Auteur Topic: Aflevering 12  (gelezen 35256 keer)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #40 Gepost op: 19-11-2009, 21:45:25 »
Jeroen toch geen echte robinson, want in nood had hij best zelf zo'n plan kunnen smeden. En waarom niet Rita erbij betrokken? Die moest nog wat goedmaken nav de hotelovernachting.

Ja, Jeroen speelt ontzettend dom. Maar dat wordt erg gewaardeerd in Robinson. :P
Nog even niks.

Offline Kokosnoot007

  • Forumlid
Re: Aflevering 12
« Reactie #41 Gepost op: 19-11-2009, 21:46:36 »
heel mooi deze wending!! heel mooi!!!! hulde! en geen gejank hoor, pfffff!

Nou inderdaad, das toch wel triest hoor om er om te gaan janken! Hoeveel mensen hebben ze er zelf al uitgespeeld... en nu keert het tij godzijdank! Beetje zielige vertoning van die twee dus volgende week. Er niet eens meer over willen praten... t was toch maar een spel  ::tandpastasmiley::

Offline BalkanPower

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #42 Gepost op: 19-11-2009, 21:46:42 »
Deze wending vond ik leuker dan die van hiukwan vorig jaar. Hier waren meer personen in betrokken en marcel is echt slim. Ik hoopte dat esmeralda de immuniteit had "gewonnen", zodat ze zichzelf op zou eten voor het feit dat ze voor eten ipv immuniteit had gekozen:) hehe, en lekker voor dennis....vroeg of laat moest het ervan komen:)

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #43 Gepost op: 19-11-2009, 21:47:14 »
De aflevering ging om Marcel!

13 stemmen in totaal
Rita 2 stemmen
Jeroen 2 stemmen
Esmaralda 4 stemmen
Dennis 3 stemmen
Marcel 2 stemmen

Ik denk:
Marcel, Marina en Jeroen stemmen op Esmaralda en Dennis.
Rita op Jeroen en Marcel
Dennis op Rita en Marcel
Esmaralda op Jeroen en Rita


Offline BalkanPower

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #44 Gepost op: 19-11-2009, 21:49:56 »
en nog iets doms...in dat voorstukje van vorige weke dat ze loopt te klagen dat marcel in haar gezicht had gelogen, en dennis volgens verwachting mee begon te lullen....sore losers really

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 12
« Reactie #45 Gepost op: 19-11-2009, 21:51:31 »
Deze wending vond ik leuker dan die van hiukwan vorig jaar. Hier waren meer personen in betrokken en marcel is echt slim. Ik hoopte dat esmeralda de immuniteit had "gewonnen", zodat ze zichzelf op zou eten voor het feit dat ze voor eten ipv immuniteit had gekozen:) hehe, en lekker voor dennis....vroeg of laat moest het ervan komen:)
Dit was ook het geval....

Offline ShakaZulu

  • Forumlid
Re: Aflevering 12
« Reactie #46 Gepost op: 19-11-2009, 21:52:34 »
en nog iets doms...in dat voorstukje van vorige weke

Vorige of volgende??

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Aflevering 12
« Reactie #47 Gepost op: 19-11-2009, 21:53:42 »
Nou ja goed ik ben geen fan van Marcel, ik hou niet van stroopsmeren.  ::niet-ok::
Ik heb liever een Jeroen, die gewoon duidelijk is in wat hij denkt of vindt. En dat mag een ander stom vinden, zal ook wel niet tactisch zijn.

Maar ík zie Marcel vandaag liever vertrekken dan gisteren. En dat geldt zeker voor een Marina ... en maar zagen.  ::ohno::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #48 Gepost op: 19-11-2009, 21:53:45 »
Ik vind Marcel geweldig! Elke aflevering wordt 't beter. Wat een leuke, sympathieke, slimme, listige sluwe Robinson!  ::tandpastasmiley:: ::jaja::

ik vind hem steeds leuker worden, hij is echt gemaakt voor het psychologische spel van dit jaar  ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #49 Gepost op: 19-11-2009, 21:54:39 »
Super goeie wending! Leuk hoor.  ::ok::
En Dennis en Esmeralda in het voorstukje voor volgende week: de pot verwijt de ketel.....!!! Slechte verliezers hoor. Hadden natuurlijk gehoopt samen in de finale te komen...jammer dan  >:D
Ik moest ook wel erg lachen om Jeroen die Marcel 'nadeed'> slim gespeeld ook van Marcel, chapeau!
Kijk erg uit naar de volgende aflevering!!!

