Auteur Topic: Aflevering 2  (gelezen 24906 keer)

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #20 Gepost op: 10-09-2009, 21:26:38 »
Haha... Marcel de playboy met humor... ::rofl:: ::ok::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 2
« Reactie #21 Gepost op: 10-09-2009, 21:32:05 »
Ocharme, Kermit aasn het spit geregen.........maar hij heeft wel meegedaan aan ER.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 2
« Reactie #22 Gepost op: 10-09-2009, 21:33:47 »
Haha... Marcel de playboy met humor... ::rofl:: ::ok::
idd ::rofl::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #23 Gepost op: 10-09-2009, 21:37:59 »
Tjaaaa... mijns inziens de naam aflevering niet waard... dit zal wel zo'n voormalig extra aflevering geweest zijn.. ::ohno::

(en ik heb Evi ook al gemist  ::love:: )
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #24 Gepost op: 10-09-2009, 21:45:38 »
Tjaaaa... mijns inziens de naam aflevering niet waard... dit zal wel zo'n voormalig extra aflevering geweest zijn.. ::ohno::

(en ik heb Evi ook al gemist  ::love:: )

Dat vermoed ik ook.
Jammer dat het eigenlijk alleen om de mannen draaide en dat het maar zo kort duurde.

Maar Marcel vind ik wel een leuke vent ;)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #25 Gepost op: 10-09-2009, 21:46:25 »
Ik vond het ook jammer, dat het alleen maar over de mannen ging. Ze hadden inderdaad beter kunnen afwisselen. Nu was het inderdaad wel een beetje saai af en toe.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #26 Gepost op: 10-09-2009, 21:47:41 »
Overigens.... toen Eddy de mannen op de kist wees, kregen we daarna een beeld te zien van alle dames zonnend op het strand. En wat staat er tussen hen in: de kist :)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Aflevering 2
« Reactie #27 Gepost op: 10-09-2009, 21:49:36 »
ik was juist heel tevreden over deze aflevering. lekker recht toe recht aan werken, oplossingen zoeken, samenwerken, niet te veel blabla. ik ben blij met deze testosteronshot. en tot nog toe vind ik ze alle vijf wel sympathiek, zelfs eigenzinnige igor.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 2
« Reactie #28 Gepost op: 10-09-2009, 21:49:48 »
Als het allemaal gaat zoals een van de dames zei, wordt er volgende week iemand vermoord. Zei ze tenminste. Dus dat belooft vuurwerk. Nu hoop ik ook dat die dame geen woord houdt............ ::rofl:: ::rofl::

Offline Indri-indri

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #29 Gepost op: 10-09-2009, 21:53:35 »
Prima aflevering, leuke kerels. Mannen met verstand, niet van die patsers met een overdosis testosteron. :)
Ja leuk, zonder meer! Kan nog leuke verrassingen opleveren.

Offline eilandgek

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #30 Gepost op: 10-09-2009, 21:54:47 »
Ik vond deze aflevering juist wél leuk, precies om de redenen die Ibung hierboven al noemt. Alleen de stukje over de vrouwen werden wel erg "gezellig" in beeld gebracht, met hun gebruinde lijven steeds in het zonnetje liggend.

Ik vraag me ook af op welke dag (van de "vrouwenexpeditie") de mannen vertrokken zijn. In het begin van de uitzending werd "dag 5" vermeld, maar de mannen moeten eerder vertrokken zijn; anders waren er ook vrouwen weggestemd moeten zijn. Iemand een idee??

Fred o Devils

  • Gast
Re: Aflevering 2
« Reactie #31 Gepost op: 10-09-2009, 21:56:57 »
Het leek ook of ze maar 15 rugzkken telden, dus dan was Bea's rugzak niet mee.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 2
« Reactie #32 Gepost op: 10-09-2009, 21:57:55 »
Prima aflevering, leuke kerels. Mannen met verstand, niet van die patsers met een overdosis testosteron. :)
Ja leuk, zonder meer! Kan nog leuke verrassingen opleveren.
mee eens ::ok::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #33 Gepost op: 10-09-2009, 22:00:20 »
Nou... in die zin ben ik het wel met jullie eens.. DE mannen zijn oké, beetje humor, alles een beetje rechttoe rechtaan...

Alleen wat ik miste, waren de spanning,de competities,  waaronder de immuniteitsproef, de verdere perikelen bij de vrouwen (ik was wel benieuwd naar het verdere beloop na aflevering 1), de eilandraad, de exit en Evi... voor de rest was het wel leuk ;D

(hoe wordt dit in de pool verwerkt ::) )
« Laatst bewerkt op: 10-09-2009, 22:02:13 door Dwaastoo »
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline eilandgek

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #34 Gepost op: 10-09-2009, 22:02:31 »
Het leek ook of ze maar 15 rugzkken telden, dus dan was Bea's rugzak niet mee.

Ik zag het ja! Dan zouden de mannen wellicht aan het begin van dag 4 zijn vertrokken. Op dag 6 nadat er een immuniteitsproef geweest is (die we de volgende week te zien krijgen, met dat rad), worden ze dan samengevoegd met de vrouwen. Vermits het dorp gehaald wordt! Maar ik kan niet geloven dat de mannen na volgende week alweer zijn verdwenen, dus dat lukt ze vast.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #35 Gepost op: 10-09-2009, 22:06:07 »
Nu is wel duidelijk dat een expeditie met alleen maar mannen veel minder vuurwerk oplevert dat een expeditie met alleen maar vrouwen  ;D

Het zijn leuke mannen, maar ik heb er voorlopig wel even genoeg van gezien  ;)
Keep calm and eat chocolates!

Fred o Devils

  • Gast
Re: Aflevering 2
« Reactie #36 Gepost op: 10-09-2009, 22:11:25 »
Nu is wel duidelijk dat een expeditie met alleen maar mannen veel minder vuurwerk oplevert dat een expeditie met alleen maar vrouwen  ;D

Het zijn leuke mannen, maar ik heb er voorlopig wel even genoeg van gezien  ;)

Mee eens, zet mannen bij elkaar met een opdracht en wat gaan ze doen: SAMENWERKEN!!!! En in goede harmonie. Gaap, Gaap. Daarvoor zitten we niet voor de tv ::rofl::

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 2
« Reactie #37 Gepost op: 10-09-2009, 22:17:12 »
Mee eens, zet mannen bij elkaar met een opdracht en wat gaan ze doen: SAMENWERKEN!!!! En in goede harmonie. Gaap, Gaap. Daarvoor zitten we niet voor de tv ::rofl::
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 2
« Reactie #38 Gepost op: 10-09-2009, 22:34:40 »
Inderdaad een beetje een matte aflevering. Maar inderdaad, wel een sympathiek stel, die vijf mannen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Aflevering 2
« Reactie #39 Gepost op: 10-09-2009, 22:43:37 »
Oh dat kikkertje :( :P
The sun came up and reality set in.