Auteur Topic: Zijn er mensen die zich al eens hadden opgegeven??  (gelezen 9501 keer)

Offline Blesses

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blesses for you 2
Zijn er mensen die zich al eens hadden opgegeven??
« Gepost op: 31-10-2009, 00:00:18 »
Zoveel ER fans , dus vroeg ik me af of er ook fans zijn die zich wel eens op hebben gegeven en wie er evt heeft mee gedaan??

Hoe was de screening ??  Enz enz.......

 gr.   ::zwaai::

 
Blesses too you 2

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Zijn er mensen die zich al eens hadden opgegeven??
« Reactie #1 Gepost op: 2-11-2009, 21:29:29 »
Er is hier wel iemand geweest die zich heeft opgegeven, maar bij de allerlaatste schifting in Geldrop moest afhaken omdat Ernst-Paul zijn twijfels had over haar doorzettingsvermogen. Waar ze het uiteraard niet mee eens was, maar dan is het gewoon: einde verhaal.

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Zijn er mensen die zich al eens hadden opgegeven??
« Reactie #2 Gepost op: 2-11-2009, 22:05:30 »
ik ken iemand goed die er heen is geweest.
hij vond het leuk en spannend.
de sporttest zijn erg pittig van wat ik gehoord heb.
maar dat mag ook wel..
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zijn er mensen die zich al eens hadden opgegeven??
« Reactie #3 Gepost op: 2-11-2009, 22:50:06 »
 ::super::

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Zijn er mensen die zich al eens hadden opgegeven??
« Reactie #4 Gepost op: 3-11-2009, 00:13:00 »
Meedoen aan ER? Nog niet misschien! Ik heb geen zin om speelbal te worden van Eddy en zijn vrinden.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Zijn er mensen die zich al eens hadden opgegeven??
« Reactie #5 Gepost op: 3-11-2009, 22:11:36 »
Tja, ieder voor zich he Stanley. Er zijn nou eenmaal mensen die het leuk vinden, en er zijn er ook die het leuk vinden om het op televisie te zien. Ieder zijn of haar voorkeur, nietwaar?

Ik vond het vorig jaar erg leuk om ineens deelgenoot te kunnen zijn van het programma, doordat ik er bij toeval achter kwam dat de finale werd opgenomen in Maastricht. Daar moest en zou ik bij zijn.

Ik heb het beschouwd als een reunie, omdat ik hierdoor ook medefans, en deelnemers uit serie 2005 terugzag.

Maar zelf meedoen, dat is niets voor mij, ik zou er waarschijnlijk al na aflevering 1 uit  liggen. Beetje zonde van mijn geld.

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Zijn er mensen die zich al eens hadden opgegeven??
« Reactie #6 Gepost op: 3-11-2009, 23:22:53 »
Maar zelf meedoen, dat is niets voor mij, ik zou er waarschijnlijk al na aflevering 1 uit  liggen. Beetje zonde van mijn geld.

Huh, geld? Moet je er nog voor betalen ook? ::oink::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zijn er mensen die zich al eens hadden opgegeven??
« Reactie #7 Gepost op: 3-11-2009, 23:40:10 »
Huh, geld? Moet je er nog voor betalen ook? ::oink::

Dat is slechts 1 keer voorgevallen, in 2007 met de 100 werd er een bedrag gevraagd denkelijk ter compensatie van het vliegtuigticket en misschien ook wel een beetje ter motivatie om de opgevers terug te schroeven... 

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Zijn er mensen die zich al eens hadden opgegeven??
« Reactie #8 Gepost op: 4-11-2009, 00:41:06 »
Ik ben eens uitgenodigd geweest in een hotel in Antwerpen, de naam ervan ontsnapt me nu even... Lang wachten in een zaal, iedereen die wat ongemakkelijk de concurrentie zit op te nemen, je kent het. En ineens! Kabaal vanuit de gang! Blijkt dat er één of andere halve gare zijn familie had meegenomen die nogal muzikaal was aangelegd, en die begonnen met trommels en toeters te zingen in de gang terwijl (hun papa?) binnen zat.. Omdat moment dacht ik: "fok vent waarom zit ik hier?" Even later mocht ik. Interview met een man, een vrouw en EP. Ik mocht nadien nog naar de medische vragenlijst maar ik had niet het gevoel dat het 'klikte'... Waarschijnlijk door die halve muzikale gare. ;)
Dat was het jaar van de 100, btw: op de vraag die ze me stelden of ik bereid was mjn ticket zelf te betalen heb ik 'neen' geantwoord... Wrong answer? Misschien had ik beter ja gezegd? Al vond ik die jaargang van ER toch niet zo bijzonder...
:)
« Laatst bewerkt op: 4-11-2009, 00:43:08 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Zijn er mensen die zich al eens hadden opgegeven??
« Reactie #9 Gepost op: 4-11-2009, 10:58:07 »
Op zich lijkt het mij heel leuk om mee te doen, maar ik zou toch liever aan Peking Express meedoen, daar zie je net iets meer van de omgeving!

