Auteur Topic: Aflevering 2  (gelezen 24983 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 2
« Reactie #40 Gepost op: 10-09-2009, 23:08:05 »
Kikkertje?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Aflevering 2
« Reactie #41 Gepost op: 10-09-2009, 23:13:16 »
Kikkertje?

Volgens mij zei marcel dat ja :P
The sun came up and reality set in.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #42 Gepost op: 10-09-2009, 23:56:15 »
Overigens.... toen Eddy de mannen op de kist wees, kregen we daarna een beeld te zien van alle dames zonnend op het strand. En wat staat er tussen hen in: de kist :)

In het begin was er op elk eiland zo'n kist met de basic benodigdheden (muggennet, machete, rijst,...) dus heb beetje m'n twijfels of het "de Kist" is.  ;)
« Laatst bewerkt op: 11-09-2009, 01:03:02 door reaver »

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #43 Gepost op: 11-09-2009, 03:30:26 »
IK vond het geen spannende aflevering.
De mannen praten en staan meer stil dan dat ze wat doen.
Die kist is natuurlijk behoorlijk zwaar,
maar het zijn toch allemaal flinke kerels.
Bij de kikker heb ik even niet gekeken, kan daar echt niet tegen.
En Igor is volgens mij een heel eigenwijs mannetje,
denk dat hem dat niet ten goede komt straks.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #44 Gepost op: 11-09-2009, 05:55:08 »
Vanaf ER reeks 1,aflevering 1 tem gisteren heb ik alle (en sommige zelfs meermaals)afleveringen gezien.Uiteraard is de ene leuker en spannender,grappiger....... dan de andere,maar dit was het laagtepunt in de ER geschiedenis  ::niet-ok:: Dit was de naam ;aflevering 2 onwaardig,dit was gewoon aflevering 1 deel 2.....

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #45 Gepost op: 11-09-2009, 08:41:30 »
In het begin was er op elk eiland zo'n kist met de basic benodigdheden (muggennet, machete, rijst,...) dus heb beetje m'n twijfels of het "de Kist" is.  ;)

Dat heb ik vorige week nou weer gemist dan :)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #46 Gepost op: 11-09-2009, 08:43:26 »
Maaruh, worden er nog proeven gedaan, strijd geleverd tussen noord en zuid?

Trouwens wel m'n petje af voor de mannen en hun speurtocht naar het einddoel.
toch wel een chapeau voor de mannen tot hiertoe
wel erg zwaar ,en het zijn allemaal verschillende types ,maar samen doen ze het toch goed ,ook zelfs Igor die normaal eigen baas is ,dan is het inderdaad moeilijk om zich te laten comanderen ,maar tof ::ok:: hij wil het wel doen
hop naar de volgende ,benieuwd voor volgende week
 ::joehoe::
dieren zijn je echte vrienden

Offline Grimmjow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The Real Bushmaster
Re: Aflevering 2
« Reactie #47 Gepost op: 11-09-2009, 09:39:32 »
ik vond het een erg leuke aflevering . een keer wat anders, maar samen door de jungle lopen verbroederd natuurlijk wel enorm, hopelijk halen ze daar een beetje profijt uit.

Ik denk dat dit een aflevering is om ons een beetje rust te geven naar de drukke eerste aflevering 8)

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #48 Gepost op: 11-09-2009, 12:11:45 »
Ik denk dat dit een aflevering is om ons een beetje rust te geven naar de drukke eerste aflevering 8)

Ah, ik snap het, elke keer na een dames heksenketel van onderlinge nijd, krijgen we een gezapige mannenaflevering van gebroederlijk samenwerking om ons weer tot rust te laten komen! ;D
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #49 Gepost op: 11-09-2009, 12:37:15 »
Die vrouwen: "We hebben in dit kamp helemaal geen mannen nodig." Gevolgd door een shot waarin een bouwwerk van de dames in elkaar sodemietert.  ::rofl::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 2
« Reactie #50 Gepost op: 11-09-2009, 13:26:12 »
Redelijke aflevering wat mij betreft. Wat vooral ontbrang was echt spanning... Benieuwd als de heren het dorpje halen, hoe Marcel door de dame's wordt ontvangen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 2
« Reactie #51 Gepost op: 11-09-2009, 13:39:24 »
Die vrouwen: "We hebben in dit kamp helemaal geen mannen nodig." Gevolgd door een shot waarin een bouwwerk van de dames in elkaar sodemietert.  ::rofl::

