Auteur Topic: Wie schrijft zich in voor ER 2010?  (gelezen 60553 keer)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wie schrijft zich in voor ER 2010?
« Reactie #100 Gepost op: 12-03-2010, 17:00:20 »
hoe weet je dat de opnames later beginnen??

Offline Tweaker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie schrijft zich in voor ER 2010?
« Reactie #101 Gepost op: 13-03-2010, 13:00:21 »

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie schrijft zich in voor ER 2010?
« Reactie #102 Gepost op: 13-03-2010, 14:35:33 »
Uitgaand van de betrouwbaarheid van deze link, eerder door Reaver gegeven:


De link die ik gepost heb ik ook in twijfel getrokken of het geen oproep tot sponsoring is omdat er een mogelijkheid was dat de Belgen zouden afhaken in de productie omwille van de lage kijkcijfers in België of is het om te kunnen werken met grotere budgetten?  Afwachten maar...

Vorig jaar was de opnameperiode ook in mei en juni maar de selectierondes waren rond deze tijd en de aanmeldingen waren een tijdje ervoor beschikbaar. In België stonden ze ruim 2 maand open, in Nederland slechts een 3 tal weken dus heeft de productie vorig jaar bewezen dat ze binnen een korte tijdslijn de aanmeldingen en selecties kunnen afhandelen.


Offline Tweaker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie schrijft zich in voor ER 2010?
« Reactie #103 Gepost op: 13-03-2010, 19:16:28 »
De link die ik gepost heb ik ook in twijfel getrokken of het geen oproep tot sponsoring is omdat er een mogelijkheid was dat de Belgen zouden afhaken in de productie omwille van de lage kijkcijfers in België of is het om te kunnen werken met grotere budgetten?  Afwachten maar...

Vorig jaar was de opnameperiode ook in mei en juni maar de selectierondes waren rond deze tijd en de aanmeldingen waren een tijdje ervoor beschikbaar. In België stonden ze ruim 2 maand open, in Nederland slechts een 3 tal weken dus heeft de productie vorig jaar bewezen dat ze binnen een korte tijdslijn de aanmeldingen en selecties kunnen afhandelen.

De opnameperiode vorig jaar was een maand eerder dan vermeld in dit document, namelijk April / Mei. Dus lijkt het mij logisch dat de mogelijkheid tot aanmelden dit jaar later is.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie schrijft zich in voor ER 2010?
« Reactie #104 Gepost op: 13-03-2010, 19:42:33 »
De opnameperiode vorig jaar was een maand eerder dan vermeld in dit document, namelijk April / Mei.

Als jij het zegt ;)

Offline Tweaker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie schrijft zich in voor ER 2010?
« Reactie #105 Gepost op: 14-03-2010, 17:06:33 »
Als jij het zegt ;)

Niet lullig bedoeld ofzo, maar het staat onder andere hier:
http://www.expeditierobinson.net/index.php?p=ER10-nieuws

"De opnamen in Maleisië beginnen in april, de uitzendingen beginnen in september. "

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie schrijft zich in voor ER 2010?
« Reactie #106 Gepost op: 14-03-2010, 18:15:43 »
Niet lullig bedoeld ofzo, maar het staat onder andere hier:
http://www.expeditierobinson.net/index.php?p=ER10-nieuws

"De opnamen in Maleisië beginnen in april, de uitzendingen beginnen in september. "


lees hier eens  ;)

De opnames voor de presentatie zijn toen begonnen op 27 of 28 april

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie schrijft zich in voor ER 2010?
« Reactie #107 Gepost op: 28-03-2010, 20:40:03 »
Mocht er uiteindelijk toch een editie komen met BV'ers en BN'ers dan kan op dit topic helaas een slotje  ::niet-ok::

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie schrijft zich in voor ER 2010?
« Reactie #108 Gepost op: 4-05-2010, 07:41:27 »
Mocht er uiteindelijk toch een editie komen met BV'ers en BN'ers dan kan op dit topic helaas een slotje  ::niet-ok::
hi
inderdaad een groot slot want het zijn de bvers :-[
heb niets tegen die bv-jers (tegen sommige toch niet) maar zze hebben al zoveel voordelen
dieren zijn je echte vrienden

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie schrijft zich in voor ER 2010?
« Reactie #109 Gepost op: 29-05-2010, 19:52:05 »
Van de RTL site:

"Expeditie Robinson komt weer terug dit najaar! We kunnen nog weinig zeggen over het nieuwe seizoen maar het belooft weer spectaculair te worden!

