Auteur Topic: [kandidaat] Jeroen  (gelezen 113308 keer)

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #120 Gepost op: 2-11-2009, 22:29:01 »
of ze hebben de mouwen en de pijpen gewoon verkeerd om aangezet.

 ::jaja::   ::rofl::

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #121 Gepost op: 3-11-2009, 10:06:31 »
::jaja::   ::rofl::

Begin Jeroen steeds vervelender te vinden.
Heb het idee dat ie zichzelf nogal geweldig vind. Hij is fysiek sterk maar dat maakt je nog geen Robinson.
Dan tegen Rita zeggen, vind je jezelf een Robinson. Zei zegt Ja en dan zegt hij: ''Maar je bent fysiek helemaal niet sterk''. Kom op Jeroen het gaat niet alleen om je fysieke toestand. !
Jammer, vond m wel OK maar hij gaat me tegen staan

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #122 Gepost op: 4-11-2009, 18:27:46 »
Begin Jeroen steeds vervelender te vinden.
Heb het idee dat ie zichzelf nogal geweldig vind. Hij is fysiek sterk maar dat maakt je nog geen Robinson.
Dan tegen Rita zeggen, vind je jezelf een Robinson. Zei zegt Ja en dan zegt hij: ''Maar je bent fysiek helemaal niet sterk''. Kom op Jeroen het gaat niet alleen om je fysieke toestand. !
Jammer, vond m wel OK maar hij gaat me tegen staan

Hij is niet alléén fysiek sterk, hij denkt toch ook mee binnen de groep en is heel erg sociaal naar mijn idee.
En hij heeft toch ook al eerder gezegd dat hij respect heeft voor Rita, omdat ze fysiek misschien de zwakste is, maar toch wel doorzet.
Maar ik vind Rita en Jeroen allebei oké, wat mij betreft mogen ze allebei door naar de finale   ::ok::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #123 Gepost op: 5-11-2009, 17:04:28 »
Ik had meer peper in de reet verwacht tegen Dennis?  Of gaat ie enkel hard door in groep op een persoon die minder sociaalvaardig begaafd is?

Hij is fysiek sterk akkoord, doet veel in het kamp maar zijn manier hoe hij het spel bewandeld vind ik persoonlijk maar saai en niet bijster slim. 

Misschien komt daar nog verandering in maar denk indien hij in de avond van vanavond geen immuniteit wint zou het niet verrassend zijn dat hij weer moet duelleren.

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #124 Gepost op: 5-11-2009, 23:04:45 »
Vond dat hij niet zoveel verkeerds zei op de eilandraad, en naar wat ik zag in de voorstukjes van volgende week lijkt het me dat bij hem nou ook wel een grens bereikt is. Denk dat zich volgende een nieuw blok gaat vormen door kandidaten die nou ook door hebben dat ER een spel is dat je moet spelen ::ok::

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #125 Gepost op: 6-11-2009, 03:54:16 »
Hij zei niet zoveel verkeerd, maar tactisch gezien was het toch niet zo handig om het te hebben over mensen die "met hun vriendjes" doorwillen. Dit kun je veel handiger verwoorden. Hij had makkelijk hetzelfde kunnen zeggen, zonder het te veroordelen. Wat hij nu wel deed, of in elk geval leek te doen.
« Laatst bewerkt op: 6-11-2009, 12:19:24 door Narya »

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #126 Gepost op: 6-11-2009, 08:57:04 »
Hij zei niet zoveel verkeerd, maar tachtisch gezien was het toch niet zo handig om het te hebben over mensen die "met hun vriendjes" doorwillen. Dit kun je veel handiger verwoorden. Hij had makkelijk hetzelfde kunnen zeggen, zonder het te veroordelen. Wat hij nu wel deed, of in elk geval leek te doen.

Misschien gaan we de andere kant van Jeroen zien.
Heb het idee dat ie nl. ook spel speelt

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #127 Gepost op: 6-11-2009, 09:56:58 »
Wow, Jeroen is zo'n beetje de eerste die met het vriendjes-en-vriendinnetjes-verhaal op de proppen komt! Super gedaan Jeroen, hopelijk ga je nu een aantal anderen meekrijgen, zodat de kliek kan worden ontregeld!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #128 Gepost op: 6-11-2009, 11:05:35 »
Wow, Jeroen is zo'n beetje de eerste die met het vriendjes-en-vriendinnetjes-verhaal op de proppen komt! Super gedaan Jeroen, hopelijk ga je nu een aantal anderen meekrijgen, zodat de kliek kan worden ontregeld!

