Auteur Topic: [kandidaat] Igor  (gelezen 158413 keer)

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #480 Gepost op: 30-10-2009, 20:04:30 »
igor is den beste, en ik hoop dat hij volgende week met glans slaagt en dan ook nog de immuniteitsproef wint, go IGOR !!!!!

Offline Blesses

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blesses for you 2
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #481 Gepost op: 30-10-2009, 23:18:40 »
Hoi! In het topic "expeditie robinson 2010" kan je daarmee terecht!
:)


Bedankt he. Alleen heb ik geen topic 2010 gezien.

groetjes
Blesses too you 2

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #482 Gepost op: 30-10-2009, 23:22:36 »
Bedankt he. Alleen heb ik geen topic 2010 gezien.

groetjes

Kijk eens hier, in dit topic  ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Blesses

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blesses for you 2
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #483 Gepost op: 30-10-2009, 23:34:36 »
Kijk eens hier, in dit topic  ;)

Thx.  Ik heb me al eens opgegeven.Jammer genoeg werd ik niet uitgenodigd, maar mijn buurman toen wel. Maar deze herfst kunnen ze al weer een oproep doen?
Heb je zelf ook al eens mee gedaan??

                                                 gr.  ::zwaai::   
ps. Igor heeft lef en doorzettings vermogen.Door zijn verleden is hij juist zowel fisiek als mentaal sterk geworden. En wat the heack als iemand alleen cocosnoten gaat halen.Waarom vragen ze nooit eens aan hem of ze niet mee kunnen om hem te helpen. ??     
« Laatst bewerkt op: 30-10-2009, 23:38:45 door Blesses »
Blesses too you 2

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #484 Gepost op: 30-10-2009, 23:39:13 »
Haha ik moest zo lachen toen Igor het geworstel van de anderen aan het bekijken was en ineens vlogen ze er met allemaal op!
::rofl::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #485 Gepost op: 31-10-2009, 06:38:20 »
Haha ik moest zo lachen toen Igor het geworstel van de anderen aan het bekijken was en ineens vlogen ze er met allemaal op!
::rofl::

ja dat was lachen zeg, de tranen staan nog in mijn ogen,nu is hij nog komiek ook, van een veelzijdige persoon gesproken

Offline patjesomers

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #486 Gepost op: 1-11-2009, 02:55:49 »
Vrienden,

Iemand zegt eerder op het forum dat Igor geen zin heeft om zich sociaal wat te gaan aanpassen. Laten we eerlijk wezen, waarom zou hij? Hij vliegt toch als het aan hen ligt. Hij zou beter alles oppeuzelen en het hen zo lastig mogelijk maken. Ik heb onvoorstelbaar veel respect voor die jongen, die het uithoudt met een groep die hem 'haat'.
Ik hoop dat die deze ER wint, mijn stem (sms) heeft hij in veelvoud.
Mijn hoop om snel te vertrekken is:
1.Dennis (achterbaks en smerig)
2.Esmeralda (achterbaks, smerig en ongemanierd) / Curt (klein heeel klein sukkeltje)

Groeten

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #487 Gepost op: 1-11-2009, 10:35:33 »
Ik heb onvoorstelbaar veel respect voor die jongen, die het uithoudt met een groep die hem 'haat'.

Waar je even totaal aan voorbij gaat is hoe het komt dat iedereen in de groep hem haat...............

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #488 Gepost op: 1-11-2009, 11:40:08 »
Waar je even totaal aan voorbij gaat is hoe het komt dat iedereen in de groep hem haat...............

Omdat groepen altijd een pispaaltje zoeken. Zo kan alles wat er binnen de groep niet deugt op conto van het pispaaltje worden geschreven en de rest de handen in onschuld wassen.
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #489 Gepost op: 1-11-2009, 15:12:32 »
Omdat groepen altijd een pispaaltje zoeken. Zo kan alles wat er binnen de groep niet deugt op conto van het pispaaltje worden geschreven en de rest de handen in onschuld wassen.

 ::rofl::

Okee, dus iedereen in de groep is gek, behalve Igor. Dat is de enige normale.

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #490 Gepost op: 1-11-2009, 15:15:23 »
Waar je even totaal aan voorbij gaat is hoe het komt dat iedereen in de groep hem haat...............

ik denk zeker niet dat iedereen hem haat, waar haal je dat nu, dennis daarvan denk ik wel, maar de anderen, haten ???

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #491 Gepost op: 1-11-2009, 15:23:08 »
ik denk zeker niet dat iedereen hem haat, waar haal je dat nu, dennis daarvan denk ik wel, maar de anderen, haten ???
Haten is een groot woord, maar het is toch wel vrij duidelijk dat de rest van de groep hem niet mag  :P? Wat ook zeer begrijpelijk is overigens...
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #492 Gepost op: 1-11-2009, 16:31:15 »
::rofl::

Okee, dus iedereen in de groep is gek, behalve Igor. Dat is de enige normale.

