Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 16359 keer)

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #40 Gepost op: 16-10-2009, 21:28:36 »
(...)Proef wellicht iets onverantwoord, (...)

Ja vind ik ook, ook de reactie (lees ook: verzwakking) van Rita.
Misschien komt ze er de volgende dagen er bovenop.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 7
« Reactie #41 Gepost op: 16-10-2009, 21:39:28 »
Proef wellicht iets onverantwoord, maar ja ik neem aan dat ze risico's heus wel uitsluiten.

Volgens mij hadden ze hun arm omhoog in een lus, en als het teveel werd konden ze aan die lus trekken en de kist openen. Of ze vielen flauw en dan ging de kist op dezelfde manier open.
::jaja::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #42 Gepost op: 16-10-2009, 22:23:45 »
Volgens mij hadden ze hun arm omhoog in een lus, en als het teveel werd konden ze aan die lus trekken en de kist openen. Of ze vielen flauw en dan ging de kist op dezelfde manier open.
::jaja::

Precies, als ze hadden willen opgeven hadden ze alleen maar hun hand hoeven laten zakken ::jaja::  Denk niet dat ze een herhaling van het Maxime incident willen en altijd een veiligheids maatregel inbouwen.... Hadden ze echter wel even kunnen melden ;)

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #43 Gepost op: 17-10-2009, 21:26:17 »
Net pas gezien.
Ik vond het een saaie aflevering, een herhaling van wat we allemaal al gezien en gehoord hebben.. ::ohno:: Evi, die quasi streng de "opgevers" de les leest, vond ik niet eens geloofwaardig en niets toevoegen...Stemmen en opbokken, niet meer aandacht geven dan nodig en breng de andere wat meer in beeld.

D samensmelting en het vuur maken gaat hoop ik voor wat leukere beelden zorgen de komende aflevering!
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #44 Gepost op: 19-10-2009, 13:44:11 »
Merk wel dat de opgevers dit jaar goed aangepakt worden, vandaag door Evi ook weer.
En dat is misschien wel goed ook.

Trouwens geen eddy deze week gezien?
hey
inderdaad ,dat mag wel eens ,ernst paul heeft dat vroeger ook al wel eens gedaan ,en terecht ::jaja::
een terechte reden is :als je ziek bent of echt te zwak en teveel vermagerd
maar dat je je vrienden en familie mist en daarvoor naar huis wil  ::ohno::
moest ik kunnen meedoen ,zou toch alles op alles zetten om door te gaan ,en ik zie mijn gezin en familie doodgraag ::jaja:: ::zwaai::
dieren zijn je echte vrienden