Auteur Topic: hans speelde vorig jaareen tachtischespel.. marcel dit jaar..  (gelezen 11715 keer)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: hans speelde vorig jaareen tachtischespel.. marcel dit jaar..
« Reactie #20 Gepost op: 7-12-2009, 19:51:27 »
Hans had vorig jaar wel het nadeel dat ze pas na het uitzenden van de hele reeks gingen bepalen wie de winnaar zou zijn. In mijn ogen had Hans ook gewoon moeten winnen als ik kijk naar hoe hij het spel had gespeeld.


Ik denk dat het ook te maken met die gelijkstand... imo een foute beslissing van de productie om met een even aantal juryleden te eindigen voor 2 finalisten...

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: hans speelde vorig jaareen tachtischespel.. marcel dit jaar..
« Reactie #21 Gepost op: 7-12-2009, 19:57:34 »
Ik denk dat het ook te maken met die gelijkstand... imo een foute beslissing van de productie om met een even aantal juryleden te eindigen voor 2 finalisten...

viel mij ook al op dat er deze keer dus 7 juryleden zaten, wat minder kans op een gelijke stand  ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: hans speelde vorig jaareen tachtischespel.. marcel dit jaar..
« Reactie #22 Gepost op: 7-12-2009, 20:02:08 »
viel mij ook al op dat er deze keer dus 7 juryleden zaten, wat minder kans op een gelijke stand  ;D

Met 3 finalisten creëer je zelfs ook een kans op een gelijkstand hoor bv bij 1-3-3  ::vergroot::


Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: hans speelde vorig jaareen tachtischespel.. marcel dit jaar..
« Reactie #23 Gepost op: 7-12-2009, 20:09:21 »
Met 3 finalisten creëer je zelfs ook een kans op een gelijkstand hoor bv bij 1-3-3  ::vergroot::



daarom zei ik ook 'wat minder kans', want dat is de enige mogelijkheid geloof ik, en het was wel te voorspellen dat Marina hoogstwaarschijnlijk geen stem kreeg  ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: hans speelde vorig jaareen tachtischespel.. marcel dit jaar..
« Reactie #24 Gepost op: 7-12-2009, 20:18:03 »
Het grote verschil is dat Marcel het op een eerlijke manier deed en Hans totaal niet die ging over lijken so what, en is er toch uiteindelijk op afgerekend in de Finale en zijn maatje (Yin) kwam ook in de Finale en won en Marcel had ook een maatje in de Finale Marina maar, het was inderdaad al duidelijk dat zij geen stem kreeg maar, dat het tussen Rita en Marcel ging.... ::jaja::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: hans speelde vorig jaareen tachtischespel.. marcel dit jaar..
« Reactie #25 Gepost op: 7-12-2009, 20:20:19 »
Het grote verschil is dat Marcel het op een eerlijke manier deed

en zijn belofte aan Esmeralda dan?  ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: hans speelde vorig jaareen tachtischespel.. marcel dit jaar..
« Reactie #26 Gepost op: 7-12-2009, 20:25:03 »
daarom zei ik ook 'wat minder kans', want dat is de enige mogelijkheid geloof ik, en het was wel te voorspellen dat Marina hoogstwaarschijnlijk geen stem kreeg  ::)


Met 7 mensen idd de enigste combinatie. maar met een even aantal tussen 2 finalisten ook maar 1 combinatie mogelijk voor een gelijkstand.

Marina's enige stem zou Marcel geweest zijn indien hij de finaleplaats niet gehaald zou hebben. Dus eigenlijk alsnog een grote gok van de productie...

Terug ontopic;

Hans had vanaf de samensmelting te touwtjes in handen maar ook door het etentje... Marcel zijn tactiek was berust op hoe andere mensen presteerde omdat hij noch zijn alliantiepartner het spel niet domineerde...





Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: hans speelde vorig jaareen tachtischespel.. marcel dit jaar..
« Reactie #27 Gepost op: 7-12-2009, 20:27:29 »
en zijn belofte aan Esmeralda dan?  ::)

Dat is het enige min puntje  ::jaja:: maar, Hans bedroog iedereen en het begon al bij Prince gelijk na de smelting.. ;)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: hans speelde vorig jaareen tachtischespel.. marcel dit jaar..
« Reactie #28 Gepost op: 7-12-2009, 20:30:23 »
Dat is het enige min puntje  ::jaja:: maar, Hans bedroog iedereen en het begon al bij Prince gelijk na de smelting.. ;)

klopt  ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: hans speelde vorig jaareen tachtischespel.. marcel dit jaar..
« Reactie #29 Gepost op: 7-12-2009, 23:17:08 »
Hans bedroog iedereen en het begon al bij Prince gelijk na de smelting.. ;)

Hans heeft enkel een blindsight geplaatst op kyra en daar heeft hij open kaart gespeeld op een eilandraad maar op de finale-eilandraad ging hij het ontkennen...

