Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 21346 keer)

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #20 Gepost op: 17-09-2009, 22:22:17 »
Ik vond de immuniteits totem iets wat overdreven en best wel lelijk.
Ik moet direct denken aan dat koekje uit shrek 3.


Lelijk of niet, erg belangrijk als team om te winnen.  ::tandpastasmiley::
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 3
« Reactie #21 Gepost op: 17-09-2009, 22:25:43 »
 ::rofl::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aflevering 3
« Reactie #22 Gepost op: 17-09-2009, 22:36:12 »
geweldige reacties soms..

erg veel types.. was al beetje duidelijk of simone of lianne eruit..
dacht ik.. werd toch lianne.
simone is wel een goede robinsonner. kotm alleen wat erg over nu door montage denk ik.
carine maakt nu misschien meer kans andere groep enzo;.. maar ben beniwud.

mannen erbij.. een is in elk gevalgeen homo.. die vond de vrouwen wel leuk.
en 2 hadden ook kinderen en een gezin meen ik?
2 waren homo dacht ik? niet allemaal.

zullen de mannen nu een nieuw kamp moeten vormen.. met 5 vrouwen die volgnede keer afvallen?
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #23 Gepost op: 17-09-2009, 22:45:53 »
geweldige reacties soms..

erg veel types.. was al beetje duidelijk of simone of lianne eruit..
dacht ik.. werd toch lianne.
simone is wel een goede robinsonner. kotm alleen wat erg over nu door montage denk ik.
carine maakt nu misschien meer kans andere groep enzo;.. maar ben beniwud.

mannen erbij.. een is in elk gevalgeen homo.. die vond de vrouwen wel leuk.
en 2 hadden ook kinderen en een gezin meen ik?
2 waren homo dacht ik? niet allemaal.

zullen de mannen nu een nieuw kamp moeten vormen.. met 5 vrouwen die volgnede keer afvallen?
1 is er homosexueel..

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aflevering 3
« Reactie #24 Gepost op: 17-09-2009, 22:59:48 »
::rofl::
wat een verschrikkelijk lelijk ding eigenlijk.. die koekje ook trouwens
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #25 Gepost op: 17-09-2009, 23:54:17 »

Simone mag er van mij nog wel even in blijven.
En wat was dat nou voor eilandraad? Ze zitten net, stemmen en weer weg? Of is dat altijd al zo geweest en ben ik nu in de war met Survivor  ???

Hmm, nee, ik vind het nog niet echt super ofzo.

Ik vond deze aflevering ook niet echt top.  en Idd als je enkele reeksen van Survivor hebt gezien, mis je wel een vast patroon qua proeven en eilandraad.

De proef was naar mijn mening veel te langdradig.  De strategieën, de belevenissen van de mensen aan het rad... mooi voor extra beeldmateriaal maar op voor de uitzending zelf beetje saai... Ook geen commentaar (wat ik nu wel gewoon ben van Jeff P.) Ook de voorstukjes voor de reclamebreak hoeven voor mij niet (meer) en aub minder onderbrekingen --> 10 minuten ER een halve minuut previeuw en  6 minuten reclame  ::niet-ok::.

De immuniteitstotem is idd oerlelijk,  bij gebrek aan brandhout had ik deze direct het kampvuur ingesmeten  ;D


Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Aflevering 3
« Reactie #26 Gepost op: 18-09-2009, 00:59:27 »
Leuke aflevering, mooie montage als je het mij vraagt, vooral tijdens de proef ::ok::
The sun came up and reality set in.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Aflevering 3
« Reactie #27 Gepost op: 18-09-2009, 01:40:54 »
Ik heb wel genoten van deze aflevering. De vrouwelijke kandidaten bevallen me steeds beter, er zitten veel meer kleurrijke types tussen dan ik in eerste instantie dacht. Ik was eerlijk gezegd ook onder de indruk van de immuniteitsproef: erg origineel, de juiste muziek erbij en geweldig gefilmd.

Geheel mee eens.

