Auteur Topic: E.R. op DVD ?  (gelezen 2865 keer)

Offline goltec

  • Forumlid
E.R. op DVD ?
« Gepost op: 5-12-2009, 04:24:52 »
Hallo allemaal,

Ik woon in Thailand en mis de afleveringen van expeditie robinson.
Nou is er RTL gemist, maar los van alle problemen die anderen ondervinden met beveiligingen enzo, heb ik het probleem dat ik zelfs de oude afleveringen uit 2008 niet kan zien omdat internet stomweg te langzaam is.
Omdat het op RTL gemist als stream wordt aangeboden staat mijn player elke minuut te bufferen en te loaden.
Geen doen dus.
Ik heb al geprobeerd een hele aflevering toch af te laten spelen in de hoop dat deze in "Temporary Internetfiles" opgeslagen zou worden zodat ik hem daarna wel gewoon kan bekijken omdat hij van de harde schijf afgelezen wordt, maar dit lijkt ook niet te lukken. (ruimte voor temporary intenet files al op hoogste stand gezet, 1024mb geloof ik ofzo).
Is er misschien iemand die oude afleveringen (compleet) op DVD heeft staan en mij deze tegen betaling kan toesturen??
2008,2007,2006, alles is welkom.

Of misschien is er een andere manier?

2009 kijk ik dan volgend jaar wel.

torrents zou eventueel ook kunnen hoewel ik dan ook 3 weken aan het downloaden ben, maar ik kan ook geen torrent vinden.

Bij een nieuwsgroep server zit ik niet aangesloten voor zover ik weet.(weet daar niet genoeg vanaf).

Alle hulp en/of suggesties zijn welkom!

Bedankt alvast.





Offline Medic

  • Forumlid
Re: E.R. op DVD ?
« Reactie #1 Gepost op: 7-12-2009, 10:17:24 »
Hi golftec,
ik denk dat ik je daar wel aan kan helpen!
Volgens mij heb ik 2007, 2006, 2005 en strijd der titanen op dvd. Hoef hier geen winst op te maken, maar moet wel even uitzoeken hoe deze te copieeren. Neem anders even per PM contact met me op.

Mocht iemand anders DVD's ( of ouderwetse video's)  hebben van 2008 of 2000 t/m 2004 zou ik die ook graag willen kopen!

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: E.R. op DVD ?
« Reactie #2 Gepost op: 7-12-2009, 21:28:40 »
Ook ik hou me zeer aanbevolen voor alle oudere seizoenen van ER op dvd.
Dit seizoen heb ik wel compleet op dvd (totaal 4 dvd's) Ik wel wel ruilen of iets dergelijks 8)

En Goltec:
Ik heb zelf in het buitenland gewoond en weet hoe fijn het is om dat soort programma's te ontvangen/kijken! PM me maar even je gegevens dan wil ik je 2009 wel opsturen.

En lieve mede-forummers: Belgie telt niet ;)
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."