Auteur Topic: Ergerlijke momenten.  (gelezen 34157 keer)

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #20 Gepost op: 5-10-2009, 23:36:27 »
ik vind de verhoudingen tussen de eilanden wel ergelijk..
de ene eten in overvloed de andere helemaal niks..

dat ligt vast niet alleen aan de vrouwen die niks halen..

oke de een heeft een visnet maar dan nog een extreem verschil..

dus het ene team heeft ook voordeel en met proeven en met overleven,..

als bijv. carolien op het andere eiland zat had ze meer de eten..
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #21 Gepost op: 5-10-2009, 23:43:09 »
als bijv. carolien op het andere eiland zat had ze meer de eten..

Carolien zat eerst op het ene eiland en daar hebben ze, zoals Marina al zelf aangaf, niet echt goed gepresteerd... 

Om honger tegen te gaan is het niet onbelangrijk ff op te zoeken welke zaken daar te eten zijn, en misschien eens een keertje gaan vissen... 

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #22 Gepost op: 8-10-2009, 21:49:03 »
Eva deze aflevering.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #23 Gepost op: 8-10-2009, 21:51:12 »
Dennis' passief-agressief getrut tegen Igor. ::kots:: Ben blij dat Esmeralda er tussensprong en lekker duidelijk was. :P
Nog even niks.

Online KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #24 Gepost op: 8-10-2009, 22:23:26 »
Dennis' passief-agressief getrut tegen Igor. ::kots:: Ben blij dat Esmeralda er tussensprong en lekker duidelijk was. :P

Wel duidelijk, maar niet on-topic.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #25 Gepost op: 8-10-2009, 22:29:33 »
Wel duidelijk, maar niet on-topic.

Juist wel toch.
Dennis was van [hoog stemmetje] "goh, is de kokos op?" "goh, wie heeft nou toch de kokos opgegeten?" *zogenaamd verbaasd om zich heen kijken* "heb jij die alleen opgegeten?".
Toen kwam Esmeralda met dat ze vond dat iedereen moet eten van de gezamelijke voedselvoorraad.
Nog even niks.

Online KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #26 Gepost op: 8-10-2009, 22:35:24 »
O ja, daar heb je gelijk in. Ik dacht even alleen aan het "Hier wordt niet gescholden". Maar daarvóór was ze inderdaad gewoon terecht direct.

Hoewel ik vond dat er niets mis was met de manier waarop Dennis met Igor sprak. Hij wilde dat Igor zelf zou uitspreken dat hij alles had opgegeten. Daarmee gaf hij Igor overigens in feite ook nog de ruimte zijn excuses aan te bieden. Maar ja, dat deed Igor dus niet.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #27 Gepost op: 8-10-2009, 23:19:47 »
IGOR!!!!!! ::ohno::
alleen maar ergenis
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #28 Gepost op: 8-10-2009, 23:23:39 »
Ergerlijke momenten: IGOR punt ::niet-ok::

PS:ik bied mijn excuses aan voor deze korte en weinig onderbouwde post... ::pinokkio::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #29 Gepost op: 8-10-2009, 23:24:11 »
Heel de eilandraad was een ergerlijk moment. "Oh wat een verrassing!" ::)
Ik vind de manier waarop het allemaal gemonteerd is een belediging van het IQ van de kijker. >:(
En een belediging van iedereen die ooit zijn/haar kandidatuur heeft ingediend en niet weerhouden is.
Alsof wij niet weten dat ze gevrààgd heeft om naar huis gestemd te worden. ::)
Net als een aantal/de meeste van haar voorgangers dit jaar trouwens.

"Zeg jongens stem maar op mij want ik mis mijn vriendje en ik wil naar huiuis!"
::kots:: ::kots:: ::kots:: ::kots::

Er is tot nu toe maar één persoon naar huis geMOETen, en die zal zich nu wel DOOD ergeren aan deze hele cinema.
Ik had haar graag in de plaats gezien van een aantal trezen in deze expeditie. Inclusief Igor.
::rofl::

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #30 Gepost op: 9-10-2009, 00:04:04 »
bij mij is dat die vent ehh simone ::oink::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #31 Gepost op: 9-10-2009, 01:28:17 »
Dat er weer favorietjes binnen een team worden gekozen voor een beloning.  Dat ze gewoon eens een voorbeeld nemen aan Survivor, met heel het team chips gaan eten en biertjes gaan zuipen ofzo... Zou nog leuke beelden opleveren ook  ;D

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #32 Gepost op: 9-10-2009, 01:46:38 »
Eva deze aflevering.

