Auteur Topic: Aflevering 12  (gelezen 35251 keer)

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Aflevering 12
« Reactie #60 Gepost op: 19-11-2009, 22:29:24 »
Ik verheug me nu alweer op volgende week. Ik weet zeker dat ik ervan zal genieten om Esmeralda en Dennis over de rooie te zien gaan.  >:D
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aflevering 12
« Reactie #61 Gepost op: 19-11-2009, 22:43:53 »
marcel zorgt wel voor gewedige tv..
en hoe. net als hans spweelt hij een spel.. maar toch op een hele andere manier,


haha jeroen die marcel na doet en dan zo oon vlaams acent na doet.. leek net jambers..
en dan zolinks en rechts kijkt..

rita is de spygolege maar marcel speelt het echt slim.

jemig die rita is echt sterk.. graatmager en toch doorgaan, mag van mij in de finale komen
!
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aflevering 12
« Reactie #62 Gepost op: 19-11-2009, 22:53:59 »
tjonge jeroen was helemaal niet blij met zijn prijs..

maar tijdens de stemming toch wel erg handig zo n extra stem..
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 12
« Reactie #63 Gepost op: 19-11-2009, 23:05:48 »
Hier kijk ik ER voor, voor zo'n aflevering als deze. Mensen die denken dat ze op een zetel naar de finale worden gedragen en dan opeens de deksel op hun neus krijgen. Geweldig!

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #64 Gepost op: 19-11-2009, 23:29:31 »
Ik verheug me nu alweer op volgende week. Ik weet zeker dat ik ervan zal genieten om Esmeralda en Dennis over de rooie te zien gaan.  >:D

Heel leuke aflevering ::jaja::Hebben Dennis en Esmeralda deze ervaring ook eens gehad ::rofl::

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 12
« Reactie #65 Gepost op: 19-11-2009, 23:38:31 »
Hier kijk ik ER voor, voor zo'n aflevering als deze. Mensen die denken dat ze op een zetel naar de finale worden gedragen en dan opeens de deksel op hun neus krijgen. Geweldig!
helemaal mee eens, je verwoord het geweldig ::rofl:: ::ok::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #66 Gepost op: 19-11-2009, 23:42:52 »
Mooe uitzending, spannend tot t einde.
Ik begon Marcel laatste tijd een "droognaaier" te vinden maar opeens komt de sluwe oude vos met weer een nieuw plan. Knap dat hij t draaien kan zodat t voor hem weer perspectieven bied.
Ik moest ook meteen aan Jambers denken toen Jeroen Marcel immiteerde  ::rofl::

Offline fugazi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #67 Gepost op: 20-11-2009, 00:28:33 »
Geweldig! Topaflevering deze keer eindelijk. Jeroen had eigenlijk zelf de troeven in handen na het gewonnen duel met Kurt, en zeker met die extra stem, maar het was wel Marcel die het even moest voorkauwen. Die gezichten van Esmeralda en Dennis op de eilandraad, LOL. HET Robinson moment tot nu toe. Ik kijk al uit naar de volgende aflevering.

Ik kan me van 1 iemand wel heel goed voorstellen dat ze krom heeft gelegen van het lachen vanavond.
Nietwaar Simone?  ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 20-11-2009, 00:48:08 door fugazi »

Offline milufra

  • Forumlid
Re: Aflevering 12
« Reactie #68 Gepost op: 20-11-2009, 01:35:23 »
Noem het maar geweldig. Ik noem het verraad. Een minne daad van Marcel maar vooral erg DOM. Hij gooit hiermee nl. zijn eigen glazen in. Hij is de sympathie kwijt van de kijkers (stemmers). Kijk maar naar vorig jaar: Hans en Yin.
En wie gaat hier voordeel mee behalen: Rita.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #69 Gepost op: 20-11-2009, 01:45:03 »
Vooralsnog is hij hierdoor helemaal niet mijn sympathie kwijt.
Hij speelt t helemaal niet zo als Hans en Yin vorig jaar. Marcel spreekt uit wat hij vantevoren allemaal bedacht heeft. Zegt er zelfs bij wat hem goed uitkomt.
Anderen kunnen hierin meegaan of niet.

Offline fugazi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #70 Gepost op: 20-11-2009, 01:56:36 »
Ik vind de vergelijking met Hans en Yin ook niet helemaal opgaan. Ik zou eerder het sterke koppel Esmeralda en Dennis met Hans en Yin vergelijken. Misschien niet helemaal in de manier van spelen, maar wel wat betreft hun positie in het spel. Ze leggen het er niet zo dik op in het spel, maar dat is eerder sluwheid van hun kant. Rekening houdend met een mogelijke publieksstemming later. Ik vond dan ook dat Esmeralda het zeer sterk (uitgekookt) speelde met haar motivatie tijdens de proef met het verbranden van de foto's bv.. Volgens mij was het wel redeijk duidelijk dat deze 2 hun taktiek toch redelijk met elkaar afstemden. Ze waanden zich allen al iets te vroeg veilig. Ik zie marcel dan ook eerder in de rol van Hiu Kwan. Marcel had tenminste door dat dit koppel wegespeeld moest worden om het spel weer open te gooien.

Offline rumiii

  • Forumlid
Re: Aflevering 12
« Reactie #71 Gepost op: 20-11-2009, 02:33:11 »
Begin nu ook te watertanden naar de reacties van volgende week Eehehe ::jaja::
Marcel wat een tacticus  8).. je moet het inderdaad zien als een schaakspel..
je komt daar niet om vriendjes te maken , je komt daar om te WINNEN.
Het is eigenbelang jaa , maar dat was t al vanaf dag 1..
Als je een gezellig oprecht babbeltje op televisie woilt zien zap dan naar OPRAH..

Er zijn voor mij meerdere winnaars..

1. MARCEL.. De tactische winnaar
2. JEROEN.. De overlevende winnares (heeft eigenlijk al gewonnen)
3. RITA..   De naive uiteindelijke winnaar
4. MARINA.. De in het "schootje geworpen" winnares

En de twee verliezers van deze week kennen we  ::oink::
wie had dat gedacht ..
 
GEWELDIG !!
 

Offline rumiii

  • Forumlid
Re: Aflevering 12
« Reactie #72 Gepost op: 20-11-2009, 02:35:06 »
JEROEN EN RITA OMGESWITCHT SORRY  ::vergroot::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #73 Gepost op: 20-11-2009, 08:14:08 »
Ik vind de vergelijking met Hans en Yin ook niet helemaal opgaan. Ik zou eerder het sterke koppel Esmeralda en Dennis met Hans en Yin vergelijken. Misschien niet helemaal in de manier van spelen, maar wel wat betreft hun positie in het spel. Ze leggen het er niet zo dik op in het spel, maar dat is eerder sluwheid van hun kant. Rekening houdend met een mogelijke publieksstemming later. Ik vond dan ook dat Esmeralda het zeer sterk (uitgekookt) speelde met haar motivatie tijdens de proef met het verbranden van de foto's bv.. Volgens mij was het wel redeijk duidelijk dat deze 2 hun taktiek toch redelijk met elkaar afstemden. Ze waanden zich allen al iets te vroeg veilig. Ik zie marcel dan ook eerder in de rol van Hiu Kwan. Marcel had tenminste door dat dit koppel wegespeeld moest worden om het spel weer open te gooien.

Helemaal mee eens, als je wilt vergelijken met vorig jaar zijn Esmeralda en Dennis de Hans en Yin, en is Marcel de Hiukwan.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #74 Gepost op: 20-11-2009, 08:32:19 »
Helemaal mee eens, als je wilt vergelijken met vorig jaar zijn Esmeralda en Dennis de Hans en Yin, en is Marcel de Hiukwan.
ik vind de vergelijking met Hans en Yin wel heel zwaar hoor. Zo arrogant (en vreselijk) zijn ze ook niet, vind ik.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline fugazi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #75 Gepost op: 20-11-2009, 09:11:27 »
ik vind de vergelijking met Hans en Yin wel heel zwaar hoor. Zo arrogant (en vreselijk) zijn ze ook niet, vind ik.

ben ik welmet je eens. Swifty reageerde op mijn bericht en ik ga ervanuit dat het mmer betrekking had op de dominante positie in het spel van Dennis en Esmeralda dan op hun persoonlijkheden danwel manier van spelen.

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #76 Gepost op: 20-11-2009, 09:14:00 »
JEROEN EN RITA OMGESWITCHT SORRY  ::vergroot::
kwas juist aan het schrijven dat denk ik toch jeroen een man is ::jaja:: dus winnaar ::zwaai::
dieren zijn je echte vrienden

Offline Medic

  • Forumlid
Re: Aflevering 12
« Reactie #77 Gepost op: 20-11-2009, 09:14:50 »
Inderdaad, eindelijk weer eens een topaflevering, hier kijk ik voor! Hoewel ik er nog wat moeite mee heb om Marcel een juiste plaats te "geven", zorgt hij in ieder geval voor geweldige TV!
Enige nadeel: Nog een week wachten voordat we weten hoe het verder gaat.....

Offline Senorita_88

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #78 Gepost op: 20-11-2009, 10:46:55 »
hahaha wat een leuke/grappige aflevering!
We hebben liggen rollen op de bank, Jeroen die met een stem als Jafar (uit Aladdin) Marcel napraat.
En Marcel die zo heel nonchalant Marina vertelt dat hij niet op Jeroen stemt, waarop zij heel schijnheilig toegeeft dat ze hem 'opeens' ook wel mag.. en inderdaad het snuit dat hij trekt als op de stemming zijn plan is uitgekomen, hij kon amper z'n overwinningskreet inhouden volgens mij.

Toch gun ik het Jeroen het meest om te winnen, ik vind hem het sympathiekst en kan leuk verwoorden wat er wordt gezegd en gedaan.

Hoop dat Dennis afvalt volgende week..
Arienne

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #79 Gepost op: 20-11-2009, 11:42:24 »
hahaha wat een leuke/grappige aflevering!
We hebben liggen rollen op de bank, Jeroen die met een stem als Jafar (uit Aladdin) Marcel napraat.
En Marcel die zo heel nonchalant Marina vertelt dat hij niet op Jeroen stemt, waarop zij heel schijnheilig toegeeft dat ze hem 'opeens' ook wel mag.. en inderdaad het snuit dat hij trekt als op de stemming zijn plan is uitgekomen, hij kon amper z'n overwinningskreet inhouden volgens mij.

Toch gun ik het Jeroen het meest om te winnen, ik vind hem het sympathiekst en kan leuk verwoorden wat er wordt gezegd en gedaan.

Hoop dat Dennis afvalt volgende week..

Dat dacht ik nou ook! Jafar  ::rofl::