Auteur Topic: Aflevering 11  (gelezen 27281 keer)

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #80 Gepost op: 16-11-2009, 23:29:10 »
Op je vraag of Jeroen meer doet dan bv. Marcel is het antwoord: JAAAAAA nou en of!
Is Jeroen sterker dan bv. Marcel? JAAAAAA nou en of!
Is hij handiger? JAAAAAA nou en of!
Scoort hij beter hier in de polls? JAAAAAA nou en of!
Willen ze hem ginder weg omdat hij anders met de Robinsontitel gaat lopen? JAAAAAA nou en of!
enz...

Ook helemaal mee eens. ::ok:: Ik hoop, dat hij doorgaat naar de volgende ronde. ::cheerleader::

Offline Sarah70

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #81 Gepost op: 17-11-2009, 10:16:42 »
Ook helemaal mee eens. ::ok:: Ik hoop, dat hij doorgaat naar de volgende ronde. ::cheerleader::

Er zijn hier op het forum behoorlijk wat Jeroen-fans !!!
Van mij mag hij wel blijven, hoewel ik wel vindt dat hij neergezet wordt als "de" Robinson 2009. Maar alles beter dan "de" Belgen, die vind ik erg achter hun ellebogen  ::pinokkio:: .....

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #82 Gepost op: 18-11-2009, 00:00:54 »
Er zijn hier op het forum behoorlijk wat Jeroen-fans !!!
Van mij mag hij wel blijven, hoewel ik wel vindt dat hij neergezet wordt als "de" Robinson 2009. Maar alles beter dan "de" Belgen, die vind ik erg achter hun ellebogen  ::pinokkio:: .....


Ik spreek alleen voor mezelf, maar ik zeg niet hij DE Robinson is. Ik vind hem overigens wel een Robinson en hoop heel erg, dat hij door kan gaan.

Verder ben ik het ondanks, dat ik hoop dat Jeroen door kan gaan het niet me je eens dat Marina, Kurt en Marcel het achter hun ellebogen hebben. Ook al ben ik zeker geen fan van de laatste drie!

Marina niet, omdat ik haar gezeur onderhand wel beu ben kwa immunität (zoals iemand hier het zo mooi schreef, ik hoorde het haar bijna zeggen  ::rofl::)
Kurt niet omdat ik hem niet loyaal vind, terwijl hij dat zelf blijkbaar wel heel belangrijk vindt.

En Marcel niet, omdat hij té manipulerend bezig is mijn ogen. Je kunt het slim spelen noemen uiteraard, maar wel erg afstandelijk. Niet mijn ding in ieder geval.

Maar goed achter je ellebogen is in mijn optiek toch wel wat anders.
Want doen een Esmeralda, Dennis en consorten niet eigenlijk hetzelfde?

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #83 Gepost op: 18-11-2009, 00:36:21 »
Het achter de ellebogen hebben
Achterbaks; zonder zijn zelfzuchtige bedoelingen te laten zien.
Oude methode van bedrog. Voorbeeld: Een el (lengtemaat van de hand tot de oksel) touw wordt stiekem te kort afgemeten vlak achter de elleboog.


Ellebogenwerk
Succes boeken door op slinkse wijze van anderen misbruik te maken.


Ik heb altijd gedacht dat t wat anders was maar kan hier wel enkele deelnemers in herkennen