Auteur Topic: Wie schrijft zich in voor ER 2010?  (gelezen 60554 keer)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Wie schrijft zich in voor ER 2010?
« Gepost op: 4-12-2009, 13:38:00 »
Als er een ER 2010 komt, wie gaat er zich dan inschrijven? En waarom, wat is je reden voor deelname?
Wie gaat er zich niét inschrijven, en waarom?
Hebben ex-kandidaten tips voor de forumleden die het erop gaan wagen? Dan mogen ze die hier neerpennen in de loop van de volgende maanden!
Waarop moet je letten als je een brief schrijft?
Enz...
::ok::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Wie schrijft zich in voor ER 2010?
« Reactie #1 Gepost op: 4-12-2009, 13:40:23 »
Ik niet. ::ohno:: Ik ben aan gezinsuitbreiding bezig ;D en we verwachten de baby half juni 2010.
Niet zo'n goed moment om een tijdje op een eiland te gaan zitten....
Maar ik schrijf me opnieuw in op mijn 52ste! ::rofl:: (wat nog wel even zal duren dus) ;)
::joehoe::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie schrijft zich in voor ER 2010?
« Reactie #2 Gepost op: 4-12-2009, 13:42:34 »
Gefeliciteerd Lukas!  ::bravo::


Ik ga me van mijn leven niet inschrijven  ::ohno:: Ik heb last van heimwee, eet geen vis en schaaldieren, moet er niet aan denken om daar ook maar 2 weken te blijven  :-X
Keep calm and eat chocolates!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wie schrijft zich in voor ER 2010?
« Reactie #3 Gepost op: 4-12-2009, 13:51:56 »
Ik weet niet of het wel verstandig is om mij in te schrijven, ik ben namelijk enorm bang voor spinnen en slangen :-[
ik kan me daar natuurlijk wel overheen zetten (ben heel goed om mijn angsten te verbergen voor anderen)
Ik kan alles eten, al vind ik het smerig, kan me daar overheen zetten
ben ook wel een groepsmens maar soms ook te aanwezig waardoor mensen zich aan mij kunnen gaan irriteren :-\\

twijfel dus, lijkt me wel heel leuk
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Wie schrijft zich in voor ER 2010?
« Reactie #4 Gepost op: 4-12-2009, 14:00:58 »
Lukas die zich níet inschrijft!!!  ::oink::

Maar gefeliciteerd!  ;)

Vreemd trouwens dat er niets is gezegd over een volgende expeditie. Andere jaren werd er toch gezegd dat je je kon opgeven?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wie schrijft zich in voor ER 2010?
« Reactie #5 Gepost op: 4-12-2009, 14:03:07 »
nog gefeliciteerd lukas ::bravo::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Otherfool

  • Forumlid
Re: Wie schrijft zich in voor ER 2010?
« Reactie #6 Gepost op: 4-12-2009, 14:05:17 »
Ik zou er zeker over nadenken, krijg ook wel te horen dat het iets voor me is. Fysiek en mentaal zou ik er zo doorheen walsen. Tactisch en sociaal zou het moeilijker worden (teveel einzelganger). Lijkt me wel ontzettend leuk in ieder geval.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie schrijft zich in voor ER 2010?
« Reactie #7 Gepost op: 4-12-2009, 15:43:20 »
Belgen haken mogelijk af bij Expeditie Robinson



Hoewel Expeditie Robinson in Nederland heel goed is bekeken (gisteren 801 duizend kijkers), is het nog maar de vraag of Eddy Zoey een tweede seizoen mag maken. “Hier heeft het heel goed gescoord, maar bij de Belgen iets minder. Die heb je toch nodig bij zo’n kostbaar programma”, legt Eddy op Radio 538 uit.

Gisteren is de finale van het reality-programma uitgezonden, waarbij Marcel won. Hij was één van de weinige mannen dit seizoen, dat begon als een catfight. Bovendien was Marcel met zijn 53 jaar de oudste deelnemer.

“Het spelverloop waar je op hoopt, is dit jaar ook echt uitgekomen. Het was een heel mooie serie”, vindt Eddy Zoey. Velen met hem, want de kijkcijfers bij RTL 5 waren dus heel behoorlijk. En een vervolg…? Afwachten.

bron: http://zappen.blog.nl



@Lukas: Gefeliciteerd!!! Ik hoop dat jullie weer een prachtige zoon of dochter krijgen in juni!
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline BartB

  • Forumlid
Re: Wie schrijft zich in voor ER 2010?
« Reactie #8 Gepost op: 4-12-2009, 16:20:43 »
Het lijkt mij echt super gaaf om mee te doen aan ER. Alleen net als Otherfool ben ik ook liever een einzelganger. Als ik afgelopen weken heb gezien hoe die vrouwen (en ook mannen) af en toe tegen elkaar zitten te kibbelen en praten over niks dan zou ik helemaal gek worden.