Dat vind ik wel meevallen eerlijk gezegd, zij is niet zo erg als ene Esther of Birgit, ze zit gewoon niet lekker in haar vel en bij dat andere kamp had ze dat duidelijk wel met Yolanda. Ik zat me te ergeren aan Igor die deed echt uit de hoogte.

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #33 Gepost op: 9-10-2009, 08:43:12 »
Dennis' passief-agressief getrut tegen Igor. ::kots:: Ben blij dat Esmeralda er tussensprong en lekker duidelijk was. :P

Passief agressief getrut? Ik weet niet wat jij hebt zitten kijken maar zeker niet ER.
Hij was weer de enige die de discussie niet uit de weg ging. Marcel was het er mee eens maar zei niets en Esmeralda liep weg. Of wellicht hebben we een verschillende definitie van passief  ::ohno::

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #34 Gepost op: 9-10-2009, 08:51:31 »
Ik vond de montage er doen overkomen alsof de drie winnaars van de extra beloning het hadden over dat iedereen hen het had gegunt en direct op hen had gestemd. Dat laatste klopt, maar als ze wisten wat er achter zat, was het dan nog zo makkelijk gegaan. Anyways, ik weet eigenlijk niet of ik het ergerlijk vond. Ik vind Dennis eigenlijk ergerlijk. Terwijl hij in feite gelijk had naar Igor toe. Het is een gevoel meer, dan dat ik het kan benoemen.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #35 Gepost op: 9-10-2009, 11:45:26 »
Passief agressief getrut? Ik weet niet wat jij hebt zitten kijken maar zeker niet ER.
Hij was weer de enige die de discussie niet uit de weg ging. Marcel was het er mee eens maar zei niets en Esmeralda liep weg. Of wellicht hebben we een verschillende definitie van passief  ::ohno::

Als hij de discussie aan had willen gaan had hij gelijk tegen Igor kunnen zeggen dat hij niet de hele pan leeg moest eten, zoals Esmeralda uiteindelijk zei, en dan niet zo venijnig beginnen met 'heb je lekker gegeten'. Ik vond de manier waarop Dennis het deed niet de schoonheidsprijs verdienen (en ja, de anderen leken het ook verkeerd aan te pakken).
Nog even niks.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #36 Gepost op: 9-10-2009, 12:15:21 »
De vooruitblik. Elke keer als je de vooruitblik ziet hoef je al bijna de volgende aflevering niet meer te zien. Waarom kijk ik eigenlijk nog? Oja, voor de vooruitblik...

en 'Na de reclame de eilandraad' En dan vertellen ze al wie eruit gaat etc... dat had ik ook niet meer hoeven zien...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #37 Gepost op: 12-10-2009, 17:31:47 »
De vooruitblik. Elke keer als je de vooruitblik ziet hoef je al bijna de volgende aflevering niet meer te zien. Waarom kijk ik eigenlijk nog? Oja, voor de vooruitblik...

en 'Na de reclame de eilandraad' En dan vertellen ze al wie eruit gaat etc... dat had ik ook niet meer hoeven zien...

Ik snap het inderdaad ook niet... Proberen ze hier nou kijkers mee te behouden ofzo ???

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #38 Gepost op: 12-10-2009, 20:02:40 »
oja dat van te voren alles al bekend maken.. vreselijk vind ik dat.
geen spannende eiland raad gezien.. ja misschien die met lianne die weg moest.
de rest was allemaal mensen die na huis wouden.. oke carolien wou niet na huis en was verzwakt..maar dat ging ook zo overduidelijk dat ze er wel uitmoest

robinson is weer geweldig dit jaar

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #39 Gepost op: 12-10-2009, 22:39:45 »
Het winnen van een visnet ::niet-ok::

Op deze manier komt er veel te makkelijk voedsel binnen en krijgen sommige mensen onterecht te veel krediet voor het leegmaken van deze en het schoonmaken van de vis...