Die proef was echt ontzettend goed, van het niveau Survivor wat mijn betreft!

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #28 Gepost op: 18-09-2009, 01:47:00 »
Weer een hartstikke leuke aflevering, wat mij betreft.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #29 Gepost op: 18-09-2009, 01:52:38 »
Toch frappant dat die vrouwen elkaar grotendeels wel kunnen schieten (oké, vooral in dat ene kamp dan) en het verschrikkelijk vinden dat ze met alleen maar vrouwen daar zitten, en dat dat voor een groep mannen helemaal niet zou gelden. Of denken jullie van wel?

Waarom lijken groepen met uitsluitend mannen altijd zoveel beter te functioneren dan groepen met alleen maar vrouwen? En dan heb ik het puur over het sociale aspect, niet over in dit geval "overleven" of zo.

Offline Li0nHeart

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #30 Gepost op: 18-09-2009, 09:00:39 »
Ik heb een keer een stukje gelezen over het verschil tussen een groep mannen en vrouwen.

Mannen hebben ten eerste een veel minder goed geheugen. Vrouwen zijn veel meer geneigd om irritaties te onthouden en na te blijven dragen.

En een groep mannen volgt van nature de 'leider', gekozen of natuurlijk.
Een groep vrouwen wil altijd consensus bereiken, ofwel, iederdeen moet het ermee eens zijnm en blijft net zo lang praten en/of ruzien totdat er consensus is. Een besluit is daarom heel moeilijk. Dat zag je ook wel in Kamp Noord.

Maar goed, kamp Zuid had wel direct een plan, dus het zal ook wel niet altijd gelden.

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #31 Gepost op: 18-09-2009, 10:00:00 »
Ik vond deze aflevering ook niet echt top.  en Idd als je enkele reeksen van Survivor hebt gezien, mis je wel een vast patroon qua proeven en eilandraad.

De proef was naar mijn mening veel te langdradig.  De strategieën, de belevenissen van de mensen aan het rad... mooi voor extra beeldmateriaal maar op voor de uitzending zelf beetje saai... Ook geen commentaar (wat ik nu wel gewoon ben van Jeff P.) Ook de voorstukjes voor de reclamebreak hoeven voor mij niet (meer) en aub minder onderbrekingen --> 10 minuten ER een halve minuut previeuw en  6 minuten reclame  ::niet-ok::.

De immuniteitstotem is idd oerlelijk,  bij gebrek aan brandhout had ik deze direct het kampvuur ingesmeten  ;D


de proef vond ik (dus echt mijn mening) wel goed,denk dat het toch niet zo simpel is als je ondersteboven in een bak water draait dab bog je mond open om water te happen ::ok:: dat ze zich niet verslikken
en inderdaad die reclame is wel telkens veel te lang
ben benieuwd volgende week met de mannen erbij ::zwaai::
dieren zijn je echte vrienden

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #32 Gepost op: 18-09-2009, 11:04:14 »
Wel opvallend dat de oudere vrouwen naar de mannen uitkijken terwijl de jongeren het wel goed lijken te vinden met alleen maar vrouwen.
Nog even niks.

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #33 Gepost op: 18-09-2009, 11:05:55 »
Ik ben benieuwd of ze de leader van het programma dit seizoen nog gaan aanpassen, aangezien we alleen nog maar de vrouwen te zien krijgen.

Als ze in het vervolg een preview willen geven van wat komen gaat, zorg er dan wel voor dat de clue al niet wordt verklapt. Jammer dat je net voor het laatste reclameblok al te horen kregen dat alle dames samen gevoegd zouden worden.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 3
« Reactie #34 Gepost op: 18-09-2009, 11:18:04 »
Toch wel een leuke aflevering! Al ben ik het er wel mee eens dat de intro wat langdradig was. Maar je mag er volgens mij wel vanuit gaan dat dat de volgende weken wat minder zal zijn.

Dan de aflevering. De mannen waren volgens mij wel redelijk bezig, al viel Igor vooral negatief op. Hij moet in de komende weken zeker op zijn tellen gaan letten. Maar gelukkig voor hem heeft hij het in ieder geval door!

