Auteur Topic: zijn er echt kandidaten die 2 keer meedoen aan er en aan andere realtity series)  (gelezen 11480 keer)

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
ik lees net via andere topic dat marcel eerder meedeed.
en ook iets over marina die aan terra coginta(?) meedeed?

ik weet wel dat prince van wie is de mol ook in er te zien was? of andere reality serie
« Laatst bewerkt op: 8-09-2009, 18:55:30 door mooneyeslinda »
robinson is weer geweldig dit jaar

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: zijn er echt kandidaten die 2 keer meedoen aan er
« Reactie #1 Gepost op: 6-09-2009, 21:49:20 »
Vergeet Klaar niet in de Panama-serie. Dus het kan wel.  Overigens moet dat van Marcel nog eerst vast komen te staan he? Hoewel ie er wel erg op lijkt, moet ik eerlijk zeggen.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: zijn er echt kandidaten die 2 keer meedoen aan er
« Reactie #2 Gepost op: 6-09-2009, 21:58:38 »
Eens kijken... je hebt ook nog die Titanen-reeks ::)

En Marcel deed niet eerder mee aan E.R. weten we inmiddels van Rammeke...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: zijn er echt kandidaten die 2 keer meedoen aan er
« Reactie #3 Gepost op: 6-09-2009, 22:03:11 »
Nee, Marcel is net zo min Marcel als Hans Hans was, als je begrijpt wat ik bedoel.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: zijn er echt kandidaten die 2 keer meedoen aan er
« Reactie #4 Gepost op: 6-09-2009, 22:03:34 »
Titanenreeks staat buiten discussie, wat mij betreft. Dat waren allemaal deelnemers uit eerdere jaren, immers. Blijven over, als je door de realityseries heen gaat lopen, Prince, Marina, Klaar.


Wie weet er nog iemand, misschien vergeet ik iemand, die bijvoorbeeld in de Farm ofzo heeft meegedaan?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: zijn er echt kandidaten die 2 keer meedoen aan er
« Reactie #5 Gepost op: 6-09-2009, 22:05:40 »
Nicolette Kluijver, maar die deed later aan WIDM mee en niet aan ER. En bij allebei viel ze heel snel af.
En Regina Romeijn heeft zowel aan PE als WIDM meegedaan. Bij allebei werd ze tweede.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: zijn er echt kandidaten die 2 keer meedoen aan er
« Reactie #6 Gepost op: 6-09-2009, 22:06:56 »
Titanenreeks staat buiten discussie, wat mij betreft. Dat waren allemaal deelnemers uit eerdere jaren, immers. Blijven over, als je door de realityseries heen gaat lopen, Prince, Marina, Klaar.

Maareh... als ik naar je Topic-naam kijk ("zijn er echt kandidaten die 2 keer meedoen aan er") zijn de deelnemers aan de Titanen-reeks en Klaar de ENIGE die voldoen aan de criteria voor deze Dicussie... Prince en Marina deden nooit eerder mee aan ER (bij mijn weten)... dus dan maar even de Topic-naam veranderen ::jaja::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: zijn er echt kandidaten die 2 keer meedoen aan er
« Reactie #7 Gepost op: 6-09-2009, 22:19:05 »
Topic is van Mooneyeslinda, niet van mij

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: zijn er echt kandidaten die 2 keer meedoen aan er
« Reactie #8 Gepost op: 6-09-2009, 22:21:33 »
Topic is van Mooneyeslinda, niet van mij

Ah oké... de kleuren van jullie plaatjes lijken ook zoveel op elkaar... dus op het snelle oog haal ik jullie steeds door elkaar. :-\\ Maar goed, de rest klopt volgns mij nog steeds ::jaja::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: zijn er echt kandidaten die 2 keer meedoen aan er
« Reactie #9 Gepost op: 6-09-2009, 22:26:28 »
verhip, nou je het zegt.

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: zijn er echt kandidaten die 2 keer meedoen aan er
« Reactie #10 Gepost op: 6-09-2009, 23:05:39 »
Vergeet Klaar niet in de Panama-serie. Dus het kan wel.  Overigens moet dat van Marcel nog eerst vast komen te staan he? Hoewel ie er wel erg op lijkt, moet ik eerlijk zeggen.

