Poll

Is de evenwichtsbalk een essentieel onderdeel van ER?

Ja
Neen

Auteur Topic: De finale!!  (gelezen 76680 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: De finale!!
« Reactie #180 Gepost op: 5-12-2009, 22:37:54 »
Willen jullie nog ns winnen? ;D :P

Kop dicht, Lukas ;D

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: De finale!!
« Reactie #181 Gepost op: 5-12-2009, 22:47:17 »
Kop dicht, Lukas ;D

Ghaha! ;D lol ::bravo::
De balk is aan het winnen trouwens, met 16 tegen 15!! :o
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De finale!!
« Reactie #182 Gepost op: 5-12-2009, 22:57:30 »
Dan zal ik het eens gauw gelijk maken ;)
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: De finale!!
« Reactie #183 Gepost op: 5-12-2009, 22:58:41 »
Dan zal ik het eens gauw gelijk maken ;)

16 - 16, met dank aan de lange kous! ;D :P
« Laatst bewerkt op: 5-12-2009, 23:04:30 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De finale!!
« Reactie #184 Gepost op: 5-12-2009, 23:02:48 »
16 - 16, met dank aan de lange kous! ;D :P

Ghegheghe ;)
Maar ik heb de balk niet gemist. Al was dat nog beter geweest dan dat blokken stapelen.De balk in combi met zandzakken gooien vind ik dan weer wel leuk!
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: De finale!!
« Reactie #185 Gepost op: 5-12-2009, 23:07:01 »
Ghegheghe ;)
Maar ik heb de balk niet gemist. Al was dat nog beter geweest dan dat blokken stapelen.De balk in combi met zandzakken gooien vind ik dan weer wel leuk!

Wat mij betreft:
Blokken stapelen ::niet-ok:: al vond ik het wél een heel leuk ONDERDEEL van de finale-proef en mag het daar blijven;
Balk is ok ::ok:: maar enkel als tussendoortje, inderdaad eventueel met zandzakken. ;)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De finale!!
« Reactie #186 Gepost op: 5-12-2009, 23:19:30 »
Wat mij betreft:
Blokken stapelen ::niet-ok:: al vond ik het wél een heel leuk ONDERDEEL van de finale-proef en mag het daar blijven;
Balk is ok ::ok:: maar enkel als tussendoortje, inderdaad eventueel met zandzakken. ;)



De balk als duel lijkt me wel leuk, of een soort rad van fortuin bv balk, vuurmaakproef, uithouding (armstrekken, aan een kruis hangen, buikspieroefening,...) blokken stapelen,... kortom proeven genoeg uit het verleden zodat niet men niet op voorhand weet wat hen te wachten staat de volgende keer...

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: De finale!!
« Reactie #187 Gepost op: 6-12-2009, 01:50:12 »
20 pro-balk, en 16 stemmers vinden deze geen essentieel onderdeel van ER...
::vergroot::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: De finale!!
« Reactie #188 Gepost op: 6-12-2009, 20:11:14 »
Ik bedoel met die erestem een soort erkenning dat Marina het toch heeft volgehouden. Het gevoel nergens aan mee te MOGEN doen, geen kans te maken op een etentje/dagje uit zoals dat met Rita en Jeroen, etc., en intussen bij voorbaat te zijn uitgeschakeld voor die 50.000 euro, Eddy gaf het perfect aan: dat is op zich een prestatie. Ik heb het verder niet over het zeuren dat ze soms deed. Zet jezelf eens in zo'n positie, het is echt niet altijd leuk om een buitenstaander te zijn.

Idd ze zat er voor spek en bonen bij. Een misser van de productie, die directe finaleplaats heeft in feite geen enkele meerwaarde gehad voor de expeditie. Ze heeft zich ook niet echt duidelijk neergezet, dus ik vond dat het ook voor de kijker weinig interessants opleverde.

Dat Marcel gewonnen heeft....Ik was voor Rita, maar idd Marcel had als enige het spel door. Hij heeft het goed gespeeld. Proficiat!
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline ShakaZulu

  • Forumlid
Re: De finale!!
« Reactie #189 Gepost op: 6-12-2009, 21:02:34 »
Voor mij was Marcel de terechte winnaar. Hij heeft in een direct duel twee sterke concurrenten het nakijken gegeven. Wat er daarna nog op die eilandraad moest plaatsvinden was voor mij niet meer relevant. Na die spannende finale tussen de 3 heren ging het als een nachtkaars uit en eindigde het zoals het begon, namelijk vrij saai. Een jaargang sans histoire en met een paar blunders van de organisatie. Eentje het direct op dag 1 iemand in de finale plaatsen en dat Rita naar de finale mocht en niet Jeroen (kaarsenproef)

 ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: De finale!!
« Reactie #190 Gepost op: 6-12-2009, 21:06:20 »
Voor mij was Marcel de terechte winnaar. Hij heeft in een direct duel twee sterke concurrenten het nakijken gegeven. Wat er daarna nog op die eilandraad moest plaatsvinden was voor mij niet meer relevant. Na die spannende finale tussen de 3 heren ging het als een nachtkaars uit en eindigde het zoals het begon, namelijk vrij saai. Een jaargang sans histoire en met een paar blunders van de organisatie. Eentje het direct op dag 1 iemand in de finale plaatsen en dat Rita naar de finale mocht en niet Jeroen (kaarsenproef)

 ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Eens kwa Marcel en die proef. Wat dat betreft is hij zeker de terechte winnaar.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline hurricane

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De finale!!
« Reactie #191 Gepost op: 6-12-2009, 22:08:09 »
MARCEL Gefeliciteerd! ::zwaai::
Knap gedaan ja in die laatste proef. Dat was een echt geslaagde proef. Ik had van Dennis wel verwacht dat hij een vuurtje kon maken. Maar ja dat kon Marcel dan wel weer veel beter! Ik vond die laatste stemronde ook maar saai. Eigenlijk is er dan voor zo´n iemand als Marina dan ook geen eer te behalen. Had leuker geweest met nog een proef of zo. Had ze tenminste nog een kans. ;)
Je kan het hebben jongen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: De finale!!
« Reactie #192 Gepost op: 6-12-2009, 22:18:03 »
Voor mij was Marcel de terechte winnaar. Hij heeft in een direct duel twee sterke concurrenten het nakijken gegeven. Wat er daarna nog op die eilandraad moest plaatsvinden was voor mij niet meer relevant. Na die spannende finale tussen de 3 heren ging het als een nachtkaars uit en eindigde het zoals het begon, namelijk vrij saai. Een jaargang sans histoire en met een paar blunders van de organisatie. Eentje het direct op dag 1 iemand in de finale plaatsen en dat Rita naar de finale mocht en niet Jeroen (kaarsenproef)

Dit vat het dus goed samen... Proficiat Marcel, en spijtig voor Jeroen!
::zwaai::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline hurricane

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De finale!!
« Reactie #193 Gepost op: 6-12-2009, 22:37:44 »
Ja Jeroen was ook goed en Dennis ook...
Je kan het hebben jongen!

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: De finale!!
« Reactie #194 Gepost op: 7-12-2009, 13:25:51 »
wat een rotfinale, ten eerste baalde ik al dat Rita onterecht van Jeroen won in die kaarsproef. Ik gunde het jeroen zo om die finaleplek te halen, de robinson dit jaar! De finaleproef was erg spannend en ik heb bijna zitten janken toen Marcel zijn fakkel in de wok gooide, ik vond het echt vreselijk.  ::ohno:: had ook echt verwacht dat jeroen zou gaan winnen omdat marcel maar naast bleef gooien. Dat hij zei dat hij hoopte dat hij het goed gedaan had: nou dat heeft hij zeker, een van de eerlijkste en leukste spelers ooit in dit spel. Had gehoopt dat Rita nu zou winnen maar tot mijn verbazing werd het Marcel, die ik het eigenlijk niet gun maar ja ach. Hopen op een nieuwe strijd der titanen met een hoop leuke kandidaten en hopelijk ook Jeroen. Die is zeker mijn winnaar van dit jaar! ::bravo::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: De finale!!
« Reactie #195 Gepost op: 7-12-2009, 13:50:58 »
Citaat
Dat hij zei dat hij hoopte dat hij het goed gedaan had

dat vond ik zo'n ontroerend stukje. dat marcel het "spel doorhad" en daarom terecht winnaar werd is wel ok wat mij betreft, maar jeroen heeft een andere insteek genomen en het oprecht gespeeld en zo kan het dus ook, hoewel dat voor de meesten als saai wordt gezien.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: De finale!!
« Reactie #196 Gepost op: 7-12-2009, 14:06:02 »
het is misschien saai maar wel eerlijk en uiteindelijk heeft hij natuurlijk aan het einde wel even tactisch gespeeld maar hij had weinig keus en marcel bracht hem op dat idee. Ik had dat ook gedaan om mijn hachje te redden, verder heeft hij nooit complotten gesmeed, gelogen of mensen om de tuin geleid. Dat hij met Marcel meestemde deed me denken aan Frank toen die in de strijd der titanen Pieter wegstemde om zijn eigen hachje te redden.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De finale!!
« Reactie #197 Gepost op: 10-12-2009, 22:12:49 »
donderdagavond  :\'(
Saai he!!

Offline Marcelleke

  • winnaar ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: De finale!!
« Reactie #198 Gepost op: 11-12-2009, 12:38:01 »
We zaten echt wel te wachten op de evenwichtsbalk en ik en Marina oefenden daar dan ook bijna dagelijks op naar het einde toe, ik vind ook dat Marina dan een grote kans had om te kunnen winnen, Rita vertelde mij dat ze thuis goed geoefend had op de balk dus voor mij zou dit niet zo makkelijk geweest zijn.

Offline ormagon

  • Forumlid
Re: De finale!!
« Reactie #199 Gepost op: 10-01-2010, 19:00:18 »
Idd ze zat er voor spek en bonen bij. Een misser van de productie, die directe finaleplaats heeft in feite geen enkele meerwaarde gehad voor de expeditie. Ze heeft zich ook niet echt duidelijk neergezet, dus ik vond dat het ook voor de kijker weinig interessants opleverde.

Nu was het een misser, maar het had ook heel anders kunnen uitpakken (hypothetisch). Stel je voor dat iemand als Igor die immuniteit op dag 1 had gekregen, dat had een heel anders spel opgeleverd met flink wat spanningen en bijzondere dingen!