Dan de vrouwen. Wat een gekakel! Al zijn er absoluut een paar talentvolle Robinsonners. Dat gekakel was vooral bij de proef zeer opvallend. Je kon nu perfect zien welk kamp lekker draaide en waar het nog niet liep zoals het zou moeten. Zuid deed alles geordend en met behoorlijke disciplien, terwijl noord een waar kippenhok was. Dat ze nog zo dichtbij bleven vond ik nog behoorlijk verrassend. De opdracht zelf was ook leuk, echt Robinsonwaardig! Al leek het mij voor iedereen echt een loodzware opdracht.


Tot slot de eliminatie! Dat Lianne eruit zou gaan vind ik zelf echt jammer, aangezien ik denk dat zij best een Robinson had kunnen zijn, maar het zat er natuurlijk dik in. Uit het verleden is al meermaals duidelijk geworden, dat personen die ineens van 'kamp' wisselden er zeer snel uitlagen, aangezien men meestal niet weet wat men daarmee aan moet. Ikzelf had echter wel verwacht dat Simone meer stemmen zou krijgen...
Het leukste van de eilandraad was echter de droge zin aan het eind: er is nog maar 1 dameskamp! Die gezichten van de dames waren goud waard. En ook datgene dat tegen Lianne werd gezegd... Ze waren blij voor haar, dat ze er uit lag, zodat ze de samensmelting niet meer hoefde mee te mmaken... Volgens mij waren er nog wel een paar dames die graag in de schonen van Lianne hadden willen staan...
Ich bin ein Bärliner!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 3
« Reactie #35 Gepost op: 18-09-2009, 11:42:47 »
aflevering net pas gezien
tja...
wel een leuke aflevering en leuk dat het 1 kamp wordt
maar vind het jammer dat lianne eruitgestemd is, had liever simone zien vertrekken
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #36 Gepost op: 18-09-2009, 12:12:06 »
de proef vond ik (dus echt mijn mening) wel goed,denk dat het toch niet zo simpel is als je ondersteboven in een bak water draait dab bog je mond open om water te happen ::ok:: dat ze zich niet verslikken
en inderdaad die reclame is wel telkens veel te lang
ben benieuwd volgende week met de mannen erbij ::zwaai::

De proef op zich was wel goed en op hoog niveau maar had ze liever compacter gezien in de vorm van "dit is de proef en starten die handel".  door telkens de dames tussen de proef aan het woord te laten, werd er niet echt een spanning opgebouwd...  dan hadden ze ook meer tijd gehad voor een babbel bij de eilandraad uit te zenden.
« Laatst bewerkt op: 18-09-2009, 12:19:49 door reaver »

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #37 Gepost op: 18-09-2009, 12:59:22 »
eilandraad: aankomen stemmen en wegwezen.  wtf...
Maar wel 10 minuten herhaling van vorige week aan het begin.

hadden we vroeger trouwens ook een totem? kan ik me niet meer herinneren. Het begint wel meer op surivor te lijken :P. met de twists enzo :P

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 3
« Reactie #38 Gepost op: 18-09-2009, 14:46:06 »

Maar wel 10 minuten herhaling van vorige week aan het begin.

Ja Vieffan die herhaling hoeft voor mij ook niet... ::ohno:: Als ik de vorige aflevering opnieuw wil zien kijk ik wel naar aflevering gemist of zo... ::jaja::
En de reclame is gewoon niet te doen. ::niet-ok:: Vre-se-lijk lang, in het begin ging ik pannenkoeken bakken, maar nu neem ik ER op de DVD-recorder op en begin pas na 20-30 minuten te kijken, dan kan ik de reclame doorspoelen. ::trots:: en maak ik op voorhand pannenkoeken!
:P
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #39 Gepost op: 18-09-2009, 14:54:53 »
ik kijk het via internet ;). op neem het op en kijk het een dag later. kan ik die stomme reclames ook doorspoelen :D