En volgende week daarvoor de afstraffing. Nou Jeroen, laat maar komen, je hebt wel gelijk!
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #129 Gepost op: 6-11-2009, 12:03:05 »
Wow, Jeroen is zo'n beetje de eerste die met het vriendjes-en-vriendinnetjes-verhaal op de proppen komt! Super gedaan Jeroen, hopelijk ga je nu een aantal anderen meekrijgen, zodat de kliek kan worden ontregeld!

Dan gaat hij hetzelfde doen waar hij de anderen van beschuldigde? Zou wel hypocriet zijn.
Nog even niks.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #130 Gepost op: 6-11-2009, 12:23:06 »
...eerlijk duurt het langst :-)

maar alleen eerlijke mensen levert zulke saaie tv op in dit geval  ::)


Ik vond Jeroen erg weinig emoties tonen, heel opvallend. Wel grappig hoe hij van een afstand zijn best deed om zoveel mogelijk van zijn brief te zien  ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #131 Gepost op: 6-11-2009, 13:17:46 »
Dan gaat hij hetzelfde doen waar hij de anderen van beschuldigde? Zou wel hypocriet zijn.


Mwoah, aanpassen aan een situatie vind ik juist een sterke karakter trek. En zijn instelling is natuurlijk heel nobel maar je wint er niks mee...

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #132 Gepost op: 6-11-2009, 13:38:10 »
Dan gaat hij hetzelfde doen waar hij de anderen van beschuldigde? Zou wel hypocriet zijn.

Uiteindelijk gaat iedereen het spel spelen, zeker in deze fase van het spel.
Je hebt gelijk, hij heeft steeds wel erg hard geroepen dat ie alleen op zwakke ging stemmen.
Nu klonk al de eerste twijfel in zijn stem en verbeterde hij zichzelf ook.
Ben benieuwd, we kunnen wel eens een andere Jeroen gaan zien!
Heb al zin in volgende week

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #133 Gepost op: 6-11-2009, 22:23:15 »
Goed gesproken deze aflevering, zowel bij het uitreiken van de immuniteitsketting  ::rofl:: als bij de eilandraad  ::ok::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #134 Gepost op: 7-11-2009, 00:43:43 »
Ja die man krijgt volgende week duidelijk de meeste stemmen, als hij de proef niet wint. Op naar het duel, Jeroen...

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #135 Gepost op: 7-11-2009, 01:30:20 »
aanpassen aan een situatie vind ik juist een sterke karakter trek.

Klopt maar dan moet je ook voorzichtiger zijn bij je uitspraken in het begin...

Offline CubaLibre

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #136 Gepost op: 7-11-2009, 13:57:36 »
Klopt maar dan moet je ook voorzichtiger zijn bij je uitspraken in het begin...

maar dan wordt je weer achterbaksheid verweten...

..its a thin line.  ;)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #137 Gepost op: 7-11-2009, 16:54:14 »
Ik vind hem een erg sterke kandidaat qua kracht, proeven , inzet enz.
Maar hoe hij het spel speelt, zeg maar niet, is ernstig saai.
gelukkig komt er volgende week een aanvaring met Marina wat alles wat boeiender kan maken.
Ze moeten iemand hebben als pispaaltje, eerst was dat Igor, maar nu is hij eruit en willen ze Marjolein eruit hebben.
De tweede stem word dan verspreid over Jeroen,Kurt of Rita.
Als het zo door gaat is het duidelijk dat deze vier personen de expeditie als eerste moeten verlaten.
Hij moet nu echt het spel gaan spelen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Asherah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #138 Gepost op: 8-11-2009, 00:03:25 »
Alle lof voor Jeroen.

Volgende week weer een heftig gesprek. Die man kan maar beter immuniteit winnen.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #139 Gepost op: 8-11-2009, 01:19:38 »
Jeroen verdient het om naar de finale te gaan. Hij is mentaal en fysiek sterk, en doet veel voor de groep.
::jaja::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!