Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 21353 keer)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Aflevering 3
« Gepost op: 17-09-2009, 15:04:34 »
Vanavond gaat het echt beginnen want gaan zien dat de heren de dames gaan verrassen met hun bagage. Worden ze gezien als indringers.. of als helden? En bevat deze aflevering ook de allereerste eilandraad van dit seizoen?

We gaan het zien, om 20:30 en 20.40 op RTL5 en 2BE.
« Laatst bewerkt op: 17-09-2009, 15:39:52 door Sprien »
The sun came up and reality set in.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #1 Gepost op: 17-09-2009, 15:14:51 »
Bekvechtende vrouwen. Ik heb er nu al zin in!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 3
« Reactie #2 Gepost op: 17-09-2009, 18:42:26 »
vanavond weer, ben benieuwd ::tandpastasmiley::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline miyakemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #3 Gepost op: 17-09-2009, 18:53:11 »
Ik denk dat een aantal dames het inderdaad niet leuk zullen vinden
als de mannen arriveren ::rofl:: ::rofl::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #4 Gepost op: 17-09-2009, 19:01:24 »
Ik denk dat een aantal dames het inderdaad niet leuk zullen vinden
als de mannen arriveren ::rofl:: ::rofl::

Ik denk niet dat de ontmoeting tussen de mannen en de vrouwen vanavond al aan de beurt is... als ik mijn tv-gids mag geloven.  ;)

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #5 Gepost op: 17-09-2009, 19:21:42 »
Ik denk niet dat de ontmoeting tussen de mannen en de vrouwen vanavond al aan de beurt is... als ik mijn tv-gids mag geloven.  ;)
nog even geduld ::jaja:: ::zwaai::
dieren zijn je echte vrienden

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #6 Gepost op: 17-09-2009, 20:34:56 »
Ik denk niet dat de ontmoeting tussen de mannen en de vrouwen vanavond al aan de beurt is... als ik mijn tv-gids mag geloven.  ;)

Het zal wel een mix zijn tussen de toch van de mannen en wat activiteiten van de vrouwen. Daarna zullen ze de mannen denk wel presenteren en als slot de eliminatieproef met alleen maar vrouwen. verwachtniet dat ze de mannen nu al kwetsbaar stellen door ze te laten deelnemen in deze proef. We zullen het nu wel zien  ::tandpastasmiley::
Mar 1 proef vanavond is goed voor mijn pool  ::tandpastasmiley::

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #7 Gepost op: 17-09-2009, 21:06:15 »
Wat een stel oude wijven, die mannen.   :o
Nog even niks.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 3
« Reactie #8 Gepost op: 17-09-2009, 21:28:42 »
Ben benieuwd hoe het af gaat lopen met die complotten, en ik mis een tweede proef we krijgen gelijk de eliminatie proef. ::jaja::

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #9 Gepost op: 17-09-2009, 21:44:22 »
Wat een gezeur allemaal zeg.. bleh..

Simone mag er van mij nog wel even in blijven.
En wat was dat nou voor eilandraad? Ze zitten net, stemmen en weer weg? Of is dat altijd al zo geweest en ben ik nu in de war met Survivor  ???

Hmm, nee, ik vind het nog niet echt super ofzo.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #10 Gepost op: 17-09-2009, 21:49:15 »
En wat was dat nou voor eilandraad? Ze zitten net, stemmen en weer weg? Of is dat altijd al zo geweest en ben ik nu in de war met Survivor  ???

Waarschijnlijk te weinig tijd om vragen te laten zien. Wel jammer, dan hadden ze beter wat van deze aflevering in die van vorige week kunnen stoppen.


