Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 21637 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #40 Gepost op: 9-10-2009, 13:18:55 »
Vergis ik mij of hebben we tot nu toe nog helemaal geen proef gehad dan om immuniteit voor de eilandraad. We hebben nog geen proef gehad voor eten ofzo.

Dat was vorig jaar ook zo: voor de samensmelting alleen Eliminatieproeven, waarbij als extraatje dan een visnet of een verblijf in een resort werden weggegeven, en pas na de samensmelting Robinsonproeven voor die extraatjes  ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #41 Gepost op: 9-10-2009, 15:42:52 »
hi allen

Igor gaat wel even over de schreef ,heeft wel wat geluk dat de mannen zich in mijn ogen erg kalm houden (die van mij zou het daar niet bij laten  ;D)
eva zegt niet dat ze naar huis wil (ze heeft even een dipje volgens mij ,en dat kan iedereen overkomen hé ::jaja::

je wist inderdaad al vooraf dat Igor ging blijven of je moest pelletjes voor je ogen hebben ::rofl::
Igor is een egotripper ,moest hij kunnne meedraaien in de groep zou het inderdaad leuk zijn )
voor de andere mannen veel lof ,toch 1 voor 1 denk ik echte Robinsons
Marcel die is leuk ,lief sociaal enz enz (ook de andere)
hop naar de volgende donderdag
nog even wat nachtjes slapen  ::zwaai::
dieren zijn je echte vrienden

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 6
« Reactie #42 Gepost op: 9-10-2009, 18:01:16 »
hi allen

Igor gaat wel even over de schreef ,heeft wel wat geluk dat de mannen zich in mijn ogen erg kalm houden (die van mij zou het daar niet bij laten  ;D)
eva zegt niet dat ze naar huis wil (ze heeft even een dipje volgens mij ,en dat kan iedereen overkomen hé ::jaja::

je wist inderdaad al vooraf dat Igor ging blijven of je moest pelletjes voor je ogen hebben ::rofl::
Igor is een egotripper ,moest hij kunnne meedraaien in de groep zou het inderdaad leuk zijn )
voor de andere mannen veel lof ,toch 1 voor 1 denk ik echte Robinsons
Marcel die is leuk ,lief sociaal enz enz (ook de andere)
hop naar de volgende donderdag
nog even wat nachtjes slapen  ::zwaai::
hier sluit ik me bij aan
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 6
« Reactie #43 Gepost op: 9-10-2009, 21:53:48 »
De montage is inderdaad erg slecht maar geeft mij wel voordelen. zo kon mijn dochter gisteren optijd naar bed omdat voor de reclame al duidelijk was wie er bij de eilandraad naar huis werd gestuurd.

Aaah, wat gemeen.  ;D Heeft ze het interessantste moment van de aflevering gemist!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #44 Gepost op: 10-10-2009, 00:04:19 »
Aaah, wat gemeen.  ;D Heeft ze het interessantste moment van de aflevering gemist!

haha nee hoor t staat allemaal op harde schijf opgeslagen.Vandaag heeft ze alles afgekeken.

Offline ShakaZulu

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #45 Gepost op: 10-10-2009, 13:04:40 »
Het echte ER spel moet nog steeds op gang komen. Tot nu toe nog steeds niet veel aan. Montage snijdt spanning al van tevoren er uit. We zullen nog paar afleveringen moeten wachten tot de zwakkeren vrijwillig het spel hebben (kunnen) verlaten.
Produktie werkt ook niet echt mee met ideeen. Waarom niet gewoon gezegd: Wijs drie personen van jullie eiland aan die, wanneer de proef is gewonnen, een nacht in een resort mogen doorbrengen.
Geheid dat je meer discussie en heibel in de tent hebt.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #46 Gepost op: 10-10-2009, 13:10:21 »
Gaaaaaaap.

Waarom sturen ze niet gewoon iedereen die naar huis wil lekker weg vóór de eilandraad? Vervolgens alsnog stemmen en op het einde zeggen dat er niemand weg hoeft, maar dat de verliezer wel een zwarte stem krijgt of zo. Dan gaan die stemmingen tenminste nog ergens om en krijg je achteraf ook mooi de discussies van 'waarom heb jij op mij gestemd?' en zo! We zijn nu zes afleveringen onderweg en het is nog geen moment spannend geweest. Niemand hoeft zich uit te spreken, iedereen kan steeds lekker stemmen op de zwakkeling die toch naar huis wil.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 6
« Reactie #47 Gepost op: 11-10-2009, 00:39:32 »
Gaaaaaaap.
(...)
iedereen kan steeds lekker stemmen op de zwakkeling die toch naar huis wil.

Echt wel!
::niet-ok::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: Aflevering 6
« Reactie #48 Gepost op: 11-10-2009, 06:22:29 »
spijtig dat er maar één proef per aflevering is , de robinsonproef wordt niet gehouden, maar ja , ze moet dan ook nog goed gefilmd worden,daarom misschien

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 6
« Reactie #49 Gepost op: 11-10-2009, 18:13:47 »
Dit is toch stiekem wel de slechtste en saaiste expeditie die ik tot nu toe heb meegemaakt. Er is inderdaad nog geen eilandraad spannend geweest, er is maar één proef per aflevering en tot nu toe zorgen alleen Igor en zijn nemesis Dennis voor wat sensatie (en dat aan het einde van een aflevering, na een uur van gezeik, gezanik en gezeur). Zelden, zelden heb ik me zo verveeld tijdens het kijken van Expeditie Robinson. Waar blijven die tijden dat ik aan de buis gekluisterd zit om wat er nu weer zal gebeuren, die tijden dat er constant mensen op het forum aanwezig te zijn om te discussiëren over welke personen er in de finale komen, die tijden dat ik ondertussen niet aan het MSN'en, Hyven en Twitteren ben omdat ik over het algemeen toch niet veel mis? Ik hoop dat ze ooit nog terugkomen, en anders kunnen ze wat mij betreft beter stoppen met dit programma.

Het is überhaupt tijd voor iets nieuws. Ondanks dat het ijzersterke programma's blijven, zijn Expeditie Robinson en Wie is de Mol inmiddels toch wel tot op het bot uitgemolken. Nieuwe initiatieven zouden mij zeker bekoren...
« Laatst bewerkt op: 11-10-2009, 18:15:21 door Willemson »

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #50 Gepost op: 11-10-2009, 18:19:19 »
Het is überhaupt tijd voor iets nieuws. Ondanks dat het ijzersterke programma's blijven, zijn Expeditie Robinson en Wie is de Mol inmiddels toch wel tot op het bot uitgemolken. Nieuwe initiatieven zouden mij zeker bekoren...
Ik heb meer het idee dat ze het ijzersterke concept stuk maken door zelf te veel voor verrassingen te willen zorgen. We zijn toch veel meer geïntresseerd in de mensen en onderlinge ruzies dan dat wat de makers voor 'verrassingen'zorgen met steeds nieuwe kampindelingen.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: Aflevering 6
« Reactie #51 Gepost op: 11-10-2009, 18:28:39 »
Wie is de Mol
dat mag zeker nog eens terug komen, lang geleden gezien, is afgeketst vanwege te duur heb ik mij laten vertellen, trouwens ik weet zijn naam niet meer maar die dat programma presenteerde was een kei !!!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 6
« Reactie #52 Gepost op: 11-10-2009, 18:37:24 »
dat mag zeker nog eens terug komen, lang geleden gezien, is afgeketst vanwege te duur heb ik mij laten vertellen, trouwens ik weet zijn naam niet meer maar die dat programma presenteerde was een kei !!!

Jij komt uit België?
In Nederland is men al klaar met filmen (of nog bezig) voor seizoen 10...

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: Aflevering 6
« Reactie #53 Gepost op: 11-10-2009, 18:43:38 »
jawel inderdaad , uit Belgie, is denk ik toch al een jaar of 5 geleden dat het op de buis geweest is

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #54 Gepost op: 11-10-2009, 19:29:48 »
jawel inderdaad , uit Belgie, is denk ik toch al een jaar of 5 geleden dat het op de buis geweest is

Je kunt vast wel Nederland 1, 2 en 3 ontvangen? Hier wordt ieder jaar nog een reeks uitgezonden  ;)

Nu hier maar weer door over Expeditie Robinson Aflevering 6  ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 6
« Reactie #55 Gepost op: 11-10-2009, 21:42:44 »
jawel inderdaad , uit Belgie, is denk ik toch al een jaar of 5 geleden dat het op de buis geweest is

Ik heb enkele jaren geleden met Woestijnvis wat op-en-af gemaild om te vragen waarom zo'n succesverhaal niet werd verdergezet in België (en waarom ik me dus niet kandidaat kon stellen) :p Het enige (korte en zelfs onbeleefde) antwoord dat ik heb gekregen was dat dat niet paste in hun huidige programmaconcept en dat ze wel iets beters en nieuwers te doen hadden.
Pffff
Spijtig dat dom/hoogmoedig zijn niet altijd pijn doet.

Maar goed, terug naar ER aflevering 6 dus!!!!  ;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: Aflevering 6
« Reactie #56 Gepost op: 12-10-2009, 17:05:47 »
Ik heb enkele jaren geleden met Woestijnvis wat op-en-af gemaild om te vragen waarom zo'n succesverhaal niet werd verdergezet in België (en waarom ik me dus niet kandidaat kon stellen) :p Het enige (korte en zelfs onbeleefde) antwoord dat ik heb gekregen was dat dat niet paste in hun huidige programmaconcept en dat ze wel iets beters en nieuwers te doen hadden.
Pffff
Spijtig dat dom/hoogmoedig zijn niet altijd pijn doet.

Maar goed, terug naar ER aflevering 6 dus!!!!  ;D

echt spijtig wel, maar ja, goed ER terug

Offline ingrid39

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #57 Gepost op: 12-10-2009, 21:14:15 »
die eilandraden zijn nog geen één keer spannend geweest- het is zo overduidelijk wie er weggestemd wordt- andere jaren zeiden ze dan...okay jij wilt weg - pak je spullen en gauw een beetje en de rest ging dan alsnog naar de eilandraad
Ik vind Dennis erg leuk, Marcel lief, Jeroen een lekker ding en Kurt ook lief- Simone gezellig meedoen en sorry maar Eva een erg zeikerdje... met ik mis mn vriendje zo
ohhhh
die Esmeralda is ook niet bang die komt ook nog wel stukje verder
maar het is nog niet echt spannend geweest en ook nog geen complotten

ik vind dat eddy het prima doet

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: Aflevering 6
« Reactie #58 Gepost op: 13-10-2009, 06:35:05 »
volgens mij komt de samensmelting op het eind van aflevering 6, we zijn dan trouwens een goed 20tal dagen ver

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 6
« Reactie #59 Gepost op: 14-10-2009, 11:01:42 »
Beter laat dan nooit... Weer niet de meest interessante aflevering, al was die proef wel geinig bedacht. Maar weer was het in beeld brengen van de proef niet echt goed.
Wat ik met de anderen eens ben, is dat die voorstukjes irritant beginnen te worden. Het verraadt al veel te veel over wat er nog moet gaan komen. Ik heb nog steeds het idee dat het spel na 3 weken nog steeds echt moet beginnen, en dat is niet echt leuk...
Ich bin ein Bärliner!