Auteur Topic: Ergerlijke momenten.  (gelezen 34171 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #80 Gepost op: 16-11-2009, 11:09:58 »
Iedereen ondertiteld in België.  ;D   Ook de presentatie maar niet altijd 
Ik kan me inderdaad herinneren dat bijv. ook Baantjer wordt ondertiteld in België! net zoals bij ons Flikken Gent...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Asherah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #81 Gepost op: 19-11-2009, 19:46:33 »
Marina die Hollands probeert te praten  ::oink:: ::ohno::

Dat hoorde ik niet. Maar Jeroen nam het belgs wel per ongeluk over.
Marina "Dan hebt ge wel een hoge dunk van u eigen" (o.i.d.)
Jeroen "O, dan heb ik een hoge dunk van m'n eig.. eh.. mezelf"

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #82 Gepost op: 19-11-2009, 19:52:35 »
Dat hoorde ik niet. Maar Jeroen nam het belgs wel per ongeluk over.
Marina "Dan hebt ge wel een hoge dunk van u eigen" (o.i.d.)
Jeroen "O, dan heb ik een hoge dunk van m'n eig.. eh.. mezelf"

haha die speling komt ook vaak genoeg voor in Nederland, maar het is geen goed Nederlands (onder de Nederlanders).

Offline ItsAnne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #83 Gepost op: 19-11-2009, 20:04:12 »
haha die speling komt ook vaak genoeg voor in Nederland, maar het is geen goed Nederlands (onder de Nederlanders).

Yup! Is keibrabants! ;)

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #84 Gepost op: 19-11-2009, 20:06:41 »
Yup! Is keibrabants! ;)

Nou nee hoor niet alleen brabants,ik kan van mun eige nie zegge dat ik broabants ben

Offline ItsAnne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #85 Gepost op: 20-11-2009, 09:17:48 »

Nou nee hoor niet alleen brabants,ik kan van mun eige nie zegge dat ik broabants ben


Maar ikke wel! ;)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #86 Gepost op: 20-11-2009, 12:45:37 »
Een steeds zuurder kijkende Marina.
Ich bin ein Bärliner!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #87 Gepost op: 20-11-2009, 17:45:50 »
Het gezeik over de immuniteit op te geven voor het fruit.

Jeroen was het snelste met de proef en koos niet voor het eten. Iedereen heeft eten gekregen, maar door het gezeur van Marina "ik kan steeds op mijn kin kloppen" (voor de nederlanders: ik krijg nooit niets..)  Hallo?  ze heeft een brief gekregen waarvoor ze geen r**t heeft voor moeten doen. Ze moet haar energie niet zo hard doseren als diegene die proeven doen. Dus wat zit ze eigenlijk ze zeuren over eten...

En dan Dennis die Jeroen nog een beetje een schuldgevoel voor de groep probeert aan te praten zodat hij niks anders kan doen dan toezeggen...

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #88 Gepost op: 20-11-2009, 17:47:32 »

En dan Dennis die Jeroen nog een beetje een schuldgevoel voor de groep probeert aan te praten zodat hij niks anders kan doen dan toezeggen...

Manipuleren noem ik dat... Vreselijk...

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #89 Gepost op: 20-11-2009, 17:49:10 »
Manipuleren noem ik dat... Vreselijk...

Dat is wat Marcel nog beter kan ...

