Auteur Topic: [kandidaat] Jeroen  (gelezen 113327 keer)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #260 Gepost op: 25-11-2009, 17:29:55 »
Ik denk dat het handig is dat Esmeralda en Dennis samen in het duel staan.
Ik denk ook dat Marcel makkelijker te verslaan is in een proef.
En met stemmen op de winnaar. Als hij ook Marcel nog eens verraad, kan hij die stem ook wel vergeten. Marcel heeft hem immers geholpen..

Op psychologisch vlak is het beter dat je alle bedreigingen tegen elkaar uitspeelt in deze fase van het spel zodat de powerplayers, althans die het van zichzelf vinden, effe met de voetjes op de grond worden gezet dat niemand veilig is in dit spel.

Onderschat Marcel niet op fysiek vlak en intelligent vlak (kijk naar vorige proeven).  Meestal is de eindproef een combinatie-parcours van fysiek, puzzel, kennis van kandidaten,... Op het gebied van zulke combinatie proeven heeft Marcel een streepje voor. (proef met kist en touwpuzzel)

Over die stemming tot Robinson...Een verrader verraden / strateeg trakteren met een koekje van eigen deeg wordt in meeste gevallen bezien als een heldendaad.


En daarbij weet ik voor 90% zeker dat hij 2 stemmen op 1 persoon, en 1 stem op een andere persoon moest uitbrengen.

En dat weet je omdat....

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #261 Gepost op: 26-11-2009, 21:27:40 »
Jeroen's imitatie van Marcel in het begin vond ik echt hilarisch,
heb er erg om moeten lachen  ::rofl::
There's no show like a reality show ;)

Offline CubaLibre

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #262 Gepost op: 26-11-2009, 21:43:45 »
Vond Rita haar samenvatting wel treffend. Humor, sociaal en sterk. Volwaardige Robinson.  :)

Online KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #263 Gepost op: 26-11-2009, 22:11:23 »
Het blijft een sympathieke, komische vent.

Hij pakte het deze aflevering ookerg goed aan met Dennis: vriendelijk blijven, maar toch duidelijk maken dat het volledig gerechtvaardigd was dat hij op Dennis en Esmeralda stemde.

Ik hoop dat hij of Marcel Expeditie Robinson 2009 wint.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #264 Gepost op: 27-11-2009, 00:44:09 »


Ik hoop dat hij of Marcel Expeditie Robinson 2009 wint.

Ik ook, al heeft Jeroen bij mij een streepje voor omdat hij nog sterker is dan Marcel.

Offline Otherfool

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #265 Gepost op: 27-11-2009, 00:47:22 »
Hij sprong als eerste het water in, daarmee moeten we het doen.

Tja, hij is (voor mij) de Robinson. Hoe getruct Marcel ook is, hoe mentaal sterk Rita haarzelf manifesteerd; Jeroen verdient het het meest.

Offline muizje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #266 Gepost op: 27-11-2009, 01:46:37 »
Jeroen verdient het zeker om te winnen. Aardige kerel lijkt me en ook nog eens rechtvaardig.
Alleen ik vind toch dat Marcel het het meest verdient. De enige die het spel deed kantelen en echt slim het spel speelt. Waar de andere in de ene na de andere verbazing kwamen wist Marcel precies hoe het spel verliep. Hij is ook als enige nog niet in de gevaren zone geweest, dat op zich is al heel knap.

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #267 Gepost op: 27-11-2009, 07:49:45 »
Op de vraag of Jeroen zou mogen winnen, twijfel ik een beetje...

Ik heb niet zoveel met die man, geeft weinig kleur aan het geheel en probeert het drama-factor zo laag mogelijk te houden. Misschien IRL een hartstikke aardig iemand, maar hiervoor kijken we natuurlijk geen Expeditie Robinson. Aan de andere kant, iemand die zo naïef het spel ingaat met de gedachte dat iedereen hartstikke aardig tegen elkaar doet en dat het spel sociaal gespeeld wordt, had er natuurlijk allang uit moeten gaan! Toch heeft hij het volgehouden en er ook iets van geleerd, al zit die naïviteit hem gewoon wel in de genen.

Mag best winnen, maar zie veel liever Rita winnen!  ;D
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #268 Gepost op: 27-11-2009, 09:13:13 »
Hij sprong als eerste het water in, daarmee moeten we het doen.


maar even later staan ze alledrie te puzzelen  ::vergroot::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Greenday

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #269 Gepost op: 27-11-2009, 12:23:01 »
Ik hoop dat Jeroen expeditie wint ;) Z'n imitatie van Marcel was overigens fantastisch xd


Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #270 Gepost op: 27-11-2009, 13:29:08 »
Op de vraag of Jeroen zou mogen winnen, twijfel ik een beetje...

