Poll

Is de evenwichtsbalk een essentieel onderdeel van ER?

Ja
Neen

Auteur Topic: De finale!!  (gelezen 76677 keer)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
De finale!!
« Gepost op: 25-11-2009, 17:38:57 »
Hier alle voorbeschouwingen over de finale!
::megafoon:: gelieve indien nodig de spoilertags te gebruiken!!
Zal de finale volgende week al zijn?  :o Met 2, met 3 of met 4 kandidaten? ???
Marina zit er zeker in, wie maakt het meeste kans om met haar in de ring te stappen? ::vergroot::

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: De finale!!
« Reactie #1 Gepost op: 25-11-2009, 17:42:04 »
Misschien moet er een apart topic komen met discussie over hoe de finale gespeeld zal worden?

Go4it! ;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: De finale!!
« Reactie #2 Gepost op: 25-11-2009, 22:07:49 »
ik ben benieuwd.. de finale zal vast een week later zijn, tenimsnte de uitslag van wie de finalisten zijn..
net als vorig jaar toen hans en hui aan het einde van de proef waren, stopte de aflvering..
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De finale!!
« Reactie #3 Gepost op: 25-11-2009, 22:18:28 »
ik denk dat we het begin van de proef al gaan zien morgen (na de stemming van de 2de finalist) en volgende week de uitkomst, het slotpleidooi en de stemming tot Robinson.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De finale!!
« Reactie #4 Gepost op: 26-11-2009, 11:07:37 »
Go4it! ;D

::ok::

We weten in ieder geval dat Marina in de finale zit. Vanavond komt daar een tweede persoon bij, na een stemming onder de deelnemers.

Onduidelijk:
- Wat gebeurt er met de drie die niet gekozen worden voor de finale, vallen ze af of maken ze nog een extra kans? Volgens de spoilers...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
- Wat houdt de finale in? Normaal gesproken zijn de finalisten diegene die de laatste aflevering halen, maar de stemming tussen de laatste twee kandidaten wordt ook als finale gezien.
- Hoe wordt de winnaar gekozen? Is dat door afvallers, is dat door een proef of door het publiek?
Nog even niks.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: De finale!!
« Reactie #5 Gepost op: 26-11-2009, 12:03:23 »
We weten in ieder geval dat Marina in de finale zit. Vanavond komt daar een tweede persoon bij, na een stemming onder de deelnemers.
Onduidelijk:
- Wat gebeurt er met de drie die niet gekozen worden voor de finale, vallen ze af of maken ze nog een extra kans?
- Wat houdt de finale in? Normaal gesproken zijn de finalisten diegene die de laatste aflevering halen, maar de stemming tussen de laatste twee kandidaten wordt ook als finale gezien.
- Hoe wordt de winnaar gekozen? Is dat door afvallers, is dat door een proef of door het publiek?

;D Ik wist dat ik het aan jou kon vragen!

Ik hoop dat alle finalisten (3? 4?) een lichamelijk en geestelijk moeilijke proef moeten afleggen waar de twee besten overblijven, en die moeten dan hopelijk géén torentje bouwen maar vragen over de deelnemers beantwoorden, of de deelnemers kiezen de Robinson, of een puzzel oplossen, of naar de zeebodem duiken en kokosnoten ophalen of zo...
Gewoon iets LEUK, zeker geen 'gearrangeerde SMS-stemming' of zoiets... ;)
:)

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De finale!!
« Reactie #6 Gepost op: 26-11-2009, 13:12:01 »
En wanneer komt de Evenwichtsbalk dan?  ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De finale!!
« Reactie #7 Gepost op: 26-11-2009, 13:18:31 »
En wanneer komt de Evenwichtsbalk dan?  ::)

Die is toch al geweest toen Esmeralda deze op een heel elegante manier wist te overbruggen... En ze heeft er tegenover Jill op staan vloeken.

Dus dat zijn er al 2 (eigenlijk hebben we er 8 gezien  ::vergroot:: )

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De finale!!
« Reactie #8 Gepost op: 26-11-2009, 13:29:50 »
Die is toch al geweest toen Esmeralda deze op een heel elegante manier wist te overbruggen... En ze heeft er tegenover Jill op staan vloeken.