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #90 Gepost op: 20-11-2009, 20:04:18 »
En dan Dennis die Jeroen nog een beetje een schuldgevoel voor de groep probeert aan te praten zodat hij niks anders kan doen dan toezeggen...
dit vind ik echt onzin. Jeroen is toch een teamspeler? Nou dan met je ook meedoen met het team, en soms win je en soms verlies je. Duidelijke meerderheid van het team voor het eten.En dat Jeroen dan zo mekkert en niet ruiterlijk toegeeft vond ik zwak. Goed dat Dennis hem daarop wees.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #91 Gepost op: 20-11-2009, 22:14:15 »
marina de ene keer is ze blij met haar finale plaats.. tijdens de stemrondes.
en dan weer niet als bijv er proeven zijn  of waar je iets bij kan winnen
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #92 Gepost op: 20-11-2009, 23:25:29 »
dit vind ik echt onzin. Jeroen is toch een teamspeler? Nou dan met je ook meedoen met het team, en soms win je en soms verlies je. Duidelijke meerderheid van het team voor het eten.En dat Jeroen dan zo mekkert en niet ruiterlijk toegeeft vond ik zwak. Goed dat Dennis hem daarop wees.

Hmm, ik ben het eerder met Reaver eens. Jeroen gaf ook gewoon toe aan het eten... maar hij hoeft het daar niet mee eens te zijn (dat zou in zijn situatie op dat moment ook onmogelijk zijn)... dat gebabbel van Dennis kwam bij mij ook over als 'nog even inwrijven'
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #93 Gepost op: 20-11-2009, 23:31:30 »
Hmm, ik ben het eerder met Reaver eens. Jeroen gaf ook gewoon toe aan het eten... maar hij hoeft het daar niet mee eens te zijn (dat zou in zijn situatie op dat moment ook onmogelijk zijn)... dat gebabbel van Dennis kwam bij mij ook over als 'nog even inwrijven'
ik zal het nog eens nakijken, geachte zenmeester, want ik had de indruk dat Esmeralda zei dat het dan niet doorgaat omdat ze vond dat het unaniem moest zijn en dat Dennis daarop zei dat dat wat hem betreft niet zo was maar meerderheid der stemmen. (ik parafraseer nu een beetje veel). Maar wellicht heb ik het verkeerd gezien.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #94 Gepost op: 20-11-2009, 23:37:35 »
ik zal het nog eens nakijken, geachte zenmeester, want ik had de indruk dat Esmeralda zei dat het dan niet doorgaat omdat ze vond dat het unaniem moest zijn en dat Dennis daarop zei dat dat wat hem betreft niet zo was maar meerderheid der stemmen. (ik parafraseer nu een beetje veel). Maar wellicht heb ik het verkeerd gezien.

Hmmm, nu breng je me aan het twijfelen... ik ben benieuwd naar je bevindingen ;D
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #95 Gepost op: 20-11-2009, 23:39:20 »
Hmm, ik ben het eerder met Reaver eens. Jeroen gaf ook gewoon toe aan het eten... maar hij hoeft het daar niet mee eens te zijn (dat zou in zijn situatie op dat moment ook onmogelijk zijn)... dat gebabbel van Dennis kwam bij mij ook over als 'nog even inwrijven'

Exact  ::jaja::

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #96 Gepost op: 21-11-2009, 00:15:47 »
Esmeralda die Jeroen vraagt of hij achter de beslissing van de groep staat ::oink::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #97 Gepost op: 21-11-2009, 00:22:34 »
Esmeralda die Jeroen vraagt of hij achter de beslissing van de groep staat ::oink::

Dennis en Esmeralda hebben op dat moment hun ticketje "Exit expeditie" gereserveerd en Marcel heeft de boeking gedaan. 

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #98 Gepost op: 21-11-2009, 12:07:50 »
Dennis en Esmeralda hebben op dat moment hun ticketje "Exit expeditie" gereserveerd en Marcel heeft de boeking gedaan. 
haha ja, maar er is maar 1 ticket te verdelen. Wie gaat hem krijgen?

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Ergerlijke momenten.
« Reactie #99 Gepost op: 21-11-2009, 12:20:36 »

En dan Dennis die Jeroen nog een beetje een schuldgevoel voor de groep probeert aan te praten zodat hij niks anders kan doen dan toezeggen...

Maar het allerleukste was natuurlijk dat hij daarmee het doodvonnis tekende van zijn grote vriendin Esmeralda. Whahaha! >:D
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING