Auteur Topic: Aflevering 11  (gelezen 27321 keer)

Offline Simone Kat

  • Kandidaat ER 2009
  • Erkend Insider
Re: Aflevering 11
« Reactie #40 Gepost op: 13-11-2009, 08:32:32 »
Ik heb soms wel de indruk dat de produktie dan ook kandidaten iets in het oor fluistert van: ga het hem maar even recht voor zijn raap zeggen. Reactie was zwaar overtrokken en getuigt niet van veel emotionele intelligentie. Past ook niet in een tactisch spel van haar (heeft ze ook niet nodig)

Nee, dat doen ze absoluut niet!!

Offline Sarah70

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #41 Gepost op: 13-11-2009, 08:56:58 »
Veel sympathie voor Dennis en Esmeralda, heb het idee dat die heel verkeerd zijn neergezet de eerste uitzendingen. Kreeg erg positief beeld en beide hebben nagenoeg geen stemmen gehad. Zijn nuchter en recht voor zijn raap!

Of ze spelen het heel slim of ze zijn inderdaad verkeerd neergezet, anders krijg je toch echt wel (meer) stemmen lijkt mij.  ::pinokkio::

Mag ik nog wat gal spugen over Marina? Ik word niet goed van haar gezeur en die immuniteit heeft haar zeker geen goed gedaan in de loop van het spel. In het begin leek ze me nog wel ok op haar manier, maar tegenwoordig vind ik haar een stooktrol eerste klas. ::niet-ok::
Ik moet wel lachen om Marina en haar rol, juist omdat ze niets te vrezen heeft kan ze lekker alles zeggen. Maar volgens mij begreep ik uit het voorstukje voor volgende keer dat voor IEDEREEN de immuniteit opgeheven kan worden, zou ook voor Marina kunnen gelden ..... ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 13-11-2009, 08:58:33 door Sarah70 »

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #42 Gepost op: 13-11-2009, 09:20:46 »
Het zal interessant worden wie de proef gaat winnen. Wint Kurt dan krijgen we een ouderwetse NL - Belgie. Mijn persoonlijke voorkeuren na deze aflevering:

1. Jeroen. De enige echte Robinson.
3. Rita. Meest sympathieke kandidaat. Als ze fysiek iets sterker zou zijn een waardig winnares.
4. Esmeralda. Wel sterk, weinig memorabel.
5. Dennis. Waait rustig mee maar ik vind hem in niks echt overtuigen. Wel redelijk slim en getruct.
2. Marcel. Doktert de stemmen prima uit, is slim met het spel bezig.
6. Kurt. Misschien wel mijn eerste favoriet valt steeds verder terug. Te slapjes allemaal.
7. Marina. Treurnis ten top.


Ik heb de quote een beetje aangepast maar ik kan mij verder hier helemaal in vinden! Jeroen blijft mijn favoriet, gewoon normaal en een sterke kandidaat. Ik denk dat je voor Marcel en Marina erg moet oppassen, ze hebben het allebei een beetje achter hun ellebogen en ik hoop dat Marina haar immuniteit verliest want ik denk dat dan de ware aard boven komt! ::zwaai::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 11
« Reactie #43 Gepost op: 13-11-2009, 09:47:10 »
Beetje copy-paste met wat aanpassingen: ;D

1. Jeroen. De enige echte Robinson. Nen toffe vent. Gedeelde plaats met Rita maar toch staat hij boven.
1. Rita. Meest sympathieke kandidaat. Ondanks de lichamelijke 'aftakeling' zet ze door. Ook een waardig winnares!
3. Esmeralda. Wel sterk, weinig memorabel.
4. Dennis. Waait rustig mee. Redelijk slim en soms zelfs sneaky.
5. Kurt. Tja, wat slapjes allemaal, weinig kracht.
6. Marcel. Doktert de stemmen prima uit, is slim met het spel bezig, maar fake en lui.
7. Marina. Treurnis ten top.
::zwaai::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #44 Gepost op: 13-11-2009, 09:53:13 »
Begin echt een hekel te krijgen aan MArcel wat een huichelaar. Ik wil Kurt terug hebben want die stemt niet op mij (oftewel ik vind het een loser maar heb me bij m ingelikt en dat is belangrijk).

Hoe oud was ie ook alweer? 52 wat zielig als je dan zo in elkaar zit

Wilde Dennis niet ook Jeroen terughebben om ongeveer dezelfde reden (al in andere woorden verpakt)? :D

Het is toch logisch dat je zo min mogelijk stemmen wil krijgen? Of je moet suicidaal in dit spel zijn, wat in Robinson helaas niet onmogelijk is.
Nog even niks.

Offline ShakaZulu

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #45 Gepost op: 13-11-2009, 10:59:42 »
Een echte robinson speelt ook het tactisch spel. Dat deed Jeroen nog niet en misschien te laat komt hij tot inkeer.

Offline Senorita_88

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #46 Gepost op: 13-11-2009, 11:59:17 »
Elke week kijk ik vol verwachting uit naar de volgende week van ER, fantastisch programma! :)

Deze week mezelf toch zitten opwinden over Marina, Kurt en Jeroen.
Jeroen is goudeerlijk, ik denk dat dit hem ook de das om zal doen. Jammer dat Kurt z'n maatje zo laat vallen, had ik niet verwacht.
Verder vind ik Marina ongelofelijk irritant, haar argumenten tegen Jeroen over de eilandraad waren misplaatst en sloegen nergens op, ik denk dat ze zelf ook goed beseft dat hij ergens toch gelijk heeft en dit niet kan uitstaan.

Go jeroen! Veel succes met de blokjesproef volgende week!
Arienne

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 11
« Reactie #47 Gepost op: 13-11-2009, 12:13:03 »
als jeroen eruit gaat word het spannend-> Dennis,Esmeralda en Rita vs Marina,Marcel en Kurt.
Als Kurt eruit gaat dan word het iets voorspelbaarder: Dennis,Esmeralda,Rita en Jeroen die Marina en Marcel eruit proberen te spelen.
de eerste is de spannenste maar ik wil marcel en marina er wel graag uit hebben eigenlijk (A)

maar als het eerste gebeurt dan zijn marcel,marina en kurt in het voordeel omdat rita en jeroen al best veel stemmen hebben gehad.
dus hoop voor de tweede
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #48 Gepost op: 13-11-2009, 12:32:35 »
Verder vind ik Marina ongelofelijk irritant, haar argumenten tegen Jeroen over de eilandraad waren misplaatst en sloegen nergens op, ik denk dat ze zelf ook goed beseft dat hij ergens toch gelijk heeft en dit niet kan uitstaan.

Go jeroen! Veel succes met de blokjesproef volgende week!

Wie de schoen past....
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Baldy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You are a guest of nature.... Behave!
Re: Aflevering 11
« Reactie #49 Gepost op: 13-11-2009, 12:57:40 »
Ja daar lijkt het wel op.

Ze krijgen een uitnodiging voor iets waarvoor iedereen zijn/haar immuniteit verliest.
Dus marina kan eruit worden gestemd op dat moment?

Dat was inderdaad ook mijn eerste gedachte, immuniteit voor iedereen??
Dat zou een interessante wending kunnen zijn.
Never argue with an idiot.  They will bring you down to their level and beat you with experience...

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #50 Gepost op: 13-11-2009, 13:11:33 »
Er wordt letterlijk gezegd: 'de kans op immuniteit komt daarmee te vervallen voor iedereen'.

De kans op immuniteit, het is mij onduidelijk of Marina's immuniteit daaronder valt of niet...
« Laatst bewerkt op: 13-11-2009, 13:13:08 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #51 Gepost op: 13-11-2009, 13:18:34 »
Er wordt letterlijk gezegd: 'de kans op immuniteit komt daarmee te vervallen voor iedereen'.

De kans op immuniteit, het is mij onduidelijk of Marina's immuniteit daaronder valt of niet...
je zou idd zeggen dat dat niet voor Marina geldt. Die heeft geen 'kans op immuniteit', die heeft 'zekerheid van immuniteit'.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #52 Gepost op: 13-11-2009, 13:22:37 »
je zou idd zeggen dat dat niet voor Marina geldt. Die heeft geen 'kans op immuniteit', die heeft 'zekerheid van immuniteit'.

precies  ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 11
« Reactie #53 Gepost op: 13-11-2009, 15:26:52 »
Het zal interessant worden wie de proef gaat winnen. Wint Kurt dan krijgen we een ouderwetse NL - Belgie. Mijn persoonlijke voorkeuren na deze aflevering:

