Auteur Topic: [kandidaat] Igor  (gelezen 158427 keer)

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #440 Gepost op: 28-10-2009, 13:23:50 »
Tijd voor weer een positief bericht over Igor. Ondanks dat hij van alle kanten aangevallen word op soms achterbakse wijze blijft hij nog relatief rustig en bijt zich gewoon vast in de proeven. Hoop dat hij nog een paar weken kan blijven ::ok::

Achterbakse wijze? Waar dan? Hij wordt door de andere deelnemers geconfronteerd met zijn eigen doen en laten. Wat vind je daar achterbaks aan?

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #441 Gepost op: 28-10-2009, 14:09:18 »
Tijd voor weer een positief bericht over Igor. Ondanks dat hij van alle kanten aangevallen word op soms achterbakse wijze blijft hij nog relatief rustig en bijt zich gewoon vast in de proeven. Hoop dat hij nog een paar weken kan blijven ::ok::

Ik hoop het ook ::ok::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #442 Gepost op: 28-10-2009, 22:51:22 »
Achterbakse wijze? Waar dan? Hij wordt door de andere deelnemers geconfronteerd met zijn eigen doen en laten. Wat vind je daar achterbaks aan?

Het gaat me niet erom dat hij geconfronteerd word maar meer om de manier waarop. ;)

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #443 Gepost op: 28-10-2009, 22:59:28 »
Het gaat me niet erom dat hij geconfronteerd word maar meer om de manier waarop. ;)
Ik begrijp je ook niet helemaal Weener bedoel je misschien dat de anderen achterbaks naar Igor toe zijn?

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #444 Gepost op: 28-10-2009, 23:08:22 »
De manier waarop bijv Curd op hem reageerde ten over staan van de hele groep, dat vond ik geen terecht wijzing maar gewoon iemand voor een hele groep voor paal zetten!! En de manier waarop Dennis steeds over dingen begint, en bijv een Esmeralda die het bij Igor erop gooit dat vloeken niet mag maar het bij anderen kennelijk wel normaal vind.

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #445 Gepost op: 28-10-2009, 23:12:22 »
De manier waarop bijv Curd op hem reageerde ten over staan van de hele groep, dat vond ik geen terecht wijzing maar gewoon iemand voor een hele groep voor paal zetten!! En de manier waarop Dennis steeds over dingen begint, en bijv een Esmeralda die het bij Igor erop gooit dat vloeken niet mag maar het bij anderen kennelijk wel normaal vind.

Hij is gewoon een beetje het pispaaltje, en dat is idd niet erg eerlijk. ::ohno::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #446 Gepost op: 28-10-2009, 23:13:00 »
Achterbaks is beetje een zwaar woord.

Ik vind het gewoon niet netjes dat 1 persoon alles opblaast met de bedoeling andere mensen te triggeren om lekker mee Igor af te zeiken, hem het gevoel geven dat hij waardeloos is.   ::niet-ok::  


Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #447 Gepost op: 28-10-2009, 23:15:56 »
Ja, de twee bovenstaande posts verwoorden het een stuk beter dan mij maar dat bedoelde ik dus ::ok::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #448 Gepost op: 28-10-2009, 23:17:30 »
De manier waarop bijv Curd op hem reageerde ten over staan van de hele groep, dat vond ik geen terecht wijzing maar gewoon iemand voor een hele groep voor paal zetten!!

Heb vandaag een interview van Kurt gelezen waarin hij vertelde zo fair mogelijk...   ::ohno::

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #449 Gepost op: 28-10-2009, 23:19:48 »
Ja, de twee bovenstaande posts verwoorden het een stuk beter dan mij maar dat bedoelde ik dus ::ok::

Okay nu begrijp ik je beter. We zitten op dezelfde lijn. ::jaja::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #450 Gepost op: 29-10-2009, 07:57:13 »
Heb vandaag een interview van Kurt gelezen waarin hij vertelde zo fair mogelijk...   ::ohno::

je weet mijn e-mail he  ::hypocriet::
Keep calm and eat chocolates!

Offline -Sara-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #451 Gepost op: 29-10-2009, 11:52:11 »

Heb vandaag een interview van Kurt gelezen waarin hij vertelde zo fair mogelijk...   ::ohno::

Daar ben ik stiekem ook wel erg benieuwd naar.
Igor is dan niet mijn favoriet, maar zoals Kurt hem kleineerde hoefde natuurlijk niet. Daarnaast denk ik dan ook weer van: Wij zien een paar dagen in nog geen 50 minuten gepropt worden, en weten dan ook niet wat er allemaal nog voorgevallen is.

(ben btw nieuw hier)
« Laatst bewerkt op: 29-10-2009, 12:18:06 door -Sara- »

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #452 Gepost op: 29-10-2009, 12:34:30 »
Daar ben ik stiekem ook wel erg benieuwd naar.
Igor is dan niet mijn favoriet, maar zoals Kurt hem kleineerde hoefde natuurlijk niet. Daarnaast denk ik dan ook weer van: Wij zien een paar dagen in nog geen 50 minuten gepropt worden, en weten dan ook niet wat er allemaal nog voorgevallen is.

(ben btw nieuw hier)

Welkom Sara. ::zwaai::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #453 Gepost op: 29-10-2009, 17:53:19 »
(ben btw nieuw hier)

Same here, welcome!
::zwaai::

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #454 Gepost op: 29-10-2009, 18:17:21 »

(ben btw nieuw hier)

Welkom bij de club ::zwaai::, speciale reden waarom je nou erbij gekomen bent ?

Offline -Sara-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #455 Gepost op: 29-10-2009, 19:03:48 »
Dank je wel!

Nee, eigenlijk geen speciale reden. Ik volg ER eigenlijk dit jaar pas voor het eerst echt fanatiek. Vorige jaren wel af en toe een aflevering gezien, maar nu kijk ik elke week naar donderdagavond uit.  ::ok::

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #456 Gepost op: 29-10-2009, 19:27:21 »
Welkom -Sara- :) !

Nu weer over op Igor!
The sun came up and reality set in.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #457 Gepost op: 29-10-2009, 20:30:01 »
Nu weer over op Igor!

Gaat hij weer de proef winnen??
::vergroot::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #458 Gepost op: 29-10-2009, 21:24:39 »
komt ie weer met groene jonge kokosnoten aanzetten die ontzettend vies zijn.. en waar amper vruchtvlees inzit

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #459 Gepost op: 29-10-2009, 21:43:26 »
Hij zit wel 24 uur per dag te kauwen zeg. Hij is niet van plan in sociaal opzicht ook maar ķets van de expeditie op te steken.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.