Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 21655 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 6
« Reactie #20 Gepost op: 8-10-2009, 21:57:49 »
Ben zelf 51, zoals iedereen hier weet. Maar dat is nou net wat ik bedoelde: de leeftijden in deze groep lopen toch wel behoorlijk uit elkaar, en ik dacht in het begin dat Marcel er juist daardoor een beetje buiten zou vallen. Maar hij handhaaft zich keurig.

Ik dacht met die proef: de winnaar mag de eieren die de finish in de proef halen, delen met de groep.

Ben IK even blij dat die eieren niet in handen van Igor gevallen zijn......:)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #21 Gepost op: 8-10-2009, 21:59:21 »
Ben zelf 51, zoals iedereen hier weet. Maar dat is nou net wat ik bedoelde: de leeftijden in deze groep lopen toch wel behoorlijk uit elkaar, en ik dacht in het begin dat Marcel er juist daardoor een beetje buiten zou vallen. Maar hij handhaaft zich keurig.

Ik dacht met die proef: de winnaar mag de eieren die de finish in de proef halen, delen met de groep.

Ben IK even blij dat die eieren niet in handen van Igor gevallen zijn......:)

Dat zou anders leuke televisie opleveren mijns inziens  ::tandpastasmiley::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #22 Gepost op: 8-10-2009, 22:02:37 »
Zou Igor gered worden door de samensmelting volgende week? Ik vrees voor hem van niet. Maar goed die uitbarsting was ook wel erg overdreven. En die voorstukjes zijn idd vet irritant. Goh wat een verrasing zeg bij de eilandraad, zou Eva eruit gaan of Igor? *zucht*

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #23 Gepost op: 8-10-2009, 22:04:19 »
Zou Igor gered worden door de samensmelting volgende week? Ik vrees voor hem van niet. Maar goed die uitbarsting was ook wel erg overdreven. En die voorstukjes zijn idd vet irritant. Goh wat een verrasing zeg bij de eilandraad, zou Eva eruit gaan of Igor? *zucht*

Nou Eva leek me sterk, aangezien die in het andere kamp zit xD

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #24 Gepost op: 8-10-2009, 22:05:09 »
Ik bedoel natuurlijk Esther.  ;D

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aflevering 6
« Reactie #25 Gepost op: 8-10-2009, 22:12:06 »
marcel valt gewoon mee. eerste indruk was niks maar dat was helemaal niet zo..

igor is verschrikkelijk.

robinson is weer geweldig dit jaar

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #26 Gepost op: 8-10-2009, 22:12:51 »
Ik bedoel natuurlijk Esther.  ;D

I know  ;D Was ook flauw van me.

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aflevering 6
« Reactie #27 Gepost op: 8-10-2009, 22:14:54 »
en die voorstukjes is nog erger..
ze zeggen gewoon al wie er uit gaat..
die eiland raden zijn helemaal niet spannend.

en voor het begon zeiden ze dat dit een geweldige expedite was..
hij is leuk net als voorgaande jaren.. maar nioet de leukste tot nu toe..


ik vind het niet erg dat edy minder in beeld is.. vorig jaar vertelde ep dan veelover de kandidaten enzo..
of je had die kandidaten die veel vertelden vanuit hun dagboek..
ben blij dat ze dat nu niet doen!

deze aflvering was eigenlijk wel leuk, maar je wist al veel..
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 6
« Reactie #28 Gepost op: 8-10-2009, 22:19:29 »
Het was trouwens wel weer heel anders (beter) gemonteerd dan vorige week: niet meer van die belachelijk korte shots.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #29 Gepost op: 8-10-2009, 22:33:55 »
Vorige week vond ik de reactie van Igor al achterlijk, en nu die te zien was IN de aflevering, vind ik dat nog steeds. Hij liegt en bedriegt, en dat vind ik niet netjes tegenover de anderen. Deed ie naar vermogen mee met de groep, dan was ie allang geaccepteerd en opgenomen in de groep, NU zie ik dat niet meer gebeuren. Marcel valt me daarentegen 100 procent mee, dacht: wat moet die ouwe daartussen, maar hij staat letterlijk en figuurlijk zijn mannetje.

Denk dat Igor de volgende is, die naar huis mag, en dat heeft ie dan aan zijn eigenzinnige gedrag tot nu toe te wijten.

Igor blijft er volgende week gewoon nog in. Waarschijnlijk wil wel weer één van die z#@Kwijven naar huis omdat ze haar mannetje/moeder/vader/kind/tennisleraar (doorhalen wat niet van toepassing is) zo ontzettend mist na drie lange weken ...
Moeten ze nog meer over thuis zitten te zeuren...