Ja! ::rofl:: Dat 'bouwwerk'... wat wás dat?! ??? ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 2
« Reactie #52 Gepost op: 11-09-2009, 14:58:31 »
Heb de aflevering nog eens bekeken om alles beter te analyseren, en ik vraag me af of het openen van de kist idd consequenties zal hebben voor de mannen. Robinson kennende wel, maar ik hoop van niet, vind eigenlijk alle mannen wel leuk. Viel me wel op dat Jeroen en Dennis in de meeste shots met de kist zeulde. Over Igor en dat eten zoeken, tja ik snap wel dat de mannen zoiets hebben van: het kost teveel tijd, maar Igor kon toch gewoon achter ze aan trekken om eten te zoeken. 2 op verkenning, 2 met de kist en een om voedsel te zoeken. Dat akkefietje werd dan wel snel opgelost toen Igor alsnog zelf eten ging zoeken. Al kon je het nauwelijks een akkefietje noemen, vergeleken bij de drama's van de vrouwen. Nee alle mannen zijn leuk: Marcel is een grappige womanizer met duidelijk inzicht in mensen ( las Igor goed over zijn eigenwijsheid ), Jeroen is het groepsmens sociaal, vriendelijk en sterk, Dennis is gewoon een lekkere echte gay, beetje bitchy, beetje roddelig, maar kan goed samenwerken en heeft een sterke mening, Kurt is de denker van de groep, de sociale steunpilaar,en Igor is gewoon humor. Lekker eigenwijs en een neusje voor survivallen.
Nee ik ben tevreden met de mannen, ondanks dat het er maar zo weinig zijn.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Aflevering 2
« Reactie #53 Gepost op: 11-09-2009, 15:43:53 »
velen zijn van mening dat dit een saaie uitzending was. maar ik ben er wel blij mee. rogue gaf al een mooie typering van de vijf en ik ben heel benieuwd hoe ze zich gaan staande houden. de mannen zijn me al meer vertrouwd dan de vrouwen.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 2
« Reactie #54 Gepost op: 11-09-2009, 16:04:47 »
inderdaad dat heb ik nou ook, gewoon fijn om te zien hoe ze goed kunnen samenwerken, een echt team zijn (ondanks de uigesproken persoonlijkheden ) en het typeert de enorme verschillen tussen een groep met mannen en een groep met vrouwen.Dat is precies de reden waarom ik altijd beter met mannen over weg kan. Lekker direct, geen gemekker maar gaan en voor elkaar zorgen. Tuurlijk krijgen mannen ook ruzie maar die lossen het op en dan is het klaar. Denk dat de mannen veel aan elkaar gehecht geraakt zijn na die dagen in de jungle, het zorgt voor een team gevoel. Dennis en Igor gingen alsnog gezellig samen de hangmatten ophangen, terwijl dennis wel wat geklaagd had over hem. Zo zijn mannen dan ook wel weer.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #55 Gepost op: 11-09-2009, 17:53:55 »
inderdaad dat heb ik nou ook, gewoon fijn om te zien hoe ze goed kunnen samenwerken, een echt team zijn (ondanks de uigesproken persoonlijkheden ) en het typeert de enorme verschillen tussen een groep met mannen en een groep met vrouwen.Dat is precies de reden waarom ik altijd beter met mannen over weg kan. Lekker direct, geen gemekker maar gaan en voor elkaar zorgen. Tuurlijk krijgen mannen ook ruzie maar die lossen het op en dan is het klaar. Denk dat de mannen veel aan elkaar gehecht geraakt zijn na die dagen in de jungle, het zorgt voor een team gevoel. Dennis en Igor gingen alsnog gezellig samen de hangmatten ophangen, terwijl dennis wel wat geklaagd had over hem. Zo zijn mannen dan ook wel weer.
inderdaad ik denk dat je redenering juist is (ben wel een vrouw)maar ja het klopt dat mannen bij meningsverschillen er makkelijker uitkomen ,
alé mannen go for it ::jaja::Wel benieuwd als ze aankomen bij de vrouwen
en of het openen van de kist inderdaad gevolgen zou hebben (maar denk dat ze ze toch ni allemaal naar huis kunnen sturen ::) ::zwaai::
dieren zijn je echte vrienden

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #56 Gepost op: 11-09-2009, 19:49:19 »
Ik vond het een geweldige uitzending! Allemaal leuke mannen en eager om hun krachten te meten en ook echt te survivallen.  De constraterende vrouwenstukjes waren er geweldig doorheen gemonteerd. Liggen luieren, zwemmen, stuntelen met iets als een stellage te maken en klagen over hun rugzakken en vooral over elkaar.... Was een prachtig contrast.

En het was ook hilarisch hoe ze ergens toch wel allemaal snakken naar een paar mannen en tegelijk ook roepen dat ze mannen niet nodig hebben....

Ik ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren als die mannen erbij komen. De mannen beseffen in ieder geval dat dan alles anders zal worden voor hen en ook voor die vrouwen....

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #57 Gepost op: 11-09-2009, 20:06:46 »
De aflevering duurde langer dan gemeld en dus staat het eind er bij mij niet op. Hebben ze nog iets gedaan na het kikker eten?

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #58 Gepost op: 11-09-2009, 20:09:17 »
Je hebt wel gezien dat ze de kist hebben geopend??
Volgens mij eindigt het met nog eens het plan bevestigen dat ze gaan slapen en de volgende morgen starten met een vlot te bouwen.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #59 Gepost op: 11-09-2009, 21:07:34 »
Kwam erachter dat ik de digicorder ook had ingesteld voor 24, dat na ER komt en daar stond dus de rest nog bij op. :) Dat het anders gaat worden met de vrouwen erbij. Dat ze zich dan ook anders zullen gedragen enzo. Dat was er nog na het kikker eten. :)