Auteur Topic: Problemen RTL Gemist  (gelezen 103308 keer)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Problemen RTL Gemist
« Reactie #140 Gepost op: 6-12-2009, 12:46:42 »
Ik heb 'm nu twee keer geupload en twee keer de melding dat ik een ander format moet kiezen want nu kan 'ie de video niet converteren. Ik ga het bestand even in Final Cut proberen om te zetten.
The sun came up and reality set in.

Offline mesa57

  • Forumlid
Re: Problemen RTL Gemist
« Reactie #141 Gepost op: 6-12-2009, 12:53:50 »
Die melding kreeg ik na herstart ook. Hoewel ik de video goed kan afspelen is er blijkbaar iets mis met het formaat c.q. de codering.

Offline metamof

  • Forumlid
Re: Problemen RTL Gemist
« Reactie #142 Gepost op: 7-12-2009, 17:55:54 »
Dus geen laatste aflevering?  ::ohno::

Offline Matt

  • Forumlid
Re: Problemen RTL Gemist
« Reactie #143 Gepost op: 8-12-2009, 11:14:36 »
oh, en dan ook nog eens de finale.... :\'(

heeft er iemand een oplossing?

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Problemen RTL Gemist
« Reactie #144 Gepost op: 8-12-2009, 11:46:56 »
oh, en dan ook nog eens de finale.... :\'(

heeft er iemand een oplossing?

Lees je eens goed in over het reilen en zeilen van de nieuwsgroepen en download het gewoon.Het is niet moeilijk.
Via google is heel veel info te vinden.

Klinkt een beetje cru misschien en is niet naar 1 persoon gericht maar ik heb hetzelfde probleem gehad. Ik wilde oude seizoenen Survivor kijken. Ben er eens een middagje/avondje voor gaan zitten en wist vervolgens hoe het downloaden werkte met trial and error...Kortom, zelf verantwoording en actie nemen!!
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Problemen RTL Gemist
« Reactie #145 Gepost op: 8-12-2009, 12:03:16 »
Nee het is inderdaad niet heel moeilijk! Maar je provider moet het wel aanbieden, en dat is niet bij iedereen het geval.
The sun came up and reality set in.

Offline Matt

  • Forumlid
Re: Problemen RTL Gemist
« Reactie #146 Gepost op: 8-12-2009, 12:45:53 »
klopt, maar als ik in google ga invullen online kijken finale, dan krijg ik ook meteen meer informatie te zien. En dan zou ik al weten wie de winnaar is geworden.
Daarom heb ik dit topic ook in mijn favorieten staan, zodat ik meteen op deze pagina kom, zonder spoilers

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Problemen RTL Gemist
« Reactie #147 Gepost op: 8-12-2009, 12:54:31 »
klopt, maar als ik in google ga invullen online kijken finale, dan krijg ik ook meteen meer informatie te zien. En dan zou ik al weten wie de winnaar is geworden.
Daarom heb ik dit topic ook in mijn favorieten staan, zodat ik meteen op deze pagina kom, zonder spoilers

Slim. Ik probeer 'm nu op een andere manier op te slaan en dan alsnog te uploaden maar dat duurt uren :P
The sun came up and reality set in.

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Problemen RTL Gemist
« Reactie #148 Gepost op: 8-12-2009, 13:03:18 »
Nee het is inderdaad niet heel moeilijk! Maar je provider moet het wel aanbieden, en dat is niet bij iedereen het geval.

Voor 7,50 heb je een betaalde server die je per maand kan opzeggen. Retentie is heel lang (dat betekent dat er lang downloads beschikbaar blijven) en vaak snel!
Bijvoorbeeld: eweka. Ik ben daar heel tevreden over.

Maar misschien kunnen we hier ergens op het forum een ruilbeurs beginnen ;)

"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Problemen RTL Gemist
« Reactie #149 Gepost op: 9-12-2009, 02:03:24 »
Goed, poging de zoveelste. Aflevering 14 wordt nu geupload naar Megavideo. Ik ga nu lekker slapen :P en over een paar uurtjes hoop ik dat ik 'm er op kan zetten voor jullie.
The sun came up and reality set in.

Offline Matt

  • Forumlid
Re: Problemen RTL Gemist
« Reactie #150 Gepost op: 9-12-2009, 11:58:54 »
oh, dat zou geweldig zijn!!! Alvast bedankt, Sprien.... ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Problemen RTL Gemist
« Reactie #151 Gepost op: 9-12-2009, 12:07:06 »
Slecht nieuws, ook mijn versie wordt niet geaccepteerd door Megavideo. Iemand die nog een andere site weet waar ik het in zn geheel kan uploaden?
The sun came up and reality set in.

Offline Emmie80

  • Forumlid
Re: Problemen RTL Gemist
« Reactie #152 Gepost op: 16-12-2009, 11:01:43 »
Heeft er iemand al een oplossing? Ik wil zoooooo graag de finaleuitzending zien!!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Problemen RTL Gemist
« Reactie #153 Gepost op: 16-12-2009, 11:47:47 »
Slecht nieuws, ook mijn versie wordt niet geaccepteerd door Megavideo. Iemand die nog een andere site weet waar ik het in zn geheel kan uploaden?

Hooguit Usenet, maar dan moet diegene die hem wil downloaden gaan werken met nzb's....
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline gdevree

  • Forumlid
Re: Problemen RTL Gemist
« Reactie #154 Gepost op: 3-01-2010, 13:02:05 »
Erg jammer dat ik de finale uitzending niet kan kijken. is er echt niet een oplossing meer voor?

Momenteel kijk ik ook een serie met soortgelijke insteek als expeditie robinson. 71 graden noord. ook erg leuk om te kijken.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Problemen RTL Gemist
« Reactie #155 Gepost op: 3-01-2010, 13:22:56 »
Momenteel kijk ik ook een serie met soortgelijke insteek als expeditie robinson. 71 graden noord. ook erg leuk om te kijken.

Leuk! Kijk eens rond op het forum hier: 71o Noord
Keep calm and eat chocolates!