Auteur Topic: cameraploeg  (gelezen 5671 keer)

Offline Marcelleke

  • winnaar ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
cameraploeg
« Gepost op: 6-12-2009, 21:16:09 »
De cameraploeg was aanwezig van smorgens vroeg tot savonds en soms kwam er ook een nachtploeg. Dus meer dan ons lief was eigenlijk, maar dat is de bedoeling, dat er hun zo weinig mogelijk ontgaat. Ze moesten wel kiezen wanneer een aantal leden op expeditie of vissen gingen, of voor het kamp.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: cameraploeg
« Reactie #1 Gepost op: 6-12-2009, 21:16:52 »
Kon je er wat van "bedelen"? ;)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Marcelleke

  • winnaar ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: cameraploeg
« Reactie #2 Gepost op: 6-12-2009, 21:19:45 »
Heb ikzelf nooit gedaan maar ik ben zeker dat er niks loskwam, hadden ook een contract veronderstel ik.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: cameraploeg
« Reactie #3 Gepost op: 6-12-2009, 21:20:20 »
Heb ikzelf nooit gedaan maar ik ben zeker dat er niks loskwam, hadden ook een contract veronderstel ik.

::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ja waarschijnlijk wel!! ::rofl::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Rita2009

  • deelnemer ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: cameraploeg
« Reactie #4 Gepost op: 6-12-2009, 21:28:15 »
Aan mijn uiterlijk kon je wel zien dat er niet zo veel (lees; niets) te bedelen was!!!
Anders was ik geen wandelend lijk geworden denk ik, haha!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: cameraploeg
« Reactie #5 Gepost op: 6-12-2009, 21:29:20 »
Aan mijn uiterlijk kon je wel zien dat er niet zo veel (lees; niets) te bedelen was!!!
Anders was ik geen wandelend lijk geworden denk ik, haha!
heb je het wel geprobeerd ;D ?
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: cameraploeg
« Reactie #6 Gepost op: 6-12-2009, 21:36:09 »
Rara wie heeft dit geschreven... Aaaah, nostalgie! ;D

Blijft fascinerend aan Expeditie Robinson, de rol van de cameraploeg. Mooi verschil met BigBrother. Daar draaien de camera’s altijd en is het bijna zinloos om toneel te spelen. Alles wordt gezien. Bij Robinson draaien de camera’s heel selectief en krijgt de ploeg maar heel even om een statement te maken. De echte emotionele uitbarstingen vinden nooit frontaal in de camera plaats. Bijna altijd retrospectief. Men helpt de realiteit soms een handje. Als je een vuur ziet doven kun je er van uitgaan dat iemand van de productie het uit staat te pissen. Veel regie, maar de emoties zijn echt. Ook geen relaties op zo’n eiland. Als je een emotioneel verbond sluit met iemand ben je gezien. Je moet onafhankelijk zijn, onverstaanbaar en redelijk onmisbaar.

Mooie scène op de boot, tijdens de Favoriete Muziek Middag. Derek liep vol bij het horen van een Frans ingesproken reclameboodschap over een Pet Shop Beat. Gevoelsmens pur sang. De Slager uit Wolderbroek had ook een fijn emotioneel nummer uitgekozen. Op het ritme van zijn gekozen smartlap hakt hij koeien naar god. Lijkt me iemand die op zijn begrafenis een lied van Schele Leo laat draaien. “Twee pondjes half om half, zo is het leven, zo is het leeeeevennn. Achhh, jaaaa, mensen zijn we niet allemaal gewoon rauw vlees met gevoel in ons lijer!!”

Nog wat korte observaties. Ik merkte tijdens het kijken dat ik helemaal niet wil weten dat die Buster Keaton aan de diaree is. Dat beeld wil je niet doorkrijgen, een dunne Belg met zijn reet boven de branding.

Nolleke zwom de wedstrijd alsof het de drie keer duizend meter wisselslag voor demente kansarmen betrof. Ging eerst nog even uit staan rusten en het haar staan drogen toen ze het water uit kwam en spelde expres verkeerd het te maken woord. De reden: ze wilde niet winnen. Bij verlies wist ze zeker dat zij er niet uit werd gestemd, maar een ander. Een man. Hoera.

Moge haar tieten nog meer gaan hangen, dat die kip er bij kan.
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: cameraploeg
« Reactie #7 Gepost op: 6-12-2009, 22:12:25 »
Aan simone,rita of marcel:

Heerste er een andere sfeer als de cameraploeg niet er plaatse was?

Offline Marcelleke

  • winnaar ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: cameraploeg
« Reactie #8 Gepost op: 7-12-2009, 00:22:17 »
Ik moet zeggen dat de sfeer zeer goed was wanneer de cameraploeg savonds vertrokken was, we zaten dan allemaal samen en kletsten gezellig, een beetje lossere sfeer zou ik zeggen, khoop dat ik t goed uitgelegd heb.

Offline Marcelleke

  • winnaar ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: cameraploeg
« Reactie #9 Gepost op: 7-12-2009, 21:04:06 »
Vanavond toch weer effe stapke zetten , morgen ist weer een of andere feestdag hier dus vandaag en morgen wordt hier niet gewerkt, ik ga wel duiken morgen , moet 9u15 een belg ophalen, maar komt wel goed, kga me een beetje gedragen he...

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: cameraploeg
« Reactie #10 Gepost op: 9-12-2009, 12:45:36 »
Vanavond toch weer effe stapke zetten , morgen ist weer een of andere feestdag hier dus vandaag en morgen wordt hier niet gewerkt, ik ga wel duiken morgen , moet 9u15 een belg ophalen, maar komt wel goed, kga me een beetje gedragen he...
hi Marcelleke
de Belg op de forum en de winnaar
je stond bij mij ook op de 1ste plaats
Chapeau

je zag/ziet er goed uit bij het intervieuw in Nderland,nen hele andere Marcel
Maar we mogen fier zij de Belgen
Heb je nog iets gehoord van Marinea?
groetjes uit Wommelgem / Antwerpen
dieren zijn je echte vrienden