Sarita was je zo blij dat hij de proef won. Waarom eigenlijk. Wat wil deze persoon eigenlijk bereiken met het meedoen van deze Robinson. Volgens mij had hij voordat hij ging meedoen al het plan om zich voor te doen als einselganger. Want dat ben ik dus iedereen neemt me maar zoals ik ben. Ach je doet maar maar ik vind er niets aan om naar hem te kijken. Ik vind het niet strak, cool of bijzonder. Mensen willen bij een groep horen zo ook Igor, want dat is gewoon een feit. Zonder een groep zijn we minder gelukkig enzz. Igor hoort tot de groep creative mensen. In deze groep zitten er geen kunstenaars dus..kont tegen te krib, je verheven voelen. Niemand snapt me toch...Jammer dat hij meedoet want het is niet tof om naar te kijken.

Ik volg je echt voor geen meter, maar dat kan aan mij liggen.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #333 Gepost op: 23-10-2009, 22:21:53 »
Ik weet niet of Igor het zelf al weet maar volgens mij heet hij een autismespectrumstoornis (ASS), misschien Asperger-sydnroom.
Waarom ? Omdat ik mezelf in hem herken, zijn redeneringen begrijp, en zie hoe hij sociaal gehandicapt is, net als ik.
Had iemand dit ook al in gedachten ? Of dachten jullie dat hij gewoon een ordinaire egoïst is, zoals hij afgeschilderd wordt?

Akula de aspie
wow, instantdiagnose van de thuissycholoog. Hoe handig. (en ook wel beetje ongepast)
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #334 Gepost op: 23-10-2009, 22:23:09 »
Ik volg je echt voor geen meter, maar dat kan aan mij liggen.
evenzo, ligt niet aan jou, snap er ook geen moer van
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #335 Gepost op: 23-10-2009, 22:23:17 »
Joh Sarita was je zo blij dat hij de proef won. Waarom eigenlijk. Wat wil deze persoon eigenlijk bereiken met het meedoen van deze Robinson. Volgens mij had hij voordat hij ging meedoen al het plan om zich voor te doen als einselganger. Want dat ben ik dus iedereen neemt me maar zoals ik ben. Ach je doet maar maar ik vind er niets aan om naar hem te kijken. Ik vind het niet strak, cool of bijzonder. Mensen willen bij een groep horen zo ook Igor, want dat is gewoon een feit. Zonder een groep zijn we minder gelukkig enzz. Igor hoort tot de groep creative mensen. In deze groep zitten er geen kunstenaars dus..kont tegen te krib, je verheven voelen. Niemand snapt me toch...Jammer dat hij meedoet want het is niet tof om naar te kijken.

Dat je hem niet leuk vind om naar te kijken is prima, dat moet ieder voor zich weten. Maar de rest van je commentaar vind ik wel heel erg kort door de bocht. En hoe weet jij in vredesnaam wat Igor denkt?  ::niet-ok::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline ikbenbecker

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #336 Gepost op: 23-10-2009, 22:24:43 »
Boeit me niet Willemson.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #337 Gepost op: 23-10-2009, 22:32:44 »

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #338 Gepost op: 23-10-2009, 22:40:15 »
Ik weet niet of Igor het zelf al weet maar volgens mij heet hij een autismespectrumstoornis (ASS), misschien Asperger-sydnroom.
Waarom ? Omdat ik mezelf in hem herken, zijn redeneringen begrijp, en zie hoe hij sociaal gehandicapt is, net als ik.
Had iemand dit ook al in gedachten ? Of dachten jullie dat hij gewoon een ordinaire egoïst is, zoals hij afgeschilderd wordt?

Het één sluit het ander niet uit.

Asperger lijkt me trouwens niet, misschien een andere vorm van autisme, maar dat is aan de hand van die paar minuten televisie moeilijk te beoordelen. Persoonlijk vind ik hem vooral erg asociaal (asociaal in de zin van "niet sociaal", niet "ordinair").
« Laatst bewerkt op: 23-10-2009, 22:43:14 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #339 Gepost op: 23-10-2009, 22:58:00 »
Ik weet niet of Igor het zelf al weet maar volgens mij heet hij een autismespectrumstoornis (ASS), misschien Asperger-sydnroom.
Waarom ? Omdat ik mezelf in hem herken, zijn redeneringen begrijp, en zie hoe hij sociaal gehandicapt is, net als ik.
Had iemand dit ook al in gedachten ? Of dachten jullie dat hij gewoon een ordinaire egoïst is, zoals hij afgeschilderd wordt?

Akula de aspie

Akula kijk je uit dat je hem niet ergens anders voor afschildert?

Het één sluit het ander niet uit.

Asperger lijkt me trouwens niet, misschien een andere vorm van autisme, maar dat is aan de hand van die paar minuten televisie moeilijk te beoordelen. Persoonlijk vind ik hem vooral erg asociaal (asociaal in de zin van "niet sociaal", niet "ordinair").

Volgens mij is het sowieso moeilijk om mensen te beoordelen op de TV, zeker als 95% eruit geknipt wordt.
Daarnaast worden mensen naar alle waarschijnlijk beïnvloed door haar omgeving.
Invloeden van school, werk, onderweg, congressen, een onbewoond eiland, een bijna onbewoond eiland en Expeditie Robinson.