Maar ik weet wel hoe een janboel het kan zij n bij die testen, dat heb ik zelf een hele tijd geleden ook meegemaakt bij de test voor Ik weet het beter van de EO... (helaas, ik ben er net niet doorgekomen...)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Zijn er mensen die zich al eens hadden opgegeven??
« Reactie #10 Gepost op: 7-01-2010, 21:01:13 »
Ik had me opgegeven voor 'Ik weet wat je deed' met Koen Wouters, een hypnoseshow, en ik mag nu zaterdag naar de casting, maar ik ga dat niet doen.
Het lijkt me een beetje 'uitlach-TV'... :-\\
In Nederland gepresenteerd op de Tros door Jan Smit.
't IS wel lacheuh!! ;D
« Laatst bewerkt op: 7-01-2010, 21:37:45 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zijn er mensen die zich al eens hadden opgegeven??
« Reactie #11 Gepost op: 8-01-2010, 02:16:12 »
Ik had me opgegeven voor 'Ik weet wat je deed' met Koen Wouters, een hypnoseshow, en ik mag nu zaterdag naar de casting, maar ik ga dat niet doen.
Het lijkt me een beetje 'uitlach-TV'... :-\\

Je weet op voorhand toch ongeveer voor wat je je opgeeft  ??? ??? ??? 

Waarom je dan werkelijk aanmelden? 


Stonden er misschien zaken in het contract die je niet bevielen? Daar kan ik me dan nog enigszins in vinden  ::hypocriet::  ;)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Zijn er mensen die zich al eens hadden opgegeven??
« Reactie #12 Gepost op: 8-01-2010, 08:36:18 »
Je weet op voorhand toch ongeveer voor wat je je opgeeft?

Ik zoek altijd bij een zender die alle 'kandidaten gezocht' samen zet, en dit ging over een hypnoseshow met Koen Wouters die kandidaten zoekt.
Ik heb gewoon tussen de soep en de patatten de brief en foto's aangehangen die ik speciaal daarvoor in een mapje heb steken doorgestuurd, 
dus ik wist eigenlijk niét waarover het ging!
::nieuwsgierig::
Dan kreeg ik bericht dat ik mocht komen, en pas dan ben ik beginnen googelen en een paar afleveringen bekeken..
Conclusie: niets voor mij, maar ik heb wél een goede 'sollicitatiebrief'!! ;D
:)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Zijn er mensen die zich al eens hadden opgegeven??
« Reactie #13 Gepost op: 8-01-2010, 11:25:48 »
Dat lijkt me een vreselijk programma, Lukas. Verlaag je niet tot dat niveau! ::ohno::

Ik heb me nog nooit opgegeven voor ER. Ik zou veel liever een keer meedoen aan Peking Express. Daarvoor heb ik me wel een keer opgegeven, maar daar heb ik niets meer van gehoord. Het was sowieso een kansloze aanmelding, want ik was 18 en gaf me op met een 18-jarige vriendin. Ze selecteren nooit zulke jonge kandidaten (vinden ze niet verantwoord) en ook geen kandidaten die gewoon bevriend zijn (te saai). Een volgende keer zou ik me samen met mijn vader opgeven. Met een goede brief erbij ga ik er bijna vanuit dat ik dan wel uitgenodigd zou worden voor de eerste selectieronde.

Ik ben jaaaaaren geleden trouwens wel een keer naar een selectiedag geweest voor een programma dat er nooit gekomen is, 'De Zwakste Schakel' voor middelbare scholieren (een leraar wiens zoon in het productieteam zat vroeg of ik daarheen wilde gaan). Daar deden ze expres gemeen om te kijken hoe je zou reageren (net als in het programma) en ze probeerden de kandidaten tegen elkaar op te hitsen. Dat lukte; ik kreeg het aan de stok met een vervelend meisje met gek gekleurd haar en een grote bek. ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zijn er mensen die zich al eens hadden opgegeven??
« Reactie #14 Gepost op: 8-01-2010, 14:19:06 »
Ik heb gewoon tussen de soep en de patatten de brief en foto's aangehangen die ik speciaal daarvoor in een mapje heb steken doorgestuurd, 
dus ik wist eigenlijk niét waarover het ging!
::nieuwsgierig::


Ben je een dwangmatige aanmelder van tv-spelltjes/programma ofzo >:D

Je weet toch wat je allemaal kan en mag verwachten bij Expeditie Robinson?  >:D

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Zijn er mensen die zich al eens hadden opgegeven??
« Reactie #15 Gepost op: 10-01-2010, 09:10:54 »
- edit - ;)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zijn er mensen die zich al eens hadden opgegeven??
« Reactie #16 Gepost op: 26-01-2010, 19:27:16 »
@ KD

Peking Express lijkt me zelf ook echt anders en misschien zelfs wel leuker dan ER. Weet niet of je het echt kan vergelijken maar in het jaar dat ik me ingeschreven had voor ER had ik me ook opgegeven voor PE. Ik wilde het zooooo graag met mn zus. Nog steeds wacht ik op een nieuwe aanmeldingsjaar, o men, ik wil toch zo graag een keertje met PE meedoen  ::love::
Grappig detail misschien: tijdens de aanmelding werd me gevraagd of ik me ook opgegeven had voor PE en ik zei ja, en ze zeiden: ja daar ben je wel een type voor. Zoiets. Dus wie weeettt