Verder een erg leuke aflevering met verrassende ontknoping.  ::ok::
Nog even niks.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #11 Gepost op: 17-09-2009, 21:52:05 »
Ontknoping? Die twist op het eind? Die ze voor de reclame toch maar snel even verklapten?  ::)

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #12 Gepost op: 17-09-2009, 21:53:20 »


Verder een erg leuke aflevering met verrassende ontknoping.  ::ok::

Zeker de ontknoping zal in de volgende aflevering voor de nodige reuring gaan zorgen, ::ok:: en eindelijk wat hanen in het kippenhok.  >:D
Kan er eindelijk eens het kaf van het koren gescheiden gaan worden, van mij mogen er best wel wat van die wauweltutten eruit. Dat kwetteren moet toch wel haast genetisch zijn?  ???
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #13 Gepost op: 17-09-2009, 21:54:37 »
Ontknoping? Die twist op het eind? Die ze voor de reclame toch maar snel even verklapten?  ::)


De eliminatie van Lianne. Had ik niet aan zien komen, ik dacht dat Simone zou moeten gaan.
Nog even niks.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #14 Gepost op: 17-09-2009, 21:55:24 »
Ik heb wel genoten van deze aflevering. De vrouwelijke kandidaten bevallen me steeds beter, er zitten veel meer kleurrijke types tussen dan ik in eerste instantie dacht. Ik was eerlijk gezegd ook onder de indruk van de immuniteitsproef: erg origineel, de juiste muziek erbij en geweldig gefilmd.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #15 Gepost op: 17-09-2009, 21:56:59 »
De eliminatie van Lianne. Had ik niet aan zien komen, ik dacht dat Simone zou moeten gaan.

Oh ja oké. Gelukkig zit Simone er nog in :)

En Goyathlay, ik vond juist dat stukje klassiek bij die proef echt niet leuk :P

Offline eilandgek

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #16 Gepost op: 17-09-2009, 22:08:21 »
Met maar 1 proef lijkt er wel wat minder te gebeuren, zo gedurende een uur uitzending, maar echt verveeld heb ik me niet. Vrij heftige proef ook, wat afwisselingen door het laatste traject van de reis van de mannen te laten zien.
Oh en montage speelt ook een rol hè... deze week hebben we geen enkele maal "Ik wil er mannen bij" gehoord. In plaats daarvan deze week duizendmaal de uitspraak "Al die zeikwijven".

De mannen vind ik tot nu toe leuker, maar dat komt natuurlijk ook omdat het er maar 5 zijn die we direct redelijk goed hebben leren kennen. Ik weet wie wie is. Bij de vrouwen ken ik de meeste nog niet van naam, en dat zal nog wel even gaan duren als er het dalijk 14 bij mekaar zijn :-\\.

Offline eilandgek

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #17 Gepost op: 17-09-2009, 22:11:17 »
Oh trouwens... we hebben nog geen namen van de eilanden gezien! Alleen "noord" en "zuid"... Jammer!!
Het eiland dat we in de eerste aflevering even zagen, leek -vond ik- veel op het kale eiland waar een onzer insiders een poosje heeft vertoefd, kan ik daarin gelijk hebben?

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #18 Gepost op: 17-09-2009, 22:17:10 »
Oh trouwens... we hebben nog geen namen van de eilanden gezien! Alleen "noord" en "zuid"... Jammer!!
Het eiland dat we in de eerste aflevering even zagen, leek -vond ik- veel op het kale eiland waar een onzer insiders een poosje heeft vertoefd, kan ik daarin gelijk hebben?

Het eilandje in de eerste aflevering is Gual, en kamp Noord verbleef tot de samensmelting van de volgende aflevering op het gedeelte van Sri Burat waar het team van Ingeborg (Kamp Rood) na de tocht met het vlot in 2007 terechtkwam. (Overigens een erg mooi stuk van het eiland)
En als ik het goed had zat kamp Zuid nu op een ander deel van Sri Burat, maar daar ben ik niet 100 % zeker van.
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 3
« Reactie #19 Gepost op: 17-09-2009, 22:21:12 »
Ik vond de immuniteits totem iets wat overdreven en best wel lelijk.
Ik moet direct denken aan dat koekje uit shrek 3.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)