Laat mij dan maar lekker in m'n eentje op een rots visjes vangen of door de jungle wandelen. Fysiek ben ik ervan overtuigd dat ik het wel vol zou kunnen houden. Maar alleen dat groepsgebeuren spreekt me erg tegen... We zullen zien, misschien waag ik het er wel een keer op.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Wie schrijft zich in voor ER 2010?
« Reactie #9 Gepost op: 4-12-2009, 16:26:24 »
Het groepsgebeuren lijkt me geweldig. Het in je eentje op een rots zitten vis vangen lijkt mij juist minder.  :P
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wie schrijft zich in voor ER 2010?
« Reactie #10 Gepost op: 4-12-2009, 16:30:12 »
Ik ben inderdaad ook meer een groepsmens, maar kan voor sommige mensen misschien té aanwezig zijn (zoals tdietz ook al over zichzelf zei). Bovendien kan ik het fysiek echt niet aan, dus ik blijf lekker thuis voor de buis ;)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie schrijft zich in voor ER 2010?
« Reactie #11 Gepost op: 4-12-2009, 17:02:11 »
Ik waag m'n kans om verschillende redenen   :-X ::hypocriet::


Offline BartB

  • Forumlid
Re: Wie schrijft zich in voor ER 2010?
« Reactie #12 Gepost op: 4-12-2009, 17:03:10 »
Het groepsgebeuren lijkt me geweldig. Het in je eentje op een rots zitten vis vangen lijkt mij juist minder.  :P

Nou dan moeten wij samen mee gaan doen aan ER 2010. Dan ben ik een beetje de Igor en jij de Jeroen of Dennis die zich kapot ergert aan het einzelganger gedrag van mij :)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Wie schrijft zich in voor ER 2010?
« Reactie #13 Gepost op: 4-12-2009, 17:03:10 »
Bedankt iedereen!! ::bravo:: ::bravo::
Als hij/zij zo lief en gemakkelijk is als ons zoontje nu wordt het weer een droomkindje!!

Enneuh... Belgen haken af? ???
Niks van! Jullie hebben al exclusief De Mol, en dan nog eens ER?
Neenee, we doen gewoon weer mee! ::jaja::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Wie schrijft zich in voor ER 2010?
« Reactie #14 Gepost op: 4-12-2009, 17:04:19 »
Ik ga me NIET inschrijven, omdat ik een auto-immuunziekte heb waardoor ik een bepaald dieet moet volgen, en dat lijkt me op zo´n eiland erg moeilijk. Bovendien ben ik een vreselijke Einzelgänger EN een alfavrouw, en dames die elkaars haar gaan vlechten zou ik onmiddellijk de zee in jagen met een parang. ;D

Neemt niet weg dat ik graag eens op zo´n schitterend eiland zou willen zitten.
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie schrijft zich in voor ER 2010?
« Reactie #15 Gepost op: 4-12-2009, 17:06:18 »
Belgen haken mogelijk af bij Expeditie Robinson


Hoewel Expeditie Robinson in Nederland heel goed is bekeken (gisteren 801 duizend kijkers), is het nog maar de vraag of Eddy Zoey een tweede seizoen mag maken. “Hier heeft het heel goed gescoord, maar bij de Belgen iets minder. Die heb je toch nodig bij zo’n kostbaar programma”, legt Eddy op Radio 538 uit.



bron: http://zappen.blog.nl




Beetje ongelukkige titel ??? terwijl Eddy min of meer aangeeft dat de Belgen nodig zijn voor het financiële ...
« Laatst bewerkt op: 4-12-2009, 17:45:28 door Swifty, Reden: tekst onder quote geplaatst »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie schrijft zich in voor ER 2010?
« Reactie #16 Gepost op: 4-12-2009, 19:13:42 »


Beetje ongelukkige titel ??? terwijl Eddy min of meer aangeeft dat de Belgen nodig zijn voor het financiële ...
dat laatste klopt, ze gaan er regelmatig met de grote prijs vandoor.


Oh ja, Lukas: gefeliciteerd, wellicht een optie om het in 2011 te proberen?

Offline Asherah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie schrijft zich in voor ER 2010?
« Reactie #17 Gepost op: 4-12-2009, 19:23:07 »
Ik ga me niet inschrijven, in ieder geval dit jaar niet. Maar ik denk dat als ik mee zou doen, dat ik hetzelfde zou krijgen als Rita. Ik eet normaal niet echt weinig zeg maar, en als ik dan minder eet zal ik waarschijnlijk ook snel afvallen.
Maar ik denk dat ik het verder wel zou aankunnen, alhoewel ik niks weet van vissen wat je kunt eten en wat niet, ik ben ook meer van het groepsgebeuren.

En Lukas, gefeliciteerd  :)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Wie schrijft zich in voor ER 2010?
« Reactie #18 Gepost op: 4-12-2009, 19:40:10 »
Oh ja, Lukas: gefeliciteerd, wellicht een optie om het in 2011 te proberen?
Thx allemaal, ::bravo:: ja, in 2011 doe ik opnieuw mee met de selectie!
Ben al één keer redelijk ver geraakt, maar dus niet ver genoeg.
En toen zou ik maar één van de 100 kandidaten geweest zijn...
;)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wie schrijft zich in voor ER 2010?
« Reactie #19 Gepost op: 4-12-2009, 20:45:06 »
Wat leuk Lukas Gefeliciteerd, Ik ga me inschrijven voor Expeditie Robinson 2010 wil gewoon weten hoe me lichaam zal reageren op zo`n avontuur en ik denk dat ik mezelf soms onderschat met bepaalde dingen zoals conditie en andere zaken, en het lijkt me een hele mooie ervaring om nooit meer te vergeten en die je met een aantal mensen kan bespreken, Ik ga me zeker inschrijven en hopelijk mag ik op Auditie :D..