1. Jeroen. De enige echte Robinson.
2. Marcel. Doktert de stemmen prima uit, is slim met het spel bezig en heeft duidelijke meerwaarde.
3. Rita. Meest sympathieke kandidaat. Als ze fysiek iets sterker zou zijn een waardig winnares.
4. Esmeralda. Beetje kleurloos. Wel sterk, weinig memorabel.
5. Dennis. Waait rustig mee maar ik vind hem in niks echt overtuigen. Wel redelijk slim en getruct.
6. Kurt. Misschien wel mijn eerste favoriet valt steeds verder terug. Te slapjes allemaal.
7. Marina. Treurnis ten top.
Je hebt het werkelijk niet beter kunnen zeggen! Al moet ik zeggen dat dit een van de eerste afleveringen was waarbij ik me niet of nauwelijks aan Dennis heb lopen ergeren! En Marina begint met de week een grotere zeur te worden; Hoe ze te keer ging tegen Jeroen sloeg nergens op; Jeroen mag van mij zeker vinden dat hij een van de sterkere deelnemers is (zo zei hij het; misschien begrijpt Marina alleen maar Vlaams en niet het Nederlandse Nederlands...  ::tandpastasmiley::) want dat is hij ook absoluut. Marcel is eindelijk ook iets minder abstract; ik denk dat hij wel eens de beste tacticus van allen kan zijn!
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 11
« Reactie #54 Gepost op: 13-11-2009, 15:29:08 »
Wat al eerder gezegd is: volgens mij begint het net een interland tussen Nederland en België te worden. Mocht Jeroen verliezen zal dat zeker een rol gaan spelen. In het geval dat Kurt verliest zal dit gelukkig waarschijnlijk niet gaan gebeuren...
Ich bin ein Bärliner!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #55 Gepost op: 13-11-2009, 15:58:43 »
Mja België was sinds de samensmelting de underdog met 3 tegen 7  ::vergroot::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 11
« Reactie #56 Gepost op: 13-11-2009, 18:38:21 »
Laat Jeroen maar vertrekken hoor. Saaiste kandidaat van het moment

Offline Asherah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #57 Gepost op: 13-11-2009, 20:42:37 »
Jeroen mag van mij door.
Als Kurt blijft, dan krijg je dat hij samen met Marina en Marcel (Suske en Wiske) tegenover Esmeralda en Dennis komen te staan.
En dan wordt Rita er eerst uitgestemd, vervolgens Dennis, dan Esmeralda, dan Kurt.
En dan staat die verrekte Marcel nog in de finale ook.

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #58 Gepost op: 13-11-2009, 22:32:37 »
Het zal interessant worden wie de proef gaat winnen. Wint Kurt dan krijgen we een ouderwetse NL - Belgie. Mijn persoonlijke voorkeuren na deze aflevering:

1. Jeroen. De enige echte Robinson.
2. Marcel. Doktert de stemmen prima uit, is slim met het spel bezig en heeft duidelijke meerwaarde.
3. Rita. Meest sympathieke kandidaat. Als ze fysiek iets sterker zou zijn een waardig winnares.
4. Esmeralda. Beetje kleurloos. Wel sterk, weinig memorabel.
5. Dennis. Waait rustig mee maar ik vind hem in niks echt overtuigen. Wel redelijk slim en getruct.
6. Kurt. Misschien wel mijn eerste favoriet valt steeds verder terug. Te slapjes allemaal.
7. Marina. Treurnis ten top.

Ik wilde ook een heel verhaal tikken, maar bovenstaande sluit redelijk aan bij wat ik vindt.

Het is wel duidelijk dat mensen die geen zin hebben in complotten (Jeroen en Kurt) easy targets zijn. Om nu verder te komen, moet je je nu haast wel gaan aansluiten bij 1 van de 2 groepen.

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Aflevering 11
« Reactie #59 Gepost op: 13-11-2009, 22:56:04 »
Laat Jeroen maar vertrekken hoor. Saaiste kandidaat van het moment
Idd.. hij snapt niks van spannende televisie!! Een zeer oninteressant persoon die zijn huisje-boomje-beestje-verhaal maar niet op het eiland moet zoeken...  :)
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~