Prince, Geert D wisten op voorhand dat ze de stemmen van Hans gingen krijgen, hetzijnde met een flutverhaaltje maar ze wisten dat ze stemmen kregen... Hij heeft ook altijd de confrontatie aangegaan/aangedurfd, iets wat je van Marcel niet kan zeggen...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: hans speelde vorig jaareen tachtischespel.. marcel dit jaar..
« Reactie #30 Gepost op: 7-12-2009, 23:26:44 »
Met 7 mensen idd de enigste combinatie. maar met een even aantal tussen 2 finalisten ook maar 1 combinatie mogelijk voor een gelijkstand.

Marina's enige stem zou Marcel geweest zijn indien hij de finaleplaats niet gehaald zou hebben. Dus eigenlijk alsnog een grote gok van de productie...

Dan kun je nog een herstemming organiseren tussen de twee met 3 stemmen, en dan heb je alsnog een winnaar. Met 6 stemgerechtigden kan dit niet.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: hans speelde vorig jaareen tachtischespel.. marcel dit jaar..
« Reactie #31 Gepost op: 7-12-2009, 23:40:17 »
Dan kun je nog een herstemming organiseren tussen de twee met 3 stemmen, en dan heb je alsnog een winnaar. Met 6 stemgerechtigden kan dit niet.

Had ik ook al aan gedacht maar dat hebben we nog niet gezien bij ER (denk ik)

Bij een gelijkstand keek men naar vorige stemmen, indien er dan nog een gelijkstand was bepaalde het lot (toen de hand van EP)

En vorig jaar kwam het misschien net goed uit voor die liveshow of moest die show er komen omwille van die situatie...

Bij Survivor is er ook nog geen enkele keer een gelijkstand of hertelling geweest op een finale...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: hans speelde vorig jaareen tachtischespel.. marcel dit jaar..
« Reactie #32 Gepost op: 7-12-2009, 23:44:04 »
Had ik ook al aan gedacht maar dat hebben we nog niet gezien bij ER (denk ik)
Bij een gelijkstand keek men naar vorige stemmen, indien er dan nog een gelijkstand was bepaalde het lot (toen de hand van EP)
En vorig jaar kwam het misschien net goed uit voor die liveshow of moest die show er komen omwille van die situatie...
Bij Survivor is er ook nog geen enkele keer een gelijkstand of hertelling geweest op een finale...

Ik kan een eilandraad tijdens Strijd der Titanen herinneren, waarin er wel opnieuw werd geteld. Volgens mij ging Jacobien er toen uit.
Maar dat was natuurlijk geen finale.

Offline abc123

  • Forumlid
Re: hans speelde vorig jaareen tachtischespel.. marcel dit jaar..
« Reactie #33 Gepost op: 8-12-2009, 19:23:11 »

Het clubje van Hans bestond uit Yin en Geert T dus waar je die 3 vrouwen haalt ???

daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben, lol, in mn hoofd zie ik telkens Hans met zo'n clubje fanatieke vrouwen om hem heen  ::rofl:: kweet ook niet, tijdje geleden alweer :)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: hans speelde vorig jaareen tachtischespel.. marcel dit jaar..
« Reactie #34 Gepost op: 8-12-2009, 20:08:02 »
daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben, lol, in mn hoofd zie ik telkens Hans met zo'n clubje fanatieke vrouwen om hem heen  ::rofl:: kweet ook niet, tijdje geleden alweer :)

er was zo'n zeescene met Hans en Yin, en volgens mij Sharon en Hiukwan, ik ga even op zoek naar screenshots  ;)

edit: ik kan geen screenshots meer vinden  >:(
« Laatst bewerkt op: 8-12-2009, 20:10:44 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Offline abc123

  • Forumlid
Re: hans speelde vorig jaareen tachtischespel.. marcel dit jaar..
« Reactie #35 Gepost op: 9-12-2009, 19:55:27 »
er was zo'n zeescene met Hans en Yin, en volgens mij Sharon en Hiukwan, ik ga even op zoek naar screenshots  ;)

edit: ik kan geen screenshots meer vinden  >:(

hahaha toch bedankt voor de moeite  ::regenboog::