Binnenkort meer informatie over de inschrijvingen. Houd de site in de gaten."

Offline tomsel

  • Forumlid
Re: Wie schrijft zich in voor ER 2010?
« Reactie #110 Gepost op: 31-05-2010, 14:18:05 »
wanneer mogelijk wil ik graag meedoen  ::hypocriet:: 8)

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie schrijft zich in voor ER 2010?
« Reactie #111 Gepost op: 31-05-2010, 14:33:45 »
Afgelopen woensdag tijdens de reclames van Het Blok werden er oproepen gedaan voor deelnemers om zich in te schrijven

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie schrijft zich in voor ER 2010?
« Reactie #112 Gepost op: 31-05-2010, 14:58:50 »
Lukt me stug ;)

Het blok = Net 5
Expeditie Robinson = RTL5

Voor diegene die de laatste tijd onder een stoeptegel hebben geleefd, dit jaar is het niet mogelijk om deel te nemen aan ER, aangezien ze dit jaar een editie komt met bekende vlamingen en nederlanders.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wie schrijft zich in voor ER 2010?
« Reactie #113 Gepost op: 31-05-2010, 15:36:22 »
Afgelopen woensdag tijdens de reclames van Het Blok werden er oproepen gedaan voor deelnemers om zich in te schrijven
Heb je het zelf gezien of hoorde je het van iemand anders?

Lijkt mij iig ook stug, want de opnames zijn al over een maand.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie schrijft zich in voor ER 2010?
« Reactie #114 Gepost op: 31-05-2010, 15:48:58 »
mja

Het kan natuurlijk dat ze in het najaar selecties doen en er alsnog een normale editie gaan inblikken...

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie schrijft zich in voor ER 2010?
« Reactie #115 Gepost op: 31-05-2010, 17:17:05 »
Ik zag t zelf maar heb niet precies opgelet wat er nou werd gevraagd T ging om Maleisië en iets met flessenpost.dat weet ik zeker.T kan ook bij X factor zijn geweest.Wat maakt t uit. T was maar n tip

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie schrijft zich in voor ER 2010?
« Reactie #116 Gepost op: 31-05-2010, 17:27:44 »
Ik zag t zelf maar heb niet precies opgelet wat er nou werd gevraagd T ging om Maleisië en iets met flessenpost.dat weet ik zeker.

Dan heeft het te maken met die ER experience wedstrijd om achter de schermen te gaan kijken.

Het inschrijven voor het programma zelf... op RTL site staat dat je de site in de gaten moet houden voor inschrijvingen...  De kans bestaat er natuurlijk in dat ze enkel met Nederlanders gaan verder doen nu ze Pepsi als sponsor hebben  ::vergroot::  ::niet-ok::.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie schrijft zich in voor ER 2010?
« Reactie #117 Gepost op: 9-06-2010, 15:02:18 »
Dan heeft het te maken met die ER experience wedstrijd om achter de schermen te gaan kijken.

Het inschrijven voor het programma zelf... op RTL site staat dat je de site in de gaten moet houden voor inschrijvingen...  De kans bestaat er natuurlijk in dat ze enkel met Nederlanders gaan verder doen nu ze Pepsi als sponsor hebben  ::vergroot::  ::niet-ok::.
Dat zou wel erg jammer zijn, aangezien de strijd tussen de Belgen en de Nederlanders altijd heel erg leuk was om te zien! Hopelijk mogen de Belgen ook verder meedoen aan dit superprogramma! ::jaja::
Ich bin ein Bärliner!