Dus dat zijn er al 2 (eigenlijk hebben we er 8 gezien  ::vergroot:: )

Andere jaren kwamen ze ook vaak als onderdeel van de proeven voor, en dan nogmaals in de finale  ::vergroot::
Keep calm and eat chocolates!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De finale!!
« Reactie #9 Gepost op: 26-11-2009, 13:50:20 »
Andere jaren kwamen ze ook vaak als onderdeel van de proeven voor, en dan nogmaals in de finale  ::vergroot::

Good point.  ::vergroot::

Maar ze gaan de balk dit jaar toch niet aankondigen als spectaculairste eindproef ooit...

Al is de mogelijkheid er nog dat ze allemaal op een balk beginnen en de eerste die eraf valt, onmiddellijk de expeditie verlaat en en de overgebleven 2 doorgaan naar het eindparcours... 

Offline Asherah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De finale!!
« Reactie #10 Gepost op: 26-11-2009, 14:31:51 »
Misschien doen ze ook wel een balkproef, en dan degene die er het eerst afvalt valt af (afvallen afvallen :P) En dan heb je nog 2 over die een proef gaan doen voor de 3e finale-plaats.
Of ze doen het helemaal anders.

Maar ik denk wel dat uiteindelijk de afvallers moeten stemmen.

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De finale!!
« Reactie #11 Gepost op: 26-11-2009, 16:08:59 »
Misschien doen ze ook wel een balkproef, en dan degene die er het eerst afvalt valt af (afvallen afvallen :P) En dan heb je nog 2 over die een proef gaan doen voor de 3e finale-plaats.
Of ze doen het helemaal anders.

Maar ik denk wel dat uiteindelijk de afvallers moeten stemmen.

uhm afvallen, afvallen, ik dacht even de eerste een 1kg afvalt verliest  ::rofl::

Waarschijnlijk zullen de afvallers na de samensmelting gaan stemmen over wie de winnaar wordt en waarschijnlijk is dat in een studio. Het is eerder voorgekomen dat het in maleisie of elders plaatsvond.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De finale!!
« Reactie #12 Gepost op: 26-11-2009, 19:43:13 »
Ik hoop dat er een grandioze proef komt,
maar de evenwichtsbalk wil ik ook graag zien.
Die proef kan zo spannend zijn als ze echt uren blijven staan en steeds bijna vallen maar net overeind blijven.
Dus niet zoals vorig jaar, toen na 15 min de proef gedaan was!!
There's no show like a reality show ;)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De finale!!
« Reactie #13 Gepost op: 26-11-2009, 20:09:54 »
Citaat
en kokosnoten ophalen
zeg, laat Igor er even buiten, ja?



 ::rofl::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: De finale!!
« Reactie #14 Gepost op: 26-11-2009, 21:14:36 »
zeg, laat Igor er even buiten, ja?

ghaha ::rofl::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline CubaLibre

  • Forumlid
Re: De finale!!
« Reactie #15 Gepost op: 26-11-2009, 21:54:15 »
Mijn gok: volgende week die stormbaan, de 3 overgebleven op de balk. De 2 winnaars vervolgens in de studio.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De finale!!
« Reactie #16 Gepost op: 26-11-2009, 21:56:39 »
Mijn gok: volgende week die stormbaan, de 3 overgebleven op de balk. De 2 winnaars vervolgens in de studio.

Andere jaren ging de balk door tot er nog maar 1 stond. Ik verwacht dat er dit jaar geen evenwichtsbalk is (er werd hier trouwens ook jarenlang geroepen dat dat niets met Robinson te maken had, dat het een waardeloze proef was)  ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De finale!!
« Reactie #17 Gepost op: 26-11-2009, 22:09:29 »
Andere jaren ging de balk door tot er nog maar 1 stond. Ik verwacht dat er dit jaar geen evenwichtsbalk is (er werd hier trouwens ook jarenlang geroepen dat dat niets met Robinson te maken had, dat het een waardeloze proef was)  ;)

De balk vs de proef van vandaag was die van vandaag toch wel beter dan de balk.
Of Eddy kan niet zwemmen om een balk eraf te hakken (tijdens die proef)  ::rofl::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: De finale!!
« Reactie #18 Gepost op: 26-11-2009, 22:13:12 »
In de vooruitblik vond ik het lijken alsof er volgende week tussen de drie finalisten gestemd gaat worden. ???

Dus dan zou er geen evenwichtsbalk meer zijn. ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De finale!!
« Reactie #19 Gepost op: 26-11-2009, 22:14:26 »
In de vooruitblik vond ik het lijken alsof er volgende week tussen de drie finalisten gestemd gaat worden. ???

Dus dan zou er geen evenwichtsbalk meer zijn. ???
Ja Marina, Rita en een man.