Auteur Topic: [kandidaat] Igor  (gelezen 158410 keer)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #360 Gepost op: 24-10-2009, 15:55:43 »
Leuke foto hoor, maar gadverdamme, die klodders koeienoogslijm op zijn wang, of is het wurmenslijm?

Dat is van dat zwarte ei  ::vergroot::

Bij nogmaals het bekijken blijkt het idd kokosworm-ingewanden te zijn  ::schaam::

« Laatst bewerkt op: 25-10-2009, 23:52:18 door reaver »

Offline Asherah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #361 Gepost op: 24-10-2009, 18:03:02 »
Ik kan me nog herinneren dat Mick in de Strijd der Titanen steeds eliminatieproeven won, waardoor hij er niet uitgestemd kon worden.
En ik denk dat dat met Igor herhaald.

Vanaf dag 1 willen ze hem eruit stemmen. Maar steeds lukt dan maar niet en ik denk ook dat Igor iemand is die in heel veel proeven goed is doordat hij zo graag wil winnen dat het hem ook lukt. En dat brengt spanning in het spel. Erg leuk!

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #362 Gepost op: 24-10-2009, 18:16:06 »
Ik vind het altijd wel typisch dat zodra er iemand enigszins afwijkend gedrag vertoont er al zeer snel over autisme wordt gesproken. Wat heeft het voor nut om te proberen overal direct een label op te plakken? Ik vind dat we tegenwoordig aardig aan het doorslaan zijn met het benoemen van allerlei soorten afwijkend gedrag als (potentiële) stoornissen. Straks wordt iemand die hardop tegen zichzelf praat of in zijn neus aan peuteren is nog een aandoening toegeschreven.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #363 Gepost op: 24-10-2009, 18:20:00 »
Ik vind het altijd wel typisch dat zodra er iemand enigszins afwijkend gedrag vertoont er al zeer snel over autisme wordt gesproken. Wat heeft het voor nut om te proberen overal direct een label op te plakken? Ik vind dat we tegenwoordig aardig aan het doorslaan zijn met het benoemen van allerlei soorten afwijkend gedrag als (potentiële) stoornissen. Straks wordt iemand die hardop tegen zichzelf praat of in zijn neus aan peuteren is nog een aandoening toegeschreven.

Sorry hoor, maar 'enigszins afwijkend gedrag'?

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #364 Gepost op: 24-10-2009, 18:28:09 »
Sorry hoor, maar 'enigszins afwijkend gedrag'?
vergeleken met de groep is het natuurlijk niet enigszins afwijkend gedrag. Maar dat zegt meer over de groep dat over Igor.

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #365 Gepost op: 24-10-2009, 18:29:07 »
Dat is van dat zwarte ei  

O ja, dat heerlijke, in paardenpies gemarineerde eitje. ;D
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #366 Gepost op: 24-10-2009, 18:42:37 »
Sorry hoor, maar 'enigszins afwijkend gedrag'?

Ja enigszins, vergeet niet dat we hier aan het kijken zijn naar een realityprogramma en vooral de extremen van gedrag te zien krijgen. We kunnen daarom weinig zinnigs zeggen over de wijze waarop Igor zich in een normale situatie gedraagt. Daarnaast vind ik Igor zijn gedrag niet echt schokkend, hij is overduidelijk geen sociaal beest maar zoveel kwaads heeft hij deze expeditie niet gedaan. Hij zondert zich graag af en eigent zich voedsel toe, doch hij is zich bewust van de negatieve gevolgen van zijn acties. Desondanks probeert hij betrokken te blijven bij de groep en lijkt hij open te staan voor een redelijk gesprek. Juist door de felheid waarmee bijna de gehele groep hem aanspreekt op zijn gedrag wordt het gat tussen Igor en de groep steeds groter.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #367 Gepost op: 24-10-2009, 18:43:38 »
Ik heb me kapotgelachen om Igor tijdens de eetproef en ik vond het meesterlijk om te zien hoe verschrikkelijk gefocussed hij was op immuniteit. Terechte overwinning en meest boeiende eetproef die ik ooit heb gezien in ER/Survivor. Ik denk dat Igor veel kans maakt om nog meer proeven te winnen want hij is ten eerste stukken atletischer dan de andere deelnemers en ten tweede ook behoorlijk intelligent, dus hij zou verschillende soorten proeven aan moeten kunnen.  

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #368 Gepost op: 24-10-2009, 18:45:38 »
Ja enigszins, vergeet niet dat we hier aan het kijken zijn naar een realityprogramma en vooral de extremen van gedrag te zien krijgen. We kunnen daarom weinig zinnigs zeggen over de wijze waarop Igor zich in een normale situatie gedraagt. Daarnaast vind ik Igor zijn gedrag niet echt schokkend, hij is overduidelijk geen sociaal beest maar zoveel kwaads heeft hij deze expeditie niet gedaan. Hij zondert zich graag af en eigent zich voedsel toe, doch hij is zich bewust van de negatieve gevolgen van zijn acties. Desondanks probeert hij betrokken te blijven bij de groep en lijkt hij open te staan voor een redelijk gesprek. Juist door de felheid waarmee bijna de gehele groep hem aanspreekt op zijn gedrag wordt het gat tussen Igor en de groep steeds groter.

Mee eens!

