Auteur Topic: [kandidaat] Jeroen  (gelezen 113274 keer)

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #80 Gepost op: 26-10-2009, 23:18:33 »
Raar dat Jeroen zoveel stemmen kreeg. Er is blijkbaar duidelijk iets weg gelaten in de uitzending want de stemmen voor Jeroen zijn totaal onverklaarbaar als de uitzendingen als bron bekeken worden.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #81 Gepost op: 27-10-2009, 10:08:11 »
Misschien heeft Jeroen vooral een hoop "tweede stemmen" gekregen, zo van "ik stem op die en ik doe er ook nog een tactische stem op Jeroen bij, want dat is de sterkste".

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #82 Gepost op: 27-10-2009, 10:15:57 »
Misschien heeft Jeroen vooral een hoop "tweede stemmen" gekregen, zo van "ik stem op die en ik doe er ook nog een tactische stem op Jeroen bij, want dat is de sterkste".
Dat vermoed ik ook. In het voorstukje zie je Jeroen tegen Dennis zeggen dat het hem teleurgesteld heeft, daar zou je van kunnen afeiden dat er niet een grote ruzie is geweest.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #83 Gepost op: 27-10-2009, 11:39:11 »
Misschien ook dat hij stemmen krijgt omdat erg dik is met Simone, en die ligt op z'n zachtst gezegd nou niet echt goed in de groep.

Dat hij goed kan opschieten met Simone is natuurlijk wel logisch. Twee stoere kerels onder elkaar!  ;)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #84 Gepost op: 27-10-2009, 11:54:03 »
Als er een grote ruzie of iets anders zou zijn geweest waar Jeroen bij zou zijn betrokken, dan hadden ze er toch op zijn minst iets van laten zien, of er melding van gemaakt, lijkt mij...
Ich bin ein Bärliner!

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #85 Gepost op: 27-10-2009, 11:56:46 »
Of ze willen gewoon een sterke tegenstander kwijt, stelletje watjes :\'(  Nee hoor is gewoon een taktiek natuurlijk maar blijft zonde ::ohno::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #86 Gepost op: 28-10-2009, 22:33:37 »
Het is net als voorgaande jaren dat ze de sterkste eruit knallen, begon al in 2002 toen hadden de belgische meiden Meintje weggestemd in Aflevering 2, verleden jaar werd Prince eruit gegooit voor de smelting omdat, ze hem als grote concurrent zag, dit jaar is Jeroen de `sjaak` maar, Marina speelt het spelletje lekker mee met Dennis & Esmeralda, want die zei, dan mag Jeroen de griekse Godin meenemen, en wel erg verdacht dat er veel op hun gestemd is, Marina stemt hetzelfde als Marcel en Dennis stemt hetzelfde als Esmeralda en deze 4 personen komen het verst. ::jaja::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #87 Gepost op: 28-10-2009, 22:48:10 »
Het is net als voorgaande jaren dat ze de sterkste eruit knallen, begon al in 2002 toen hadden de belgische meiden Meintje weggestemd in Aflevering 2, verleden jaar werd Prince eruit gegooit voor de smelting omdat, ze hem als grote concurrent zag, dit jaar is Jeroen de `sjaak` maar, Marina speelt het spelletje lekker mee met Dennis & Esmeralda, want die zei, dan mag Jeroen de griekse Godin meenemen, en wel erg verdacht dat er veel op hun gestemd is, Marina stemt hetzelfde als Marcel en Dennis stemt hetzelfde als Esmeralda en deze 4 personen komen het verst. ::jaja::

In dat geval zie ik zelfs nog liever Igor winnen! ::jaja:: :-\\
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #88 Gepost op: 28-10-2009, 23:14:33 »
In dat geval zie ik zelfs nog liever Igor winnen! ::jaja:: :-\\


Ik ook, want die doet het tenminste op eigen kracht, zonder hulp van zijn "vriendjes". ::jaja::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #89 Gepost op: 28-10-2009, 23:25:24 »
Ik ook, want die doet het tenminste op eigen kracht, zonder hulp van zijn "vriendjes". ::jaja::

Tenmidden van alle complotten,intriges en "eilandenpolitiek" is zoiets erg verfrissend ;)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #90 Gepost op: 29-10-2009, 21:19:01 »
Yes, goed gedaan, Jeroen! ::ok:: ::ok::

Alleen een beetje jammer dat hij een beetje naïef lijkt als het gaat om 'complotten'.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #91 Gepost op: 29-10-2009, 21:39:16 »
Potverdikkie man!

Het ene moment ben je de gladiator die vecht voor zijn leven....

Tjonge jonge jonge!

En het andere moment ben je de keizer die in een prachtig gewaad en met een volle maag toekijkt hoe de gladiatoren elkaar afslachten....

Potverdikkie hé!
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #92 Gepost op: 29-10-2009, 21:47:48 »
ik had voor dat ene avondje wel in rita's pumps willen staan  ::love::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #93 Gepost op: 29-10-2009, 21:54:33 »
sympthiek, maar wel één grote gaap zeg!

Dennis zegt sorrie en ze zijn weer maatjes. Ik had toch liever Simone terug wat dat betreft.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #94 Gepost op: 29-10-2009, 23:07:43 »
Ook niet al te slim om te vertellen wat de duelproef was  ::ohno::

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #95 Gepost op: 29-10-2009, 23:24:14 »
Wederom niets dan respect voor Jeroen. De manier waarop hij met z'n stemmen omging... Echt heel knap.

Ik begrijp dat sommigen hem saai vinden, maar ik gun het hem echt om deze expeditie te winnen. Sympathiek en zowel fysiek als mentaal ijzersterk.

Offline CubaLibre

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #96 Gepost op: 29-10-2009, 23:41:21 »
Wederom niets dan respect voor Jeroen. De manier waarop hij met z'n stemmen omging... Echt heel knap.

Ik begrijp dat sommigen hem saai vinden, maar ik gun het hem echt om deze expeditie te winnen. Sympathiek en zowel fysiek als mentaal ijzersterk.

Dat eerste gedeelte van deze quote is wat veel mensen onderschatten denk ik. Het is inderdaad ongelooflijk knap om het zo rustig te benaderen zoals Jeroen dat deed. Gouden kerel die niet zijn principes inruilt voor een complot, dat heeft mijn respect. 

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #97 Gepost op: 30-10-2009, 00:05:57 »
Het mag dan een maatpak geweest zijn dat hij droeg, de mouwen waren veel te lang. Is jullie dat ook opgevallen? Lijkt me echt iets om lekker mee door de chocoladefontein te roeren. ::tandpastasmiley::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #98 Gepost op: 30-10-2009, 00:15:01 »
Allemaal leuk en aardig zo'n maatpak, en ik ben geen pakkenexpert, maar horen ze je dan niet eerst de maat te nemen?  :-\\

Offline muizje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #99 Gepost op: 30-10-2009, 01:43:26 »
Ik vond het maar slappe hap met Jeroen dit keer. Wordt ie eerst net een mes in zijn rug gestoken. Daarna komt iemand  met een lulverhaal aanzetten en dat accepteerd hij maar even. Nee dan toch liever de aanpak die Simone zou geven.