Auteur Topic: [kandidaat] Jeroen  (gelezen 112850 keer)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
[kandidaat] Jeroen
« Gepost op: 6-09-2009, 20:53:09 »

In dit topic alles over Jeroen
The sun came up and reality set in.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #1 Gepost op: 10-09-2009, 23:40:03 »
Ik vind Jeroen tot nu toe de leukste man, lekker recht door zee. Uitgesproken mening, sterk gebouwd en lijkt een vriendelijk karkater te hebben. Verbaasd me dat er nog niemand op gereageerd heeft na vandaag. Wel een saaie aflevering verder, zonder al het vrouwen drama is het blijkbaar toch een stuk minder boeiend. Hoop dat de mannen het halen en dat ze ver komen, ook Dennis en Kurt waren leuk.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #2 Gepost op: 11-09-2009, 00:08:16 »
Ben (nog) niet onder de indruk van hem.

Hij is gymleraar, dan moet je weten in welke houding je iemand moet zetten bij duizeligheid. Of hij doet het net niet uit tactische overweging...  ;)

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #3 Gepost op: 11-09-2009, 00:17:16 »
Denk dat hij dacht dat het allemaal wel meeviel met Marcel. Als je duizelig bent ( waar ik vaak last van heb )kan je het beste niet gaan liggen ( als ik dat doe, word het nog erger ). Je kan het beste met je ogen dicht op een stoel gaan zitten, rug tegen de leuning, diep in en uit ademen en aan iets anders denken. Door te gaan liggen maak je het alleen maar erger. Dat is althans mijn ervaring. Denk dat Marcel fysiek het zwakste is van de mannen, als je na een paar uur jungle al instort terwijl de rest nog staat, krijg je het nog zwaar.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #4 Gepost op: 11-09-2009, 00:44:15 »
Je kan het beste met je ogen dicht op een stoel gaan zitten, rug tegen de leuning, diep in en uit ademen en aan iets anders denken. Door te gaan liggen maak je het alleen maar erger.

Gewoon ff een stoel  uit die kist nemen dan maar... ;)


Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #5 Gepost op: 11-09-2009, 08:48:37 »
Denk dat hij dacht dat het allemaal wel meeviel met Marcel. Als je duizelig bent ( waar ik vaak last van heb )kan je het beste niet gaan liggen ( als ik dat doe, word het nog erger ). Je kan het beste met je ogen dicht op een stoel gaan zitten, rug tegen de leuning, diep in en uit ademen en aan iets anders denken. Door te gaan liggen maak je het alleen maar erger. Dat is althans mijn ervaring. Denk dat Marcel fysiek het zwakste is van de mannen, als je na een paar uur jungle al instort terwijl de rest nog staat, krijg je het nog zwaar.
hi
nou instorten zou ik het toch niet echt noemen,ik kan ook uren wandelen  maar heb toch ook eens onverwachts zo duizelingen gekregen ,zonder verwittiging lag ik pardoes op een tafel ,na enige tijd is het overgegaan en heb ik lekker verder gewandeld

Hij voelde het aankomen , ik dnek dat hij meer hyperventilatie aanval had(zeker omdat zijn handen begonnen  te tintelen ,en dat komt me zeer bekend voor) .Maar toch gezegd ,een sympatieke man ::zwaai::
dieren zijn je echte vrienden

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #6 Gepost op: 11-09-2009, 17:22:15 »
Denk dat hij dacht dat het allemaal wel meeviel met Marcel. Als je duizelig bent ( waar ik vaak last van heb )kan je het beste niet gaan liggen