Op basis van wat we hebben gezien kun je echt niet zeggen dat Igor autisme of een aanverwante stoornis heeft. Wat een onzin zeg!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #369 Gepost op: 24-10-2009, 18:49:04 »
Niemand heeft dan ook gezegd dat hij het heeft, slechts dat de kans wel bestaat...

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #370 Gepost op: 24-10-2009, 19:01:23 »
Lijkt me dat er nu genoeg gesuggereerd is in die richting  ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #371 Gepost op: 24-10-2009, 19:05:25 »
(...) Juist door de felheid waarmee bijna de gehele groep hem aanspreekt op zijn gedrag wordt het gat tussen Igor en de groep steeds groter.

Maar het zijn altijd dezelfde mensen die hem erop aanspreken.
Misschien is het wel belangrijk wie dit niet doen bijvoorbeeld Rita (psycholoog) en Marjolein (de jongste van de groep en studente)

Offline Asherah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #372 Gepost op: 24-10-2009, 19:16:18 »
Maar het zijn altijd dezelfde mensen die hem erop aanspreken.
Misschien is het wel belangrijk wie dit niet doen bijvoorbeeld Rita (psycholoog) en Marjolein (de jongste van de groep en studente)

Klopt, want daardoor gaan anderen zich ook tegen hem keren. want ik weet zeker dat zonder die immuniteit Rita en Marjolein ook op hem gaan stemmen. En bijvoorbeeld Simone kent hem nog niet zo goed, maar die is beinvloed door de anderen.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #373 Gepost op: 24-10-2009, 19:17:19 »
Niemand heeft dan ook gezegd dat hij het heeft, slechts dat de kans wel bestaat...

Net als bij jou.

Serieus, waar hebben we het over?  ::niet-ok::

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #374 Gepost op: 24-10-2009, 19:17:52 »
Ik vind het altijd wel typisch dat zodra er iemand enigszins afwijkend gedrag vertoont er al zeer snel over autisme wordt gesproken. Wat heeft het voor nut om te proberen overal direct een label op te plakken? Ik vind dat we tegenwoordig aardig aan het doorslaan zijn met het benoemen van allerlei soorten afwijkend gedrag als (potentiële) stoornissen. Straks wordt iemand die hardop tegen zichzelf praat of in zijn neus aan peuteren is nog een aandoening toegeschreven.

Helemaal mee eens!  ::ok:: Ik vind het soms beangstigend te zien hoe mensen die op de een of andere manier afwijkend zijn, worden bejegend door de groep. Ik ben ook bepaald geen groepsdier, zonder me ook graag af, heb een hekel aan zinloos gewauwel, maar ben bepaald niet autistisch. Waarom moet de massa altijd de norm stellen?

(Die kokosnoot had ik laten liggen, dat dan weer wel.) ::tandpastasmiley::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #375 Gepost op: 24-10-2009, 22:00:57 »

(Die kokosnoot had ik laten liggen, dat dan weer wel.) ::tandpastasmiley::

Ik niet...Waar gaat het over zeg, er is geen schaarste op het eiland zo te zien dus een kokosnoot meer of minder..Gun iemand ook even een momentje alleen. En laat eenieder zelf zijn/haar kostje bij elkaar scharrelen. Kijken wie er dan zo Robinson-waardig is...(Om er dat foute woord maar weer eens in te gooien haha)

En iemand een sticker autist opplakken na het zien van een aantal sterk geregisseerde beelden raakt kant noch wal ::niet-ok::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #376 Gepost op: 24-10-2009, 22:04:55 »
Ik vind het verschrikkelijk hypocriet. Iedereen is hier constant bezig met het in de hemel prijzen of het afkraken van mensen op basis van een aantal sterk geregisseerde beelden, maar als het ineens gaat over eventuele aandoeningen is het not done ???

Goed, ik hou er maar over op.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #377 Gepost op: 24-10-2009, 23:45:55 »
Ik vind wel dat Willemson gelijk heeft...
Het gaat mss beetje ver om zoiets te zeggen, maar hun idee komt ook niet zomaar uit de lucht vallen. zoals bij andere mensen hun mening dan weer wel is. Het gedrag dat Igor vertoont op tv lijkt op het gedrag van mensen met een bepaalde aandoening. Dat mogen ze toch best constateren...
Ze doen er toch ook niet denigrerend over. Ik vind dat andere veel ergere dingen zeggen...

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #378 Gepost op: 25-10-2009, 00:27:48 »
Ik vind het altijd wel typisch dat zodra er iemand enigszins afwijkend gedrag vertoont er al zeer snel over autisme wordt gesproken. Wat heeft het voor nut om te proberen overal direct een label op te plakken? Ik vind dat we tegenwoordig aardig aan het doorslaan zijn met het benoemen van allerlei soorten afwijkend gedrag als (potentiële) stoornissen. Straks wordt iemand die hardop tegen zichzelf praat of in zijn neus aan peuteren is nog een aandoening toegeschreven.
hear hear!!! ::ok:: ::ok:: ::ok::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #379 Gepost op: 25-10-2009, 01:23:54 »
Ik vind het verschrikkelijk hypocriet. Iedereen is hier constant bezig met het in de hemel prijzen of het afkraken van mensen op basis van een aantal sterk geregisseerde beelden,
maar als het ineens gaat over eventuele aandoeningen is het not done?
???


::ok::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!