Auteur Topic: Finaleplaats Marina echt gegarandeerd?  (gelezen 10249 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Finaleplaats Marina echt gegarandeerd?
« Reactie #20 Gepost op: 4-11-2009, 12:14:27 »
Volgens mij was dat in het verleden inderdaad zo, maar of dat nu ook nog zou gelden? Weet iemand hier misschien het antwoord op?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Finaleplaats Marina echt gegarandeerd?
« Reactie #21 Gepost op: 4-11-2009, 17:00:58 »
Dat laatste snap ik. Alleen past in mijn ogen de immuniteitsmunt van Hans daar niet helemaal in. Of is dat een compleet ander verhaal?

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Finaleplaats Marina echt gegarandeerd?
« Reactie #22 Gepost op: 4-11-2009, 17:39:05 »
Dat was ook een ander verhaal. Hans kon die munt gewoon inzetten wanneer hij wilde. Hij kon hem eventueel ook aan een ander geven, daarover werd niks gezegd.

Jammer dat het vorig jaar zo gelopen is met de munt ( niet hoeven in te zetten). Ik zou graag zien dat hij nog eens terugkomt in een nieuw seizoen, alleen dan wel graag dat je hem na afloop van de stemmen zou kunnen inzetten. Geeft misschien weer een nieuwe dimensie aan de eilandraad.

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Finaleplaats Marina echt gegarandeerd?
« Reactie #23 Gepost op: 4-11-2009, 18:37:01 »
Dat was ook een ander verhaal. Hans kon die munt gewoon inzetten wanneer hij wilde. Hij kon hem eventueel ook aan een ander geven, daarover werd niks gezegd.

Jammer dat het vorig jaar zo gelopen is met de munt ( niet hoeven in te zetten). Ik zou graag zien dat hij nog eens terugkomt in een nieuw seizoen, alleen dan wel graag dat je hem na afloop van de stemmen zou kunnen inzetten. Geeft misschien weer een nieuwe dimensie aan de eilandraad.

Ja, het zou bijvoorbeeld leuk zijn als Igor er stiekem eentje had. ::jaja::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Finaleplaats Marina echt gegarandeerd?
« Reactie #24 Gepost op: 4-11-2009, 19:26:54 »
Dat was ook een ander verhaal. Hans kon die munt gewoon inzetten wanneer hij wilde. Hij kon hem eventueel ook aan een ander geven, daarover werd niks gezegd.

Jammer dat het vorig jaar zo gelopen is met de munt ( niet hoeven in te zetten). Ik zou graag zien dat hij nog eens terugkomt in een nieuw seizoen, alleen dan wel graag dat je hem na afloop van de stemmen zou kunnen inzetten. Geeft misschien weer een nieuwe dimensie aan de eilandraad.

Hoe deze munt vorig jaar werkelijk gebruikt kon worden was me ook niet echt duidelijk. 

Moest hij bekent gemaakt worden:

a) Voor de stemming?
b) Na de stemming en voor het voorlezen van de stemmen?
c) Na het voorlezen van de stemmen?

De 2 laatste mogelijkheden werden al eens verschillend toegepast bij Survivor.  Mogelijkheid b de manier is dan ook het meest spannende...

Mogelijkheden a en c geeft de houder van deze munt dan weer te veel macht.

Dan ook de vraag tot wanneer deze overgedragen kon worden.  Op de eilandraad zelf om moest dat ervoor...
   

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Finaleplaats Marina echt gegarandeerd?
« Reactie #25 Gepost op: 4-11-2009, 19:42:47 »
Hans had de munt, en wilde eigenlijk niet dat iemand anders dat wist, als ik me dat goed herinner. Maar dan vinder ik het niet eerlijk om hem NA de stemming pas te gaan gebruiken. Zo van: jullie hebben nu massaal op mij gestemd, maar jullie stem is waardeloos, omdat ik immuniteit heb.

Ik zou het niet sportief vinden om die munt op die manier in te zetten.

Dan vind ik een ketting als die van Marina toch een stuk duidelijker. Je weet als medekandidaat dat een stem op Marina geen nut heeft, cq niet kan worden uitgebracht.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Finaleplaats Marina echt gegarandeerd?
« Reactie #26 Gepost op: 4-11-2009, 19:47:11 »
Hans had de munt, en wilde eigenlijk niet dat iemand anders dat wist, als ik me dat goed herinner. Maar dan vinder ik het niet eerlijk om hem NA de stemming pas te gaan gebruiken. Zo van: jullie hebben nu massaal op mij gestemd, maar jullie stem is waardeloos, omdat ik immuniteit heb.

Ik zou het niet sportief vinden om die munt op die manier in te zetten.

Zoals ik al zei, op deze manier krijgt de houder ervan teveel macht...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Finaleplaats Marina echt gegarandeerd?
« Reactie #27 Gepost op: 4-11-2009, 19:56:42 »
Het zal toch niet, zijn wij het eens een keer met elkaar eens? :)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Finaleplaats Marina echt gegarandeerd?
« Reactie #28 Gepost op: 4-11-2009, 20:03:21 »
Het zal toch niet, zijn wij het eens een keer met elkaar eens? :)


 ::oordoppen::