Oké 't is een beetje off-topic... maar goed... je weet het niet, het ligt er maar helemaal aan wat 'duizelig'... is het licht in het hoofd ==> liggen met de benen omhoog, of zitten met het hoofd omlaag (als het een perfussieprobleem is) of in een zakje blazen/neus in mond uit-ademen (als er bv tintelingen in de handen bij zitten...) als het hyperventilatie betreft...
Is het echter draaierig... tja, dan hangt het er maar helemaal van af hoe erg het is en waar die draaierigheid vandaan komt... is het perifeer (van het evenwichtsorgaan) dan ben je er meestal ook wel echt ziek bij... tenzij het bppd is.. en dan kun je de duizeligheid beter opwekken... of is het centraal (vanui de stam of kleine hersenen)... maar ja... dan kun je beter richting het ziekenhuis ;)

Dan heb je ook nog de ongedefinieerde duizeligheden als het gevolg van een algemene ontregeling van het lichaam... een vagale reactie en dan is het mn even rust nemen en even gaan liggen of zo...

Ik gok dat Marcel last had van een vagale reactie, wat orthostase of wat hyperventilatie... en dus óf liggen/zitten als bovenbechreven of op je ademhaling letten en even rust nemen...

EDIT: ik lees net hierboven dat hij tintelingen in de handen had... en dus wrs idd hyperventilatie... beetje op je ademhaling letten en het trekt uiteindelijk wel weer weg...


OT: Ik vind Jeroen het tot nog toe ook wel goed doen, lekker rustig, overdenkend, sociaal. Heeft zijn eigen mening, laat dat ook horen maar drukt die niet door ten behoeve van het groepsgevoel (bv bij het openen van de kist)... ::ok::
« Laatst bewerkt op: 11-09-2009, 17:28:38 door Dwaastoo »
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #7 Gepost op: 13-09-2009, 17:54:59 »
Komt tot nog toe sympathiek over.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #8 Gepost op: 14-09-2009, 00:35:03 »
Van de mannen is hij mijn favoriet.
En ik denk ook wel dat hij ver gaat komen  :)
There's no show like a reality show ;)

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #9 Gepost op: 17-09-2009, 22:24:28 »
Echt een lekker ding die Jeroen. En ook van binnen deugt ie wel. ::jaja::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #10 Gepost op: 17-09-2009, 22:26:43 »
Echt een lekker ding die Jeroen. En ook van binnen deugt ie wel. ::jaja::

Heb je Rontgenogen soms?  ::tandpastasmiley::
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #11 Gepost op: 18-09-2009, 00:14:25 »
Goed bezig! Finalevlees.
::jaja::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #12 Gepost op: 18-09-2009, 07:31:21 »
Wel jammer dat Jeroen zo'n duidelijke negatieve mening had over Igor en dit niet face to face aangaf aan hem.
Wellicht een wolf in schaapskleren  ::ohno::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #13 Gepost op: 18-09-2009, 10:39:29 »
... Wellicht een wolf in schaapskleren  ::ohno::

Die kunnen soms wél ver geraken! ::jaja::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #14 Gepost op: 18-09-2009, 15:46:23 »
Die kunnen soms wél ver geraken! ::jaja::

Idd maar worden meestal op het einde het hardste afgerekend  ;)

Offline muizje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #15 Gepost op: 25-09-2009, 14:49:43 »
Ik denk dat hij wel goed gaat liggen bij de dames  ::jaja::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #16 Gepost op: 28-09-2009, 16:53:12 »
Ik vind Jeroen het positiefst van de mannen overkomen hoop dat hij er nog lang mag inzitten hij doet het erg goed ook. ::ok:: ::ok::

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #17 Gepost op: 30-09-2009, 20:46:36 »
Ik denk dat hij wel goed gaat liggen bij de dames  ::jaja::

Ik ga ook wel eens goed liggen bij dames maar helaas meestal zonder het gewenste resultaat.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #18 Gepost op: 30-09-2009, 23:47:38 »
 ::rofl::
gewoon volhouden stanley. komt helemaal goed.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #19 Gepost op: 1-10-2009, 00:03:31 »
Ik ga ook wel eens goed liggen bij dames maar helaas meestal zonder het gewenste resultaat.

Meestal wil NEE ook vaak NEE zeggen.  ;D  >:D