Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 16404 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #20 Gepost op: 15-10-2009, 21:53:36 »
Ja, dat was idd het enige spoilerige in het voorstukje van volgende week. Ik had al verwacht dat we alle tien bewoners op het eiland zouden zitten, zodat je nu al zou weten wie er afvallen. 't zou me niks verbaasd hebben  ;D

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #21 Gepost op: 15-10-2009, 21:59:12 »
Uit de filmpjes van afgelopen week, van 'deze week in Expeditie Robinson' had ik al gezien dat Sabine ontbrak op het strand voor de samensmelting. Het verbaasde me echt dat er niet meer mensen op haar vertrek hadden gestemd bij de pool, zo'n grote spoiler  :-X

Uit dit filmpje voor volgende week is gelukkig nog niet te halen wie er afvalt  :D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Aflevering 7
« Reactie #22 Gepost op: 15-10-2009, 22:09:04 »
met een beetje pech zijn jeroen, simone en kurt straks weg...of esmeralda...
de factor geluk speelt een wel erg grote rol in de vuurproef.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #23 Gepost op: 15-10-2009, 22:11:29 »
met een beetje pech zijn jeroen, simone en kurt straks weg...of esmeralda...
de factor geluk speelt een wel erg grote rol in de vuurproef.

Als je weet hoe je vuur moet maken heb echt geen geluk nodig, doe je goed dan gaat de fik er snel in, de grootste vijand van jezelf zullen je zenuwen zijn, heb je die niet in de hand verkloot je het.
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Aflevering 7
« Reactie #24 Gepost op: 15-10-2009, 22:12:48 »
en als het nu eens lokaal gaat regenen?
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #25 Gepost op: 15-10-2009, 22:14:00 »
en als het nu eens lokaal gaat regenen?

Ach de meeste regen gaat langs je heen en komt op de anderen.  ::rofl::
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #26 Gepost op: 15-10-2009, 23:46:30 »
Merk wel dat de opgevers dit jaar goed aangepakt worden, vandaag door Evi ook weer.
En dat is misschien wel goed ook.

Trouwens geen eddy deze week gezien?
« Laatst bewerkt op: 15-10-2009, 23:48:57 door ER*Emiel »

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #27 Gepost op: 15-10-2009, 23:51:25 »
Trouwens geen eddy deze week gezien?


Bij de Ice-cage proef toch?  ::vergroot::

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #28 Gepost op: 16-10-2009, 00:01:10 »

Bij de Ice-cage proef toch?  ::vergroot::

oja ::bloos::

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #29 Gepost op: 16-10-2009, 00:16:00 »
Eindelijk een goede aflevering, het is nu echt begonnen. En nu voor het eerst echt nieuwsgierig naar volgende week.
Ik heb er eigenlijk niet zoveel die mogen afvallen, Yolanda misschien, die zien we zo weinig (weet eigenlijk niet waarom); Jill, toch ook vandaag weer bijna onzichtbaar.
Verder wil ik ze allemaal wel weer zien. (niet dat ik ze allemaal even sympatiek vind, trouwens)
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline muizje

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #30 Gepost op: 16-10-2009, 00:53:26 »
Het valt me op dat de eliminatie proef vrij vroeg in de aflevering te zien is. Dat was de vorige aflevering ook al zo.
De eilandraad is dan midden in de aflevering. Dit zagen we niet in eerdere seizoenen?
Op het eind van de aflevering zetten ze een mooie climax zodat je uitkijkt naar volgende week. Goed gedaan!!

Leuke proef vond ik. Lijkt me echt niet fijn om zo lang in een bak met ijs te moeten staan.
Vind het wel jammer dat Sabine er uit ligt. Vond haar leuk. Jammer dat ze zo passief was.
Igor was goed bezig deze week  ::ok::
Volgende week wordt echt spannend. Ik denk dat zoizo Rita en Marjolein eruit gaan die andere weet ik niet.