Wat betreft de montage: die blijft waardeloos. Had graag gezien hoe de drie resortgangers de anderen lekker zouden maken met verhalen over alles wat ze hadden gedaan en gegeten. Ook de proef had best anders in beeld gebracht kunnen worden.

volgende week hopenlijk beter, hoewel het voorstukje niet zo heel veel spektakel belooft. Of het moet dan toch de samensmelting zijn.

Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #30 Gepost op: 8-10-2009, 22:34:00 »
Het was trouwens wel weer heel anders (beter) gemonteerd dan vorige week: niet meer van die belachelijk korte shots.

En de winnaar van de proef werd niet meer (half)weg gegeven ::ok:: Het gaat vooruit ::hypocriet::

Heb het idee dat de expeditie eindelijk goed op gang komt, de watjes worden van de robinsonners gescheiden ::bravo::

En Igor ::schaam:: ach laat ook maar >:(

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: Aflevering 6
« Reactie #31 Gepost op: 8-10-2009, 23:14:45 »
doen toch veel fouten met hun uitzending, voor de reclame van de eilandraad lieten ze al een voorstukje zien en zag je igor , wat wilt zeggen dat hij er niet uitgestemd is en wist je zo dat esther na huis ging, zo zijn mij er in de vorige afleveringen ook al montagefouten opgevallen o.a. met de proeven. toch beter opletten zou ik zeggen want dat neemt de spanning er een beetje af

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #32 Gepost op: 8-10-2009, 23:25:00 »
Leuke aflevering en inderdaad wat een lbooper weer van de montage aan het eind....

En wat een gejank van die wijven van ik mis me vriendje zo...


Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: Aflevering 6
« Reactie #33 Gepost op: 9-10-2009, 00:02:00 »


En wat een gejank van die wijven van ik mis me vriendje zo...


dat is waar, maar die mannen kunnen dat ook wel, zoals bij die mail die ze mochten verzenden

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #34 Gepost op: 9-10-2009, 01:31:40 »
Ik heb ook zo de indruk dat ze de heimwee nog sterker aanwakkeren door slechts 3 mensen op beloning te laten gaan.  Waarom niet het hele team?  krijg je sterkere banden en allianties.

 ::vergroot:: en die omelet: dat zag er niet echt een 10-eieren omelet uit hoor  ::ohno::... 
« Laatst bewerkt op: 9-10-2009, 01:58:34 door reaver »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #35 Gepost op: 9-10-2009, 08:01:35 »


 ::vergroot:: en die omelet: dat zag er niet echt een 10-eieren omelet uit hoor  ::ohno::... 

dat dacht ik ook al  ;D

En ik denk dat een mailtje naar huis voor mensen met heimwee echt de druppel was geweest, ze zouden er helemaal door breken ipv aan te sterken...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #36 Gepost op: 9-10-2009, 08:53:06 »
Was een leuke aflevering! Mij stoort het eigenlijk niet dat er dan steeds een 'afvaller' vertrekt. Ik vind de situaties op zich gewoon leuk verlopen. Dan weer een traan, dan weer een lach, dan weer een ruzie en dan weer eens achterklap. Ik geniet er van.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #37 Gepost op: 9-10-2009, 11:17:25 »
Ik vind dat ER tot nu toe erg tegenvalt. Inderdaad wat al heel wat mensen hier zeggen, de montage laat veel te wensen over. Ik mis spanning, het uitkijken naar de volgende aflevering is bij mij een eind weg. Het is erg voorspelbaar, zeker met de stukjes die we al te zien krijgen. Op zich vind ik de kandidaten leuk, interessant en grappig, alleen lijkt het dit jaar niet goed op tv over te komen. Jammer hoor, het is altijd één van mijn favorieten programma's geweest. Misschien dat er nog verbetering in komt! ::zwaai::

Offline Sarah70

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #38 Gepost op: 9-10-2009, 13:02:11 »
Ik heb wel weer genoten gisteravond !!
Vooral hoe Igor er inzit...geweldig  ::rofl:: !!!! Dat hij gewoon 3 uur om de hoek een kokosnoot heeft zitten eten  ;D

Vergis ik mij of hebben we tot nu toe nog helemaal geen proef gehad dan om immuniteit voor de eilandraad. We hebben nog geen proef gehad voor eten ofzo. Ook kan ik nu niet zo peilen of ze ook weer bloem / rijst hebben gekregen net als voorgaande jaren, ik zie ze alleen maar kokosnoot en vis eten.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #39 Gepost op: 9-10-2009, 13:17:26 »
De montage is inderdaad erg slecht maar geeft mij wel voordelen. zo kon mijn dochter gisteren optijd naar bed omdat voor de reclame al duidelijk was wie er bij de eilandraad naar huis werd gestuurd.