Auteur Topic: [kandidaat] Kurt  (gelezen 39205 keer)

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Kurt
« Reactie #20 Gepost op: 22-10-2009, 23:37:21 »
Och verrek het is Kurt, schrijf al de hele tijd curt.. ::schaam::

Maar zijn reactie op Igor sloeg echt nergens op, vind dat Igor er nog rustig op reageerde ::ok:: Sluit me helemaal aan bij de reactie van reaver, ik heb een raar gevoel bij deze man ::ohno::

Offline CubaLibre

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Kurt
« Reactie #21 Gepost op: 22-10-2009, 23:41:44 »
Ik vind Kurt juist een hele rustige man die meer samenwerking en een "eerlijk" spel zoekt dan anderen. Ik ben het met je eens dat die uitbarsting wat heavy was, maar ik denk dat we hier aardig wat achtergrondinfo missen. Ik vind hem wel een van de sterkere momenteel.

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Kurt
« Reactie #22 Gepost op: 23-10-2009, 00:00:21 »
ik denk eerder dat hij gemerkt heeft dat er een sterk blok van het andere eiland gekomen is en hij daarom ook even een duitje in de zak wou doen,, en daarbij ook nog zijn maatje Jeroen slachtoffert.

Zei het al in andere topics maar wij hebben duidelijk iets gemist en verschillende kampleden reageren daarop. ik denk dat op een eiland een sterke groep(dennis,marcel,marina en esmeralda) is ontstaan en dat de anderen daar geen blok tegen kunnen of willen maken. Deze groep is volgens mij flink aan het manipuleren waardoor een paar mensen denken dat ze geen andere keus om maar met hun mee tegaan ::ohno::

Offline CubaLibre

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Kurt
« Reactie #23 Gepost op: 23-10-2009, 00:05:29 »
Heb je ook gelijk in. Vind dat het allemaal sowieso wat raar in beeld gebracht wordt in vergelijking met andere jaren.

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Kurt
« Reactie #24 Gepost op: 23-10-2009, 09:31:48 »
Heb je ook gelijk in. Vind dat het allemaal sowieso wat raar in beeld gebracht wordt in vergelijking met andere jaren.

Hij was in ieder geval wel duidelijk naar Igor al verdiende de manier waarop niet de schoonheidsprijs!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Kurt
« Reactie #25 Gepost op: 23-10-2009, 09:50:17 »
Kurt is na zijn kleinerende reactie naar Igor echt heel erg in aanzien bij mij gedaald...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Kurt
« Reactie #26 Gepost op: 23-10-2009, 10:23:07 »
Kurt is na zijn kleinerende reactie naar Igor echt heel erg in aanzien bij mij gedaald...

YEP, snap dat wel maar weet niet of dat terecht is....

Offline ItsAnne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Kurt
« Reactie #27 Gepost op: 23-10-2009, 10:24:20 »
Ik denk ook wel dat er heel wat off camera gebeurd is, waardoor Kurt zo reageerde.
Het verdiende geen schoonheidsprijs (en het verbaasde mij behoorlijk) maar nog altijd is hij niet in mijn achting gedaald.....

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Kurt
« Reactie #28 Gepost op: 23-10-2009, 12:29:59 »
YEP, snap dat wel maar weet niet of dat terecht is....

Zijn reactie was gewoonweg kinderachtig. 

En dan de uitspraak met de maat-aanwijzing.  "Je bent nog zo groot(klein dus)".

Projecteert hij op andere mensen zijn frustratie van hetgeen terug te vinden is in zijn broek misschien? ;D

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [kandidaat] Kurt
« Reactie #29 Gepost op: 23-10-2009, 12:32:15 »
Zijn reactie was gewoonweg kinderachtig. 

En dan de uitspraak met de maat-aanwijzing.  "Je bent nog zo groot(klein dus)".

Projecteert hij op andere mensen zijn frustratie van hetgeen terug te vinden is in zijn broek misschien? ;D

 ::rofl::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Kurt
« Reactie #30 Gepost op: 23-10-2009, 12:33:36 »
Zijn reactie was gewoonweg kinderachtig. 

En dan de uitspraak met de maat-aanwijzing.  "Je bent nog zo groot(klein dus)".

Projecteert hij op andere mensen zijn frustratie van hetgeen terug te vinden is in zijn broek misschien? ;D
::niet-ok::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Kurt
« Reactie #31 Gepost op: 23-10-2009, 13:09:19 »

Offline muizje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Kurt
« Reactie #32 Gepost op: 23-10-2009, 13:22:39 »
Zijn reactie was gewoonweg kinderachtig. 

En dan de uitspraak met de maat-aanwijzing.  "Je bent nog zo groot(klein dus)".

Projecteert hij op andere mensen zijn frustratie van hetgeen terug te vinden is in zijn broek misschien? ;D
::rofl:: misschien had hij het wel over datgene in zijn broek

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Kurt
« Reactie #33 Gepost op: 23-10-2009, 13:29:13 »
Ik vond het eerst wel een leuke man, maar nadat hij zo tegen Igor deed vond ik hem ineens heel stom :P. Tuurlijk Igor lokt het allemaal een beetje uit, maar ik vind dat Kurt dat niet als een volwassene heeft aangepakt.
vind het trouwens nog steeds jammer dat ze nog steeds met zijn alle op Igor gaan. doe het gewoon een op een als je het er met hem over wilt hebben. Zo gaat Igor echt niet veranderen.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Kurt
« Reactie #34 Gepost op: 23-10-2009, 13:32:12 »

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Kurt
« Reactie #35 Gepost op: 23-10-2009, 15:45:00 »
Ik vond het eerst wel een leuke man, maar nadat hij zo tegen Igor deed vond ik hem ineens heel stom :P. Tuurlijk Igor lokt het allemaal een beetje uit, maar ik vind dat Kurt dat niet als een volwassene heeft aangepakt.
vind het trouwens nog steeds jammer dat ze nog steeds met zijn alle op Igor gaan. doe het gewoon een op een als je het er met hem over wilt hebben. Zo gaat Igor echt niet veranderen.
een beetje???  ::)
« Laatst bewerkt op: 23-10-2009, 19:51:58 door Mus20 »

Offline CubaLibre

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Kurt
« Reactie #36 Gepost op: 23-10-2009, 17:15:32 »
Makkelijk oordelen vanaf hier maar ik durf te wedden dat een Igor bij 90% van de forumleden ook het bloed onder de nagels vandaan zou halen. Na een paar weken expeditie wordt je dat gewon zat op een gegeven moment als Igor weer eens slap loopt te lullen.  :)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Kurt
« Reactie #37 Gepost op: 23-10-2009, 17:22:44 »
Makkelijk oordelen vanaf hier maar ik durf te wedden dat een Igor bij 90% van de forumleden ook het bloed onder de nagels vandaan zou halen. Na een paar weken expeditie wordt je dat gewon zat op een gegeven moment als Igor weer eens slap loopt te lullen.  :)

Dan is het toch beter hem gewoon te negeren ipv op een kinderachtige manier onder de gordel proberen te gaan.

Offline CubaLibre

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Kurt
« Reactie #38 Gepost op: 23-10-2009, 17:31:38 »
Eerlijk gezegd is dat toch denk ik wat Kurt in eerste instantie geprobeerd heeft. Als je zoiets binnenhoud moet het er echter wel uit op een gegeven moment?

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Kurt
« Reactie #39 Gepost op: 23-10-2009, 19:40:55 »
Eerlijk gezegd is dat toch denk ik wat Kurt in eerste instantie geprobeerd heeft. Als je zoiets binnenhoud moet het er echter wel uit op een gegeven moment?
Nou, zo levensverziekend lijkt me het nou ook weer niet dat je het niet meer kan inhouden. Kurt dacht gewoon te scoren bij de anderen, volgens mij.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”