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #31 Gepost op: 16-10-2009, 03:15:29 »
Mag ik zeggen dat ik deze expeditie een slap aftreksel vind van de vorige Expedities.
Zelfs bij de eilandraden zit geen greintje spanning meer.
Hup zeven briefjes uit de pot, o zes stemmen voor sabine en klaar is de eilandraad.
De spanning is ver te zoeken.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #32 Gepost op: 16-10-2009, 08:14:34 »
Volgende week wordt echt spannend. Ik denk dat zoizo Rita en Marjolein eruit gaan die andere weet ik niet.


Ik verwacht Eva ook.
Ik denk dat ze niet met de volle 100% inzet er tegenaan gaat en het een mooie gelegenheid ziet om eervol af te vallen. "Sorry, ik kreeg écht geen vuur gemaakt!"
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #33 Gepost op: 16-10-2009, 12:19:54 »
Stom einde?....des te spannender volgende week.
Afvallers...ik vrees voor esmeralda, dennis en eva mss

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 7
« Reactie #34 Gepost op: 16-10-2009, 12:23:04 »
Het begint langzaam maar zeker eindelijk los te komen! De opdracht was niet onaardig, maar helaas weer iemand weggestemd die al weg wilde. Op Bea na is er volgens mij nog niemand uit gestemd die niet wegwilde... Maar goed, het gaat wel een strijd worden wie er volgende week naar de samensmelting mogen. Dadelijk zijn de mannen nog in de meerderheid...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 7
« Reactie #35 Gepost op: 16-10-2009, 15:36:08 »
Meeeh ik was al bang voor een cliffhanger. Voor het eerst deze expeditie is het spannend  ::jaja::

Overigens, ben ik de enige die de ijsblokjesproef best wel een beetje onverantwoord vond? Het zag er echt heel gevaarlijk uit, Igor helemaal bedolven onder die klontjes...

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Aflevering 7
« Reactie #36 Gepost op: 16-10-2009, 15:41:16 »
Meeeh ik was al bang voor een cliffhanger. Voor het eerst deze expeditie is het spannend  ::jaja::

Overigens, ben ik de enige die de ijsblokjesproef best wel een beetje onverantwoord vond? Het zag er echt heel gevaarlijk uit, Igor helemaal bedolven onder die klontjes...

Nee hoor, je bent niet de enige. Op het topic over de proeven is er ook al over gediscussieerd. ::jaja::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Aflevering 7
« Reactie #37 Gepost op: 16-10-2009, 18:59:15 »
Ja zelfs ik kreeg m'n bedenkingen!
Maar aan de andere kant mag je toch wel aannemen dat de makers zo onderhand weten en beseffen waar ze mee bezig zijn toch? Dat is wel iets wat je moet weten als je 16 mensen op een onbewoond eiland vol gevaren stopt!
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #38 Gepost op: 16-10-2009, 19:50:29 »
Oke op de cliffhanger na vond ik het deze keer ook echt saai. Wij, manlief en ik, vonden de proef ditmaal ook niet verantwoord. Fysieke tests vooraf of niet, op zoveel kou kan je best heel naar reageren. Maar laten we wel wezen, die keer dat die ene jongen bijna verdronk of onderkoeld raakte, Maxime of zo. Dat was ook niet heel erg verantwoord. Wel top van Igor, die gast is bikkelhard. Ik ben voor Igor. En dat uitgemergelde moppie met dat enorme doorzettingsvermogen, Rita, die mag van mij ook absoluut door!
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Sarah70

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #39 Gepost op: 16-10-2009, 20:25:46 »
Net eindelijk kunnen kijken, maar ik vond het wel een leuke aflevering.  ::jaja::

Proef wellicht iets onverantwoord, maar ja ik neem aan dat ze risico's heus wel uitsluiten. Ik moest wel lachen om dat gezicht van Dennis bij het gooien van het ijs op Igor ... ik gooide het er gewoon in.... ::rofl::
En de cliffhanger deze week is ook goed... heb nu al zin in volgende week, nu wel hopen dat de sterken erin blijven !!!