Ik heb niet zoveel met die man, geeft weinig kleur aan het geheel en probeert het drama-factor zo laag mogelijk te houden. Misschien IRL een hartstikke aardig iemand, maar hiervoor kijken we natuurlijk geen Expeditie Robinson. Aan de andere kant, iemand die zo naïef het spel ingaat met de gedachte dat iedereen hartstikke aardig tegen elkaar doet en dat het spel sociaal gespeeld wordt, had er natuurlijk allang uit moeten gaan! Toch heeft hij het volgehouden en er ook iets van geleerd, al zit die naïviteit hem gewoon wel in de genen.

Mag best winnen, maar zie veel liever Rita winnen!  ;D
Jij zoekt geen Echte Robinson, maar een entertainer  ;D

Voorts geef je hierboven net zo goed een nauwkeurige omschrijving van Rita ::)

En tenslotte: de reden dat hij er nog in zit is omdat hij goed was in torentjes bouwen ::trots:: En de reden dat hij niet in de finale zit is omdat Evi blind is (of stiekem voor Rita was, dat kan natuurlijk ook) ::jaja::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #271 Gepost op: 28-11-2009, 03:02:03 »
Wat me overigens opviel was dat Jeroen bij de stemronde uiteindelijk wéér strategisch stemde: zijn stem ging naar Dennis, waarmee hij al wat fikse discussies had gehad. Als hij deze stem aan Rita had gegeven (wat ik had verwacht) had zij zonder duel gewonnen, en als hij deze aan Marcel had gegeven (dat verwachtte ik ook meer dan dat hij dat aan Dennis zou doen), zou het een 2-2-2 zijn geweest.

Toch best slimme zet! ::jaja::

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #272 Gepost op: 28-11-2009, 18:43:44 »
Jij zoekt geen Echte Robinson, maar een entertainer  ;D

Voorts geef je hierboven net zo goed een nauwkeurige omschrijving van Rita ::)

En tenslotte: de reden dat hij er nog in zit is omdat hij goed was in torentjes bouwen ::trots:: En de reden dat hij niet in de finale zit is omdat Evi blind is (of stiekem voor Rita was, dat kan natuurlijk ook) ::jaja::
Natuurlijk zoek ik een entertainer.. Ik kijk tv om geëntertaind te worden! Daarom vind ik ook niet dat Jeroen moet winnen, maar iemand anders! Dat is mijn mening  ::trots:: En Rita heeft iets over dr wat mij entertaint!
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Asherah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #273 Gepost op: 28-11-2009, 22:53:49 »
Wat me overigens opviel was dat Jeroen bij de stemronde uiteindelijk wéér strategisch stemde: zijn stem ging naar Dennis, waarmee hij al wat fikse discussies had gehad. Als hij deze stem aan Rita had gegeven (wat ik had verwacht) had zij zonder duel gewonnen, en als hij deze aan Marcel had gegeven (dat verwachtte ik ook meer dan dat hij dat aan Dennis zou doen), zou het een 2-2-2 zijn geweest.

Toch best slimme zet! ::jaja::

Maar ik denk dat Jeroen écht op Dennis stemde. Niet om tactisch te zijn, maar dat hij dat echt vind.

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #274 Gepost op: 30-11-2009, 08:44:34 »
Wat me overigens opviel was dat Jeroen bij de stemronde uiteindelijk wéér strategisch stemde: zijn stem ging naar Dennis, waarmee hij al wat fikse discussies had gehad. Als hij deze stem aan Rita had gegeven (wat ik had verwacht) had zij zonder duel gewonnen, en als hij deze aan Marcel had gegeven (dat verwachtte ik ook meer dan dat hij dat aan Dennis zou doen), zou het een 2-2-2 zijn geweest.

Toch best slimme zet! ::jaja::

Jij ziet echt alleen maar de negatieve kant van alles en probeert overal wat achter te zoeken.
Misschien vond ie wel dat Dennis het gewoon verdiende! Of komt die optie niet in je woordenboek voor.
Kan me niet voorstellen dat ie had verwacht dat Marcel op Rita zou stemmen.


Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #275 Gepost op: 30-11-2009, 11:56:54 »
Wat is daar nou negatief aan.  ::)

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #276 Gepost op: 3-12-2009, 21:14:31 »
Ik hoop nog steeds dat je wint!!! ::zwaai::

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #277 Gepost op: 3-12-2009, 21:15:56 »
Zo spannend nu,
ik hoop echt dat die fakkel raak is!
Want Marcel gun ik het niet,
en ja.. te spannend nu.
Laat de reclame maar heel snel voorbij zijn...
There's no show like a reality show ;)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #278 Gepost op: 3-12-2009, 21:16:31 »
Relax maar, Jeroen wint toch. Mijn gevoel laat me niet vaak in de steek  :P

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #279 Gepost op: 3-12-2009, 21:26:12 »
zeer spotane en goede verliezer ::bravo::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!