Offline billie turf

  • Forumlid
Re: Aflevering 12
« Reactie #50 Gepost op: 19-11-2009, 21:56:23 »
Ik ben altijd voor de "underdog" dus vandaag was ik helemaal voor Jeroen.
Is ook wel eens anders geweest, toen tie zich een beetje onkwetsbaar waande.
Hoge bomen vangen veel wind maar hij is nu wel genoeg gestraft, en uiteindelijk IS hij een goede Robinson.

Esmeralda moet niet piepen want die heeft nog nooit stemmen gehad - en dan had ze maar niet voor het eten moeten gaan ::rofl::.
Toch is ze altijd een van mijn favorieten geweest.

Maar ik kijk toch het liefst naar Jeroen ::love::

Offline BalkanPower

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #51 Gepost op: 19-11-2009, 21:56:47 »
Dit was ook het geval....

i know...daarom ben ik blij:)

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 12
« Reactie #52 Gepost op: 19-11-2009, 21:58:03 »
i know...daarom ben ik blij:)
Ah zo, ik las "Ik hoopte.." op een andere manier

Offline Noffeltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #53 Gepost op: 19-11-2009, 22:00:52 »
Wat een schitterende aflevering, de beste tot nu toe!
Het complot van Marcel was toch schitterend!! Dat hij het voor elkaar heeft gekregen, petje af! Ik kreeg bij de eilandraad een flash back naar het "pardon" van vorig jaar...
Ik heb echt gelachen, er is geen leuker vermaak dan leedvermaak. En het gejank van Esmerelda en Dennis valt me echt tegen! KOm op, het is een spel, dit kon je verwachten!!!!
Je wordt zelf niet wit als je een ander zwart maakt!

Offline BalkanPower

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #54 Gepost op: 19-11-2009, 22:01:32 »
Ah zo, ik las "Ik hoopte.." op een andere manier
had het raar geformuleerd. Maar neemt niet weg hoe leuk het was die twee hoofden te zien toen ze door kregen dat ze de meeste stemmen hadden:)

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #55 Gepost op: 19-11-2009, 22:05:24 »
beetje sneu was het wel. Kwam ook echt wel als een klap uit et niets.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline ShakaZulu

  • Forumlid
Re: Aflevering 12
« Reactie #56 Gepost op: 19-11-2009, 22:05:54 »
had het raar geformuleerd. Maar neemt niet weg hoe leuk het was die twee hoofden te zien toen ze door kregen dat ze de meeste stemmen hadden:)

Nee, ik dacht ik vraag effe, misschien had ik vorige week wat gemist. Tsja over Marcel, als je het niet van je fysiek moet hebben, dan maar van je sluwheid. Hij heeft zich snel aangepast nadat door het vertrek van Kurt de schaakopstelling veranderde.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 12
« Reactie #57 Gepost op: 19-11-2009, 22:08:07 »
Nou Esmeralda, wint volgens mij wel van de "mannen" op Jeroen na dan ::rofl::

Ik ben benieuwd... ;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #58 Gepost op: 19-11-2009, 22:10:34 »
Geweldige aflevering,\... TOP! :) en MArcel blijft me week na week verbazen, dat doet-ie toch wel errug goed... alleen die verbroken belofte aan Esmeralda kan 'm nog wel eens lelijk opbreken, want zo kan hij als onbetrouwbaar te boek komen staan...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 12
« Reactie #59 Gepost op: 19-11-2009, 22:11:31 »
[spoiler]In de tv-gids van volgende week staat dat de uitslag van het spel is ingeslagen als een bom, dat Esmeralda in tranen is en Dennis vol rancune zit.[/spoiler]
Het lijkt voor deze twee dus niet al te best af te lopen.

Goed gezien!!
::vergroot::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!