Auteur Topic: [kandidaat] Igor  (gelezen 158431 keer)

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #460 Gepost op: 29-10-2009, 21:55:16 »
Igor was wel erg onzichtbaar deze aflevering. Ik heb echter geen idee of dat een goed of een slecht voorteken is omdat er geen pijl is te trekken op de editing binnen Expeditie Robinson.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #461 Gepost op: 29-10-2009, 22:09:53 »
Igor was wel erg onzichtbaar deze aflevering. Ik heb echter geen idee of dat een goed of een slecht voorteken is omdat er geen pijl is te trekken op de editing binnen Expeditie Robinson.

Dat is dan dus eigenlijk wel een goed teken. Eerder deze expeditie werd de editing hier juist verweten dat ze vrij veel weggaven!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #462 Gepost op: 29-10-2009, 22:13:55 »
Hij zit wel 24 uur per dag te kauwen zeg. Hij is niet van plan in sociaal opzicht ook maar íets van de expeditie op te steken.

Ok maar je ziet hem ook als enige kokosnoten halen..

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #463 Gepost op: 29-10-2009, 22:16:48 »
Dat is dan dus eigenlijk wel een goed teken. Eerder deze expeditie werd de editing hier juist verweten dat ze vrij veel weggaven!

Ik doelde meer op de lange termijn editing zoals karakterontwikkeling en de wijze waarop men een verhaal poogt te vertellen, binnen Expeditie Robinson wordt daar elk seizoen weer opnieuw mee geëxperimenteerd.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #464 Gepost op: 29-10-2009, 22:17:34 »
Ok maar je ziet hem ook als enige kokosnoten halen..

Omdat anderen aan het vissen zijn.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #465 Gepost op: 29-10-2009, 22:23:01 »
Igor was wel erg onzichtbaar deze aflevering. Ik heb echter geen idee of dat een goed of een slecht voorteken is omdat er geen pijl is te trekken op de editing binnen Expeditie Robinson.

Tja, bij de drie van de vuurproef wel, maar in voorgaande edities zei het weer niet zoveel. Ik had wel hoop dat Igor het zou redden toen hij zo weinig in beeld kwam. Maar het was vandaag dan ook vooral de Jeroen-aflevering.
Nog even niks.

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #466 Gepost op: 29-10-2009, 22:32:57 »
Ok maar je ziet hem ook als enige kokosnoten halen..
ja veel te jonge kokosnoten, volgens Peanut

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #467 Gepost op: 29-10-2009, 22:33:06 »
Omdat anderen aan het vissen zijn.

Met een net, en heb maximaal twee hengels gezien dus word moeilijk om iedereen daar mee bezig te houden..Werd eerder gezegd, maar hij komt met groene kokosnoten aanzetten, die liggen volgens mij niet op de grond maar hangen in een boom. Dus een hengeltje uit gooien of in bomen klimmen is toch wel een verschil..

Offline ikbenbecker

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #468 Gepost op: 29-10-2009, 22:59:55 »
Ik herinner me een gesprek wat Igor had over het feit dat hij vroeger gepest was. Dat is een ingrijpend iets waardoor je getekend word voor het leven. Het vertrouwen in mensen is weg. Igor vertrekt uit een wantrouwen naar mensen. Ik heb nagedacht over Igor en begrijp nu waarom hij de dingen doet zoals hij die doet. Hij schijft "ik ben erachter dat ik niemand nodig heb om gelukkig te zijn". Ok ik snap het. Ze zaten na de samensmelting op een eiland met een overvloed aan voedsel. Hij werd vroeg wakker en wilde kostte wat het zou kosten genieten. Het klimaat is heerlijk je word vroeg wakker en je gaat op die rots zitten en kijkt vooruit en ziet hoe prachtig dit is er is genoeg voedsel dus hij neemt een kokosnoot mee en geniet van de melk. Heerlijk wat een gevoel van vrijheid. Dat zou hij gedacht kunnen hebben. Er zijn regels op het eiland ivm voedsel maar dit moment wilde hij niet voorbij laten gaan. Ik ben blij dat ik het nu snap. Ik vind iedereen wel kleurijk daar op het eiland. Jammer dat Simone weg is maar ik ben blij dat Jeroen er nog is ik denk dat hij best wel heel oprecht is.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #469 Gepost op: 29-10-2009, 23:10:57 »
Was kansloos met de proef.... 4 tegen 1   ???