Dus Robin dan toch ook?
« Laatst bewerkt op: 6-09-2009, 23:11:05 door weener01 »

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: zijn er echt kandidaten die 2 keer meedoen aan er
« Reactie #11 Gepost op: 7-09-2009, 00:07:35 »
Dus Robin dan toch ook?
Dat dacht ik dus ook al...
There's no show like a reality show ;)

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: zijn er echt kandidaten die 2 keer meedoen aan er
« Reactie #12 Gepost op: 7-09-2009, 09:54:59 »
Dus Robin dan toch ook?
Dat weet ik dus niet. Maar ook ik reageer alleen maar in dit topic, ik heb het niet geopend. Als er 1 is, dan kunnen het er best meer zijn die nog eens mogen meedoen.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: zijn er echt kandidaten die 2 keer meedoen aan er
« Reactie #13 Gepost op: 7-09-2009, 11:22:17 »
Robin en Klaar deden niet nog een keer mee in feite, want ze waren geen echte expeditieleden. Omdat ze teamcaptains waren en bij de samensmelting afscheid nemen hebben ze nooit meegespeeld om de winst.

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: zijn er echt kandidaten die 2 keer meedoen aan er
« Reactie #14 Gepost op: 7-09-2009, 14:34:40 »
Maareh... als ik naar je Topic-naam kijk ("zijn er echt kandidaten die 2 keer meedoen aan er") zijn de deelnemers aan de Titanen-reeks en Klaar de ENIGE die voldoen aan de criteria voor deze Dicussie... Prince en Marina deden nooit eerder mee aan ER (bij mijn weten)... dus dan maar even de Topic-naam veranderen ::jaja::

Dus is het alleen de titanen reeks want Klaar heeft dan ook maar een keer "echt" meegedaan ???

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: zijn er echt kandidaten die 2 keer meedoen aan er
« Reactie #15 Gepost op: 7-09-2009, 14:44:23 »
Dus is het alleen de titanen reeks want Klaar heeft dan ook maar een keer "echt" meegedaan ???

Inderdaad... nou dan is dit blijkbaar vanaf nu dus het Titanen-Topic ::)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: zijn er echt kandidaten die 2 keer meedoen aan er
« Reactie #16 Gepost op: 7-09-2009, 16:51:03 »
Iedereen die aan de Titanen reeks deelnam, had al een keer eerder deelgenomen aan ER. Net als Klaar (ER5) en Robin (ER4), die in de ER 8 terugkeerden als teamleiders. Ze konden wel meestemmen, maar niet winnen en werden na de samenvoeging weggehaald.

Verder heeft Marina aan Terra Incognita deelgenomen, heeft Prince (vorig jaar) aan de Mol meegedaan en nam Annelies (ER3) later aan een Belgische realityserie(?) deel.
Nog even niks.

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: zijn er echt kandidaten die 2 keer meedoen aan er
« Reactie #17 Gepost op: 7-09-2009, 20:56:50 »
ik lees net via andere topic dat marcel eerder meedeed.

Graag de volgende keer verder lezen dan je neus lang is, scheelt weer een topic  ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 7-09-2009, 21:01:32 door Sprien, Reden: quote gefixed »

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: zijn er echt kandidaten die 2 keer meedoen aan er
« Reactie #18 Gepost op: 7-09-2009, 21:16:54 »
Het zal me niets verbazen, als ze op een morgen iets op het strand zien liggen, helemaal onder het zand, en wanneer ze het gevaarte omdraaien, dat het dan Douwe blijkt te zijn.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: zijn er echt kandidaten die 2 keer meedoen aan er
« Reactie #19 Gepost op: 7-09-2009, 22:55:05 »
en nam Annelies (ER3) later aan een Belgische realityserie(?) deel.
Yep, "De Perfecte Moord" en dat heeft ze gewonnen. Ze is ook nog presentatrice van een regionale tv-zender geweest en presenteert nu een programma op Vitaya (Vlaamse zender ook, maar nationaal, niet meer regionaal).