Waar zeg ik dat? ???
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #493 Gepost op: 1-11-2009, 17:13:45 »
Igor heeft er zelf echt alles aan gedaan om in de positie te belanden waarin hij zich nu bevindt.
Je kunt nu wel een heel onschuldig en zielig slachtoffer van hem proberen te maken ("hij is het pispaaltje"), maar hij heeft zich zelf afgezonderd van de groep.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #494 Gepost op: 1-11-2009, 17:19:08 »
Ik vind Igor echt een held. Ik hoop dat ie lekker doorjakkert in de proeven en dan in de finale komt (en dan hoogstwaarschijnlijk verliest van Marina ;))

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #495 Gepost op: 1-11-2009, 18:12:18 »
Igor heeft er zelf echt alles aan gedaan om in de positie te belanden waarin hij zich nu bevindt.
Je kunt nu wel een heel onschuldig en zielig slachtoffer van hem proberen te maken ("hij is het pispaaltje"), maar hij heeft zich zelf afgezonderd van de groep.

Als iemand zich afzondert van de groep hoef je hem toch niet te "haten"? Wat is dat voor een rare redenatie? Iemand moet zich aansluiten, anders lig je eruit? Je kunt toch respect hebben voor iemands autenticiteit? De een is nu eenmaal meer een groepsmens dan de ander. Marcel ligt een hele dag te maffen en krijgt geen kritiek omdat hij nu eenmaal "bij de groep" hoort, en als Igor ook maar een scheet laat krijgt hij de hele groep over zich heen.

Noem dat maar eerlijk. ::ohno::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #496 Gepost op: 1-11-2009, 18:25:22 »
Ho eens even, ga mij nu geen woorden in de mond leggen. Ik heb het nooit over 'haten' gehad. Ik geloof ook niet dat er iemand in de expeditie is die hem 'haat'.

Mensen érgeren zich aan hem en dát vind ik volkomen terecht.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #497 Gepost op: 1-11-2009, 18:49:03 »
Ho eens even, ga mij nu geen woorden in de mond leggen. Ik heb het nooit over 'haten' gehad. Ik geloof ook niet dat er iemand in de expeditie is die hem 'haat'.

Mensen érgeren zich aan hem en dát vind ik volkomen terecht.

Nee oké, het woord "haten" was niet van jou afkomstig. En je mag het ook volkomen terecht vinden dat mensen zich aan hem ergeren.

Wat ik wilde zeggen was dat het hebben van een pispaaltje het groepsgevoel bij de andere leden versterkt (vraag maar aan Rita als ze zich ooit nog eens meldt op dit forum). In elke groep, hoe groot of klein ook, is altijd iemand die er niet helemaal bijhoort. En sommige mensen lenen zich nu eenmaal makkelijker voor die rol dan anderen. Het zijn altijd mensen die op een of meerdere gebieden afwijken van de groep. Marcel zei het zelf: hij ging met iedereen goed om, dus had hij geen vijanden en kreeg hij geen stemmen. Terwijl het in mijn ogen onmogelijk is om met iedereen goede vrienden te zijn, dus of Marcel nou zo eerlijk bezig is ...

Je hebt gelijk als je zegt dat Igor dit over zichzelf heeft afgeroepen, namelijk omdat hij weigert zich te conformeren. En daar kan ik nou weer niks verkeerds in zien.

Igor is niet mijn favoriet, maar soms heb ik echt met hem te doen. Ik denk dat hij zich heel erg eenzaam voelt en vind dat hij veel te weinig krediet heeft gekregen van de anderen.   
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #498 Gepost op: 1-11-2009, 18:59:36 »
ik denk zeker niet dat iedereen hem haat, waar haal je dat nu, dennis daarvan denk ik wel, maar de anderen, haten ???

Ik reageerde slechts op patjesomers, die het knap vond dat Igor het uithield op een eiland vol mensen die hem haten...

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Igor
« Reactie #499 Gepost op: 1-11-2009, 19:03:13 »
Het grappige is dat sommigen niet kunnen begrijpen hoe het toch komt dat Igor totaal buiten de groep ligt en hem als slachtoffer zien, terwijl Igor dat zelf wel begrijpt. Hij snapt dat zijn onvermogen tot samenwerken het hem redelijk onmogelijk maakt om binnen een groep die 24/7 op elkaar zijn aangewezen te functioneren.

Igor een slachtoffer? Ja, misschien wel. Maar dan wel van zichzelf.
« Laatst bewerkt op: 1-11-2009, 19:05:09 door Stanley_Yelnats »