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #470 Gepost op: 29-10-2009, 23:23:01 »
Maar was daar wel slimste  en wilde zijn krachten sparen voor als t menens zou worden. Helaas werd ie verlinkt. T gerollebol van die anderen zette toch ook niet echt zoden aan de dijk.

Offline muizje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #471 Gepost op: 30-10-2009, 01:38:28 »
Was kansloos met de proef.... 4 tegen 1   ???
Ja, ze waren hem even vergeten. Een iemand merkt hem op en ze duwen hem met zijn vieren tegelijk van het eiland...

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #472 Gepost op: 30-10-2009, 01:43:50 »
Ja, ze waren hem even vergeten. Een iemand merkt hem op en ze duwen hem met zijn vieren tegelijk van het eiland...

En dat gaat nu al 10 uitzendingen lang zo!

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #473 Gepost op: 30-10-2009, 07:50:21 »
En dat gaat nu al 10 uitzendingen lang zo!

Inderdaad en heeft ie te danken aan zijn eigen gedrag.
Hij wist dat hij zijn egoistische gedrag een keer zou moeten bekopen en dat was tijdens de proef.
Ik geef de andere mannen groot gelijk en ik denk uiteindelijk iederee of verwachten we van de anderen 4 dat ze in het water duiken om Igor te redden?

Offline ikbenbecker

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #474 Gepost op: 30-10-2009, 12:25:53 »
Ik vond het echt super komisch. Iedereen was druk bezig met duwen trekken op elkaar zitten billen omhoog en omlaag. Terwijl Igor daar in zijn eentje staat te kijken naar een aantal krioelende mannen. Jeroen zag het en hopla daar ging hij. Het was gewoon zo grappig.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #475 Gepost op: 30-10-2009, 12:27:41 »
Ik vond het echt super komisch. Iedereen was druk bezig met duwen trekken op elkaar zitten billen omhoog en omlaag. Terwijl Igor daar in zijn eentje staat te kijken naar een aantal krioelende mannen. Jeroen zag het en hopla daar ging hij. Het was gewoon zo grappig.
mee eens, zag er komisch uit. Onderliggende reden was wellicht niet zo aardig, maar wat 'slapstick' betreft... ::rofl::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Blesses

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blesses for you 2
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #476 Gepost op: 30-10-2009, 12:47:35 »
  Hoiii,

Ik weet niet p welke topic ik moet zijn om mijn vraag te stellen. Dus doe ik het maar ff zo.

Wie weet waar je ideeen of kan je ideeen indienen bj robinson rtl 5??
En als je dagelijs medicijnen slikt ,mag je dan mee doen aan robinson,of heb je dan al geen kans bij het opgeven??
En kan je je al weer opgeven voor robinson 2010 ??

gr.  ???
Blesses too you 2

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #477 Gepost op: 30-10-2009, 13:47:36 »
Ik weet niet p welke topic ik moet zijn om mijn vraag te stellen. Dus doe ik het maar ff zo.

Hoi! In het topic "expeditie robinson 2010" kan je daarmee terecht!
:)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Mit

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #478 Gepost op: 30-10-2009, 17:30:10 »
van alle mannen mag van mij Igor winnen, niet persee omdat ik hem zo symphatiek vind maar omdat hij leven in de brouwerij brengt en vaak meer aan zijn kant sta dan aan die van Dennis!!!  ::cheerleader::

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #479 Gepost op: 30-10-2009, 19:33:56 »
Ik blijf erbij: Ik vind Igor best een prima gast. Hij heeft ook zijn minpunten, wie niet, toch?
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!